بازدید 2829

ترافیک فوق‌العاده سنگین محور مرزن آباد به کرج

کد خبر: ۲۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶ 24 March 2012
فرمانده پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه تردد خودروها از مرزن آباد به کرج فوق‌العاده سنگین است، گفت: تا پنج ساعت آینده از بار ترافیک جاده‌ای مازندران کاسته می‌شود.

به گزارش فارس، جعفرمحمدنژاد با بیان اینکه محور کندوان در محدوده چالوس، پارک فین تا مرزن آباد با ترافیک سنگینی مواجه است، اظهار داشت:  تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج فوق‌العاده سنگین است.

وی ترافیک جاده‌ای را از کرج به سمت چالوس سنگین اعلام کرد و یادآور شد: رفت و آمد از شمال به جنوب با سنگینی تردد خودروها مواجه است.

محمدنژاد با اشاره به اینکه در محور هراز رفت و آمد سنگین و دو کیلومتر پشت تونل به سمت آمل به تهران پس‌خوردگی دارد، تصریح کرد: خودروهایی که از محورهای چهاربانده وارد این جاده‌ها می‌شوند باید به نوبت تردد کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران، تردد خودرو‌ها در محور فیروزکوه در محدوده شیرگاه را به لحاظ کم‌عرض بودن محدود دانست و گفت: پس‌خوردگی تردد خودروها را در مسیر تونل شیرگاه داریم.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیر زیرآب به سمت گدوک و فیروزکوه نیمه‌سنگین است.

محمدنژاد وضعیت جاده‌ای استان مازندران را تا ساعت 9 امشب نیمه‌سنگین پیش‌بینی کرد و اذعان داشت: تا پنج ساعت آینده از بار ترافیک جاده‌ای کاسته می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی