بازدید 32775

ما به التفاوت یارانه نقدی واریز نشده است

کد خبر: ۲۳۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹ 26 March 2012
با وجود اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها مبنی بر واریز مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب سرپرست های خانوار ، این مبلغ به حساب شمار زیادی از مردم واریز نشده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تعدادی از شهروندان تهرانی روز دوشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از واریزنشدن مبلغ مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب هایشان ابراز نگرانی كردند و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها شدند.

یكی از تماس گیرندگان كه خود را كارمند بانك معرفی كرد ، به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این پیامك انصراف از یارانه برای من ارسال شده بود ، اكنون نیز رقم مابه التفاوت یارانه به حساب من واریز نشده است ،نگران آن هستم كه یارانه مرحله دوم من قطع شود ، در حالیكه من درآمد كمی دارم و كارمند ساده بانك هستم.

تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با 'بهروز مرادی ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها برای جویاشدن علت واریزنشدن مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار به نتیجه نرسید و تماس چندین باره با دفتر وی بی جواب ماند.

' بهروز مردای ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها روز گذشته اعلام كرد كه مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، 28 اسفندماه 90 به حساب سرپرست های خانوار واریز شده ، اما تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی