بازدید 2742
هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا

پيروزي پرسپوليس در نيمه نخست

کد خبر: ۲۳۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۳ 04 April 2012
تيم فوتبال پرسپوليس نيمه نخست ديدار مقابل الغرافه را با پيروزي 2 بر صفر به پايان رساند.
به گزارش ايسنا، تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 20 و 5 دقيقه امشب (چهارشنبه) در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه ثاني بن جاسم دوحه مهمان تيم الغرافه قطر است و تا پايان نيمه نخست با دو گل از اين تيم پيش است.

سرخ‌پوشان كه بازي را توفاني آغاز كرده بودند خيلي زود در 5 دقيقه اول بازي قدرت خود را به رخ ميزبان كشيدند. در دقيقه 3 علي كريمي با پاس عمقي زيباي خود غلامرضا رضايي را در موقعيت تك به تك با دروازه‌بان حريف قرار داد و مهاجم پرسپوليس هم با هدايت توپ به گوشه دروازه نخستين گل پرسپوليس را به ثمر رساند.
در دقيقه 5 پرسپوليس كه بار ديگر پشت محوطه جريمه الغرافه صاحب توپ شده بود، اين بار به وسيله ايمون زايد به گل رسيد. مهاجم ليبيايي پرسپوليس كه اين روزها خيلي راحت براي تيمش گل مي‌زند، شوتي را به سمت دروازه حريف شليك كرد كه توپ پس از برخورد به پاي مدافع الغرافه، از بالاي سر دروازه‌بان اين تيم وارد دروازه شد تا پرسپوليسي‌ها هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد بياورند.
پس از اين گل زردپوشان الغرافه كه از سوي هواداران خود چندان مورد حمايت قرار نگرفتند، نبض بازي را در دست گرفتند و حملات نصفه و نيمه‌اي به روي دروازه پرسپوليس ترتيب دادند اما هيچ كدام از آن‌ها به موقعيت خطرناك تبديل نشد و تنها دو ضربه آزاد پشت محوطه جريمه و يك شوت نه چندان خطرناك حاصل حمله‌هاي آن‌ها در نيمه نخست بود.
فرهاد مجيدي كه از ابتدا در تركيب الغرافه حضور دارد، همانند دوران حضورش در استقلال شيث رضايي را به عنوان يار مقابل در همه صحنه‌ها كنار خود مي‌ديد. مجيدي چند بار از بازيكنان پرسپوليس عبور كرد اما با خطاي آن‌ها مواجه شد.
در دقيقه 40 مازيار زارع به جاي سامان آقازماني كه مصدوم شده بود وارد زمين شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست