بازدید 6470
رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش در گفت وگو با فارس اعلام کرد

تمام مدارس کشور فردا دایر است

کد خبر: ۲۳۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۸ 01 April 2012
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن تمام مدارس کشور از فردا چهاردهم فروردین 91 خبر داد.

 علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با  فارس با بیان اینکه از فردا چهاردهم فروردین 91 تمام مدارس کشور دایر است، اظهار داشت: از چهاردهم فروردین 91 روزهای تحصیلی سال 91 آغاز می شود و دانش آموزان نیز باید در مدارس حضور یابند.

وی به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساماندهی زنگ مدارس اشاره کرد و گفت: این مصوبه به امضای رئیس جمهور رسیده است و بر اساس آن، در طول سال تحصیلی فقط 3 زنگ خاص به صورت همزمان در مدارس کشور در 3 مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس (اول مهر)، روز دانش آموز و استکبار ستیزی (13 آبان) و زنگ انقلاب اسلامی (12 بهمن) نواخته می شود.

فرهادی به برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی و هماهنگی برنامه های تحولی آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: این نشست ها تاکنون با حضور وزیر و معاونان وی با مدیران کل و شورای معاونان آموزش و پرورش 7 استان به صورت جداگانه برگزار شده است که در این نشست ها درباره برنامه های تحولی آموزش و پرورش، ساماندهی نیرو، تغییر ساختار آموزشی بحث و بررسی می شود.

وی به ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام نوروز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر کشور فعالیت گسترده داشت و تاکنون بیش از 3 میلیون و 881 هزار و 416 نفر در اقامتگاه های نوروزی پذیرش شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی