بازدید 37043
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس و سپاهان صدرنشین باقی ماندند

آتش بازی پرسپولیس، تساوی باارزش سپاهان

شب گذشته، دومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید که درخشش دو نماینده باارزش کشورمان درخور توجه بود. در شب نخست، استقلال با تساوی مقابل نسف قارشی ازبکستان در تهران فرصت صعود به صدر جدول گروه A این رقابت‌ها را از دست داد. اما در روز گذشته، تیم فوتبال پرسپولیس توفان به پا کرد و توانست پیروزی پر گلی را مقابل الشباب به دست آورد و این تیم اماراتی را شش بار در هم کوبید. در دیگر دیدار، سپاهان نیز در زمین حریف برابر الاهلی عربستان در آخرین لحظات با یک پنالتی مشکوک برد را با تساوی عوض کرد.
کد خبر: ۲۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۴ 22 March 2012
در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس توانست پیروزی پر گلی را مقابل الشباب به دست آورد و این تیم  اماراتی را شش بار در هم بکوبید، تا عیدی خاطره‌انگیز برای هواداران پرسپولیس باشد. 

به گزارش «تابناک»، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الشباب از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از هفتاد هزار نفر آغاز شد و سرانجام پرسپولیس با نتیجه شش بر یک توانست الشباب را شکست دهد.

تیم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۸ توسط ایمون زاید به گل رسید. دقیقه هفدهم این مسابقه نیز این بازیکن یک فرصت بسیار خوب را از دست داد. در ادامه نیز تیم الشباب دقایقی بازی را در اختیار داشت؛ اما بازیکنان پرسپولیس زیر بار این فشارها نرفتند و چند موقعیت را هم از دست دادند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقیقه ۴۷ توسط ایمون زاید به گل دوم رسید. زاید که پیش از این در دربی هفتاد و چهارم توانسته بود، هت تریک کند در مسابقه امروز هم با گل دقیقه ۵۳ خود یک بار دیگر موفق شد هت تریک کند.

پس از این گل، بازیکنان الشباب برای جبران نتیجه دست به تلاش زدند و در پایان، در دقیقه ۵۴ محمد نصرتی با خطایی که در محوطه جریمه انجام داد الشباب را صاحب پنالتی کرد. این ضربه را فریرا داسیلوا در دقیقه ۵۴ به گل تبدیل کرد اما سرخپوشان با دریافت این گل عقب نشینی نکردند و موفق شدند در دقیقه ۵۹ توسط غلامرضا رضایی به گل چهارم برسند. در ادامه حملات بازیکنان پرسپولیس، در دقیقه شصت با خطایی که روی فشنگچی شد صاحب ضربه پنالتی شدند و این ضربه را علی کریمی در دقیقه ۶۱ به گل تبدیل کرد. در حالی که بازی در دقیقه ۸۶ در جریان بود امیر حسین فشنگچی توانست الشباب را شش تایی کند.

پرسپولیس با این پیروزی پر گل به سه امتیاز رسید و تعداد امتیازهای خود را در این گروه به چهار رساند.
بازی دو تیم الهلال عربستان با الغرافه قطر که در این گروه هستند، یک ساعت دیگر برگزار می‌شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده ماساکا توما از ژاپن بود. وی به آندره رونالد و عزیز بیک حیدراف از تیم الشباب و فشنگچی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:
ادکوویچف، مهرداد پولادی، محمد نصرتی، علی کریمی(۷۴- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی( ۷۹ِ مازیار زارع)، ایمون زاید، شیث رضایی، محمد نوری، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان(۵۷- امیرحسین فشنگچی) و حمید علی عسکری
سرمربی: مصطفی دنیزلی
تیم فوتبال استقلال ایران هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان‌ باشگاه‌های آسیا را با تساوی مقابل نسف قارشی ازبکستان پشت سر گذاشت و فرصت صعود به صدر جدول گروه A این رقابت‌ها را از دست داد.

با توجه به نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان پرسپولیس با چهار امتیاز صدرنشین این گروه شود. الهلال و الغرافه با دو امتیاز دوم و سوم هستند و الشباب یک امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

تساوی سرد استقلال با نسف قارشی در تهران

تیم‌های استقلال ایران و نسف قارشی ازبکستان از ساعت 19:05 امروز سه شنبه برگزارکننده دیداری در چهارچوب هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بودند. این بازی که در حضور 41 هزار و 520  تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید تا استقلال فرصت صدرنشینی در گروه A رقابت‌ها را از دست بدهد.

نیمه نخست دیدار استقلال ـ نسف قارشی ازبکستان سرد و کسل کننده پیگیری و کمتر موقعیت گلزنی روی دروازه‌ها خلق شد. در این نیمه استقلال بیشتر صاحب توپ بود اما از این برتری راه به جایی نبرد و با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز تغییر خاصی در آهنگ بازی به وجود نیامد و استقلال همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت اما مقابل دفاع فشرده و هماهنگ نماینده ازبکستان راه به جایی نمی‌برد. در این بین نسف قارشی ضدحملاتی زهردار روی دروازه استقلال داشت که زنگ خطر را برای آبی پوشان به صدا درآورد.

مظلومی با به میدان فرستادن میلاد میداوودی و اسماعیل شریفات میل تهاجمی تیم استقلال را بیشتر کرد تا شاید این تیم سال 91 را با یک پیروزی شیرین آغاز کند اما نه طرح حملات استقلال برای گلزنی کارگر بود نه خللی در دفاع منطقی تیم ازبکستانی به وجود می‌آمد. در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

در دیگر دیدار گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم الجزیره امارات با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمان خود الریان قطر گذشت و صدرنشین جدول رده بندی این گروه شد. برای الجزیره در این بازی ریکاردو اولیویرا (9)، ابراهیم دیاکه (53) و عبدالله موسی (56) گل زدند و گل‌های تیم الریان نیز توسط دانیل گوما (65) و فابیو مونتزینه (80) به ثمر رسید.

جدول رده بندی گروه A:
1ـ الجزیره امارات 6 امتیاز، 2ـ استقلال ایران چهار امتیاز، 4 ـ نسف قارشی ازبکستان یک امتیاز، 4 ـ الریان قطر بدون امتیاز

سپاهان صدرنشین گروه سوم باقی ماند

تیم فوتبال سپاهان برابر الاهلی عربستان به تساوی دست یافت

سپاهان در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22 امشب به وقت تهران به مصاف میزبانش الاهلی عربستان رفت که این بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان خاتمه یافت. سزار در دقیقه 35 تک گل سپاهان را در این نیمه به ثمر رساند.

در حالی که بازی در حال تمام شدن بود یک پنالتی مشکوک به ضرر سپاهان ورق را برگرداند و بازی مساوی شد. در دقیقه نود با گل ویكتور سیموئز بازیكن الاهلی با تساوی عوض شد.

در دیگر بازی این گروه النصر امارات دو بر یک از سد لخویای قطر گذشت.
در این گروه سپاهان با چهار امتیاز صدرنشین گروه سوم باقی ماند و تیم‌های النصر امارات و لخویا با سه امتیاز و الاهلی عربستان با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی جای دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۹۱
سلام بازم به تابناک شبکه 3 که کاملا بی مهری کرد بازی سپاهان را نشون نداد اینه خمایت اینه
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
صدا و سیما مرتب میگوید رنکها مهم نیست این تیمها همه نماینده ایران هستند و... خلاصه همه دروغ میگویند
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
1- این کامنتهای منفی یعنی چه اخه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
شبکه جام جم مستقیم پخش کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
پس این سریالهای آبکی را کی پخش کنن
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
امسال هم یه تیم شهرستانی قهرمان میشه باز هم نشون ندین .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
و حالا هم که اینطوره به پخش این مسابقه حساس بی تفاوت هستند تو انتخابات فدراسیون هم که یه شهرستانی(رحیمی) نماینده باشگا ها و عضو هیئت رئیسه شد من دیدم تو شبکه تهران تو یکی از برنامه هاش که زنده بود چه طوری کل انتخابات رو زیر سوال بردن که چرا یه تهرانی به این جایگاه نرسید واقعا جای تاسق داره واقعا
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
خواهشمندم از تابناک اگه" بی طرفه از این حرکت صدا و سیما یه نقدی بکنه"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
من موافقم این نظرم "تابناک این حرکت صدا وسیما رو به نقد بکش خواهشا "
جرا بازی سپاهان پخش نشد
نکنه سپاهان نماینده ایران نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
پیوند الشباب و استقلال مبارک باد
6تایی ها
چرا شبکه سه بازی سپاهان رو پخش نکرد؟؟!! به قوله خودشون! اینجا دیگه نام ایران مطرحه (اونم بازی با یه تیم عربستانی) مهم رنگ و این چیزا نیست...
من یک پرسپولیسی هستم ولی واقعا زشته که بازی یه تیم ایرانی با یه تیم عربستانی رو نشون نمیدن! سریالاشونم که اصلا قشنگ نیست!
پرسپولیس زلزله بالاخره اومد ایول دنیزلی
پاسخ ها
ع.ضیایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
محبوبه هر چی دله
واقعا برای صدا و سیما متاسفم . هم باید از خودی ها بکشیم هم از ناداوری ها چقدر پنالتی ثانیه های اخر ناراحت کننده بود
نشان ندادن فوتبال سپاهان از سبکه سه تلختر از تساوی دقیقه 95 بود!!!

تنها چیز که میشه گفت متاسفم برای صدا و سیما
تیم عربستانی باید 4 تا گل میخورد با پنالتی مشکوک ثانیه اخر مساوی کرد اگر اتحاد نداشته باشیم هیچکدام از تیم هامون امسالم نتیجه نمیگیرند بقول گزارشگر شبکه اصفهان اگه سپاهان به فینالم بره چون شهرستانیه برای صدا و سیما به اندازه یک سریال بی محتوا ارزش نداره مدیران شبکه 3 این کارتون یادمون میمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
موافقم، خیلی بی مهری کردن گرچه بار اولشون نیست..
ما در آسیا و afc یتیم هستیم برای همین هست که حقمون خورده میشه
کار بسیار زشت تلویزیون چیزی از ارزش کار سپاهان کم نمی کند. سپاهان یک تیم مطرح ایرانی در سطح آسیاست و من به عنوان یک طرفدار پرسپولیس از طرفداران سپاهان بابت بی ... مدیران تلویزیون پوزش می خواهم.
کاش به اندازۀ یک فندق عقل...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
آتش بازی پرسپولیس
دلم میخواد بگم .. بر سر این صدا وسیمای ... بر سر این سه ریالها ولی میدونم جرئت چاپش را نداری ولی ما که مستقیم از ماهواره تماشا کردیم وچقدر از اون پنالتی بیخود حرص خوردیم حالا برید .. تماشا کنید.
مسئولین محترم صداوسیما ،سپاهان قلب نصف جهانه حتی اگه مسابقه اش پخش نشه
پاسخ ها
غلامبیز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
سپاهان قلب ایرانه
پرسپولیس ....بزرگ اینه

قرمزتهههههههههههههههههههههههههههههههه
جای همه دوستانی که نیامدند استادیوم خالی، واقعا روز باشکوهی بود. بهترین بازی بود که تا حالا از نزدیک دیده ام. تبریک به همه پرسپولیسیهای گل. ایشالا قهرمانی در آسیا
پاسخ ها
طاهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
من یه استقلالی باتعصب البته منطقی واهل خرمشهر هستم حالا یه بار پرسپلیس بعداز چهار بار باخت به استقلال تونست استقلال رو بزنه البته بازی جنبه سیاسی داشت تابلو بود حالا چرا اینقدر شلوغش می کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
10 نفر 10 دقیقه 3 گل
اینطوریشو داشتین؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
چشم حسود بترکه.استقلالیا بیشترشون از این برد پرسپولیس ناراحت شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
بابا منطقی!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
طاهر جان یکم منطقی باش. چون چند بار شما بردین و بعدش ما بردیم، یعنی سیاسی بوده!!!! ایمند زاید بار دوم هت تریک کرد تا ثابت کنه، اون یه بار اتفاقی نبود. بعدش هم این کامنت در مورد بازی دیروز تو جام باشگاهها بود، نه داربی!
عشق است پرسپولیس دنیزلی
پرسپولیس ....

پسرهای پرسپولیس آمدند پشت آسیا لرزید.
اصلا من تو ورزشگاه عبدالله فیصل بودم!(در جده)اینه خودشون هم فکرش رو نمی کردن بتونن مساوی کنن!خود عرب ها هم قبول داشتن این پنالتی نبوده می گفتن ای برزیلی به ما ربطی نداره!این قدر ذوق کرده بودن 4 دور بعد بازی دور زمین از خوش حالی میدویدند!ولی دم بپه ها گرم تلاششونو کردن.
تشکر از بچه های پرسپولیس
و تشکر از سپاهانی ها زحمت خودشون کشیدن
من کلا برای همه متاسفم
اگر گیرنده دیجیتال داشتید می تونستید مسابقه را از شبکه جام جم ببینید
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
از ماهواره هم میشد دید دوست گرامی چرا بازیهای پرسپولیس استقلال را از گیرنده دیجیتالتون نمی بینید جرات چنین توهینیرا به سرخابی ها داره این صدا و سیمای ترسو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
ببخشید ! شبکه ی جام جم روی آنت دیجیتال ؟
ظاهرا شما رسیور ماهواره دارید و از ماهواره کانال جام جم گرفتید چون باید بدونید که آنت دیجیتال جام جم نداره عزیزم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
شبکه جام جم داره عزیز قشنگ دقت کن می بینی 1 و 2 و 3 رو هم با هم داره
هومن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
دیجیتال فقط جام جم 2 رو داره
بهتر بود بازی سپاهان هم پخش می شد
سلام
بعد میگن چرا ماهواره؟
من بندر عباس کار میکنم باور کنید فقط برای اینکه بتونم بازیهای سپاهان رو ببینم رفتم ماهواره خریدم که تو لیگ بازیها رو بتونم ببینم
چرا صدا و سیما شبکه های استانی دیگه را مثل تهران روی شبکه دیجیتال سراسری دیگه نمیزاره؟
کارتیش کنین اقا؟
بعد ببینین کی طرفدار واقعیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
شبکه تهران با نام irib5روی آنتن دیجیتال موجود است با اینکه ما در مشهدیم !
ممکنه شهر شما دریافت نمیشه نمیدونم؟؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
تو برو همون ماهواره رو ببین.اینه بچه ها,اگه اینکارو نکنید می رم ماهواره می بینم.اونا به خاطره خودت دارن اینو می گن
فقط تيم هاي تهراني .تيمهاي شهرستاني اگر درفينال هم بازي داشته باشند مهم نيستند-
واقعا براي صدا و سيما متاسف هستم كه بازي خوب سپاهان ايران را پخش نكرد .مگر تيم هاي شهرستاني خارجي هستند.كه بازي انها را مستقيم پخش نمي كنند.
نشان ندادن فوتبال سپاهان از سبکه سه تلختر از تساوی دقیقه 95 بود!!!

کار بسیار زشت تلویزیون چیزی از ارزش کار سپاهان کم نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
تکراری بود کپی کرده بودی از بالائی ها
اکثر بازیکنان فوتبال ما نه گلزن حرفه ای هستند
نه روح همکاری دارند ضمن اینکه ناداوران هم
برای تیمهای ما شمشیر را از رو بسته اند.
باید باز یهای دیگر ایران مجالی برای ثابت کردن
قدرت و استعداد جوانان غیورمان باشد .
چرا شبکه سه بازی سپاهان رو پخش نکرد؟؟!!
تا بوده تیم های تهرانی تمام ایران فدای تهران و تهرانی بقیه که ادم نیستن همش هی تو بوق و کرنا بزنید نمایندگان ایران منظور فقط استقلال و پرسپولیس البته تهران باید در رفاه و اسایش باشه بالاخره پایتخته اگه اتفاقی هم قراره بیافته از تهران شروع میشه ( تابناک این هم پخش نکن )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
نکبت,معلومه تو تهرانی نیستی,تو دهات بودی ,مهاجرت کردی به تهران,تهرانی ها (اصل و نصب تهرانی) خیلی مردم با فرهنگی هستند....
مثل ... خودت را نچسبون به تهرانی ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
تهران که تا 200 سال پیش دهات هم نبود با خوردن حق شهرهای تاریخ دار مرزی شده پایتخت
چیه داغ کردین نشون ندادن ندادن حال مگه شاق کرده یه مساوی گرفته. اونها دفعه قبل پرچم ایران را سوزونده بودن. اصلا باید بازی نمیکردند. ما که نمیتونیم تلافی کنیم چون روش نام الله است ولی اونها به این چیزها توجه ندارند که روی پرچم ما اسم الله است . اون را میسوزونند. کسی با صدا وسیم کاری نداره ولی همین بهتر نشون ندادند.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
شما حتی اسم خودتم نمی گی چرا پرسپولیس الهلال را نشان داد ؟ الهلال پرچم ما را اتش نزده بود؟ معلومه از فوتبال چیزی نمی فهمید بله که کار شاق کرده 10 ساله ابروی ایران را نگه داشته و تو عربستان تین های عربستانی را به 4 میخ کشانده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
شما چی میگین
اون طرف دنیا نشستی خبر از اینجا و حس فوتبال تو ایران نداری
ما کار به عربها نداریم که میخاستیم تیم خودمونا ببینیم
من داداشم نا بیناست 4 ساله فقط صدای گذارشگر رو میشنوه نمسیدونین چه هیجانی داره
حالم از صداوسیمایی که فقط قرمزوآبیه داره بهم میخوره معلومه خیلی از سپاهان داغند
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
باشه تو هم هستی.تا حالا 50نفر همین حرفو گفتند.جو گیر نشید دیکه
با سلام
تا کی میخواهین با این کاراتون اعصاب مردما خورد کنین
سالهاست که لیگ ایران از دو رنگی در اومده
سپاهان
سپاهان
سپاهان
لیگ ایران را رنگ زرد سپاهان رغم میزنه قهرمانشا
حالا بازم بازیهاشا پخش نمیکنید؟
جونم به این شبکه 3
شبکه ورزش!!!
شبکه جوان!!!!
شبکه بی طرف!!!!
شبکه فیلمهای پرطرفدار!!!
منم حالم از مسولان برگزاری لیگ که قرمزند بم میخوره ( یه نگاه به برنامه ریزی لیگ بکنید و بازی ها و استراحت تیم ها و جابجا کردن بازی هارو ببینید)
تیم های شهرسانی همینه خوبه چند ساله سپاهان صدر لیگ دستشه ولی قهرمان هم که بشه زیاد تبلیغ روش نیست اما اگر یک سرخابی نایب قهرمان بشه تبلیغاتش ده برابر تیم شهرستانیه
سپاهان تیم 70 ام جهانه و تیم پرسپولیس و استقلال بالای رتبه 300 جهان اند هر وقت هم تو فینال حریف سپاهان میشند 8 دقیقه وقت اضافه میگیرن که پرسپولیس ببره
مابه احترام سپاهان ورنگ زرد اييييييين طوفان زرد اسيا شبكه سه راتحريم ميكنيم تعدادي از ههههههههههواداران سپاهان
پاسخ ها
غلامبیز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
نه تو رو خدا... حالا نمیشه تحریم نکنین؟؟!!!
طفلی شبکه 3 مونده الآن چیکار بکنه...
ببخشید چرا آمار طرفداران پرسپولیس رو پایین میارید طبق بلندگوی ورزشگاه 82700 نفر به ورزشگاه آمده بودند اما شما نوشتید 70 هزارتا عکسش هم در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس موجود هست که روی اسکوربورد نوشته 82700 نمیدونم اصرارتون چیه کم کنید تعداد تماشاچی ها رو
دوما واقعا حق میدم به سپاهانی ها
اصلا بحث قرمز و آبی نیست من خودم طرفدار پرسپولیس هستم و بعد از استادیوم داشتم خودم رو مهیا میکردم برای بازی با سپاهان اما نشون ندادند
پاسخ ها
طرفدار پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
متشکر از توضیح بجایتان . اما اگر هم این سه نماینده ما بد هم بازی کنند وظیفه اصلی صدا و سیما پخش بازیهاست .هرچی باشه بازیهای فوتبال نمایندگان کشورمان از برنامه های کشکی صدا و سیما جذابتر هستند ( فیلم های تکراری - سریالهای آبکی و برنامه های غیر ضروری برای پخش و ... )
این است اتحاد وهمدلی -ترا خدا بگید سپاهان با شما چه کرده که اینقدر بی مهری میکنید .آیا بهتر نیست بجای این همه تظاهر عملا نشان دهیم همه اینها تیم های ایرانند .بخدا اگه ایران 10 تا تیم خوب داشته باشه بهتر از اینه که فقط دو تیم خوب داشته باشه -ولی حیف به قول مولانا این سخنها کی رود در گوش....
از ماست که بر ماست.
سپاهان مثل یک تیر شده برای صدا وسیما و فدراسیون وخیلی ها.
ما که در حق خودمان اینطور میکنیم از عرب جماعت و............چه انتظار
برای اولین بار از مسلمان بودنم خجالت کشیدم.
پاسخ ها
لینچان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
آخه پخش فوتبال چه ربطی به شرم از مسلمونی داره برادر؟!
حالا یه اشتباهی کردن چرا همه مسائلو با هم قاطی میکنین؟!
باید دید واقعا چند نفر میخواستن بازی سپاهان رو نگاه کنن چند نفر می خواستن سریال نگاه کنن.من خودم که یه آدم فوتبالی هستم حوصله نداشتم 2 ساعت پای تلویزیون بشینم بازی سپاهان نگاه کنم.فقط از طریق اینترنت نتیجه رو دنبال میکردم.
کار صدا و سیما هیچ ایرادی نداشت.این قضیه شده مثل بودجه دادن به تیمها.بعضی ها فکر میکنن چون تیم های فوتبال دولتی اند باید به همشون بودجه برابر داده بشه.مثلا بودجه سپاهان سال های قبل حتی از پرسپولیس و استقلال هم بیشتر بود.عدالت اینه که به تیمی که 40 ملیون هوادار داره و تیمی که 500 هزار تا هوادار هم نداره یک مقدار بودجه داده بشه؟الان اسپانیا رو هم بخواین در نظر بگیرین دو تا تیم رئال و بارسا هستن چند میلیارد دلار در سال هزینه میکنن.بقیه باشگاه ها کل بودجه شونو با هم جمع کنی اندازه رئال و بارسا نمیشه.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
دوست خوب پاسخ شما را اشتباهی به علی فرستادم به شما یاد اوری کنمرئال وبارسا و هیچ تیمی در دنیا بودجه از دولتشون نمیگیره که بیشتر باشه و یا کمتر همین یک جملت معلوم شد فوتبال را به اندازه صدا و سیما می فهمی
مهر
| United States |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
با فرهاد موافقم
استقلال قهرمان جام آسيا
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
شما سرخابی ها فقط بلدید ادعا کنید 20 میلیون 30 میلیون 40 میلیون فقط لافه ببین باشگاه شما که 40 میلیون به ادعای شما طرفدار داره فردا یک شماره حساب بدهد بگوید هر کدام 1000 تومن به باشگاه بدهند اونوقت میشه 40 میلیارد و دیگه نیاز به بودجه دولتی نداره هر سالم میتونه بهترینهای اروپا رابخره شماها فقط ادعا می کنید تعداد طرفداران پرسپولیس 2 میلیون استقلال 1.5 و سپاهان 200 هزار نفره بقیه اعداد فقط ادعاست هر باشگاهی ادعا میکنه بیشتر طرفدار بده همین فردا شماره حساب بده اونوقت مشکلات مالیشم حل میشه ونیازی به پول دولتم نداره طرفداری که 1000 تومن کمک نکنه طرفدار نیست . در ضمن شما اگه فوتبالی بودیدمی فهمیدید بارسلون ورئال وهیچ تیمی در دنیای حرفه ای پولی از دولت نمی گیرند بلکه با عملکرد خودشون پول در می اورند و بازیکن می خورند شما هم بتونید بدون کمک دولت صدا و سیما و مطبوعات پول دار شوید وهزینه کنید اگه کسی اعتراض کرد در پایان بگویم این سپاهان نبود نماینده کل ایران بود شما اگه دوست ندارید بازیشو ببینید بزنید یک کانال دیگه سریال های مسخره دیگرو ببینید
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
البته این پاسخ را به اقا محمد دادم ببخشی علی اقا برای شما ثبت شد
همیشه همین بوده همیشه حق تیم سپاهان را میخورند و به این تیم اجحاف میشه بعد از اون هم ادعاشون گوش فلک را کر میکنه
بعنوان یک استقلالی، به پرسپولیسی های عزیز برادرمون از صمیم قلب تبریک ویژه عرض می کنم.
سلام

بیروزی قبل دنیزلی و بعد دنیزلی...

تشکر دنیزلی...
سپاهان افتخار وشناسنامه فوتبال ایران چه صدا وسیما بخواهد چه نخواهد امسال جام قهرمانی را هدیه می کنیم به کل ایران این بهترین پاسخ به این صدا و سیمای حسود و بد سلیقه است درود بر تمامی کسانی که برای ایران افتخار کسب می کنند وننگ بر کسانی که این افتخار افرینی ها را نمایش ومنعکس نکنند
12سپاهان/سپاهان ایران.صداسیمااصفهان نشان داد وگزارشگرش خوب حالف قرمز وابی ها راداد.سپاهان باتراکتوربایدمتحدبشن
پرسپولیس زلزله رو عشق است
آخه صداوسیما فهمیده که اگه سپاهان یاذوب آهن قوی بشن هیچ فایده ای برای فوتبال ما و تیم ملی ما نداره
تاریخ نشون داده که هروقت پرسپولیس یا استقلال قوی بشن تیم ملی ماهم قوی شده
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
کدوم تاریخ؟ چرا حرفهای کلیشه ای می زنید ؟ چه ربطی داره تا به حال به این جمله کلیشه ای فکر کردید؟ بهترین تیم تاریخ ایران همین تیم چند سال اخیره که همشونم از تیم های شهرستانیند اون زمانی که تیم ملی در انحصار مافیای سرخابی ها بود تمام شد امروز تیم ملی متعلق به کل ایرانه چه سرخابیها خوششون بیاد چه نیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
عجب استدلالی اوردی شما!!!! خسته نباشین واقعا. تیم ملی زمانی قویه که لیگ قوی داشته باشیم تمام تیم ها قدرتمند باشن نه فقط 2 تیم تهرانی حمایت بشن اینجوری انگیزه از بقیه شهرها گرفته میشه و رقابت از بین میره..
سپاهان اصفهان دیگه اثبات کرده بهترین تیم ایران هستش،به اندازه خودش طرفدار داره نیازی هم به تبلیغات صدا و سیما سرخابی نداره.خدایش زور داره این همه قهرمانی
سپاهان و ذوب آهن هر سال باید کف آسیا با قطره چکون آبرو برای ایران جمع آوری بکنند و این دو تا تیمی پر طرفدار هم پارچ پارچ آبروریزی کنند و صدا سیما هم انحوری حمایت بکند
برای این صدا وسیما با این کار ... اش بسیار متاسف شدیم (سپاهان افتخار ایران)
آتش بازی پرسپولیس رو عشق است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار