بازدید 10102
۳
از امروز قابل برداشت است

یارانه نقدی فروردین واریز شد

کد خبر: ۲۳۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲ 05 April 2012
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یارانه نقدی فروردین ماه خبر داد و گفت: مبلغ 45 هزار و 500 تومان به ازاء هر نفر از صبح امروز پنج شنبه قابل برداشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مرادی از واریز یارانه های نقدی مربوط به فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: این مبالغ از صبح امروز پنج شنبه قابل برداشت است.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: در این مرحله نیز بدون تغییر نسبت به مراحل قبلی اجرای طرح، برای هر نفر مبلف 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مرادی هرگونه تغییر در مبلغ یارانه ها را قبل از اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها رد کرد و افزود: بزودی تصمیمات مربوط به مرحله جدید طرح از سوی رئیس جمهور اعلام می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۳
به خدا یارانه ما پرداخت نشده نه مابالتفاوت ونه اصل آن پیامک عجیب تمکن مالی با توجه باینکه حقوق اینجانب حدود یک میلیون است برایم آمد البته برای مدیران سازمان که حقوق بالای 3 میلیون دارند نیامده فقط برای من کارمند و آبدارچی و دو سه تا دیگر آمده به سایت رفاهی هم مراجعه کردیم و اعلام عدم انصراف را اعلام کرده ایم و کد هم گرفته ایم نوشته است در حال بررسی میباشد.ولی در برنامه خبر 10/30 آقای مرادی رئیس هدفمندی گفت بلا استثناء به همه 45 هزار تومان را داده ایم ولی ما 4 نفر از کارکنان یک شرکت خودرو ساز هستیم که برایمان واریز نشده
به مدت 2 ماه است که یارانه اینجانب پرداخت نشده است. علت، می گویند شما مقیم خارج از کشور می باشید در صورتیکه اینجانب اصلا گذرنامه ندارم. متاسفانه هیچ مراجعه ای نیز تا کنون جهت رسیدگی و وصول اعتراز وجود ندارد. لطفا مکانی را جهت رسیدگی اعلام نمائید.
اینکه یارانه اسفند ۹۰ است نه فروردین ۹۱
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی