بازدید 13357

روح الامینی: مجبور نشدم اسمم را عوض كنم!

در يك جلسه دانشگاهي هم از من سوال كردند كه وضعيت افراد مشهور اصلاح‌طلب در مورد انتخابات چگونه خواهد بود كه من گفتم اگر مشاهير اصلاح‌طلبان نيايند اسمم را عوض مي‌كنم. به برادر رييس‌جمهور سابق گفته بودند كه شخصي چنين حرفي زده‌ است بدون اينكه اسم مرا ببرند و او گفته بود كه بگوييد سريع اسمش را عوض كند اما ديديم كه آنها در انتخابات شركت كردند و خوشبختانه من مجبور نشدم اسمم را عوض كنم.
کد خبر: ۲۳۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹ 13 March 2012
يك عضو شوراي مركزي جبهه ايستادگي گفت: مردم بر عهد خود با انقلاب، هم ايستاده‌اند، هم پايدارند، هم متحدند و به دنبال صداي ملت در خانه ملت مي‌‌گردند.

به گزارش ايسنا، عبدالحسین روح‌الاميني پيش از ظهر امروز در نشست خبري جبهه ايستادگي گفت: روز انتخابات خبرنگاران از من سوال كردند كه به نظر شما تيتر صبح روز بعد انتخابات روزنامه‌ها چه خواهد بود و من گفتم "همه آمدند و ملت پيروز شد" و ديديم كه همين تيتر روزنامه‌ها بود.

وي افزود: در يك جلسه دانشگاهي هم از من سوال كردند كه وضعيت افراد مشهور اصلاح‌طلب در مورد انتخابات چگونه خواهد بود كه من گفتم اگر مشاهير اصلاح‌طلبان نيايند اسمم را عوض مي‌كنم. به برادر رييس‌جمهور سابق گفته بودند كه شخصي چنين حرفي زده‌ است بدون اينكه اسم مرا ببرند و او گفته بود كه بگوييد سريع اسمش را عوض كند اما ديديم كه آنها در انتخابات شركت كردند و خوشبختانه من مجبور نشدم اسمم را عوض كنم.

اين عضو شوراي مركزي جبهه ايستادگي ادامه داد: كساني كه دنبال تحريم يا قهر بودند، متوجه شدند كه اين كارها فايده‌اي ندارد و تنها از كاروان انقلاب جا مي‌مانند و جز حاشيه‌نشيني و كنار رفتن چيزي براي آنها رقم نمي‌خورد.

روح‌الاميني با اشاره به ميزان مشاركت مردم در انتخابات گفت: همانطور كه بزرگان گفتند، مردم با وجود اينكه به بسياري از كاستي‌ها و مشكلات در كشور اذعان دارند، اما در انتخابات شركت كردند و صميمانه در ادامه راه انقلاب هستند و اين همان است كه مي‌گويند دل‌هاي مردم دست خداوند است. اميدواريم همان‌طوركه مردم ايستاده‌اند، خواص و مسئولان هم در ادامه راه انقلاب كم نياورند.

وي در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران در مورد اينكه "آيا رقابت بين اصولگرايان در مجلس ممكن است مشكلاتي به وجود آورد يا نه؟" اظهار كرد: ما در يك پيچ تاريخي قرار داريم و بايد به يك درجه كمال از مردم‌سالاري ديني برسيم. همواره در ذهن ما وجود رقابت تخاصم‌گونه شكل گرفته است در حالي كه رقابت مي‌تواند مومنانه و رفيقانه نيز باشد اما بداخلاقي‌ها و رفتارهاي ناشايستي كه پيش از انتخابات شاهد بوديم حتما بايد اصلاح شود.

اين عضو شوراي مركزي جبهه ايستادگي افزود: مجلس آينده فراكسيون‌هاي مختلفي خواهد داشت كه در مصالح و منافع ملي ديدگاه‌هاي مشتركي دارند اما در برنامه‌ريزي‌ها، راه و روش‌ها رقابت جدي خواهند داشت كه البته اين را بايد به فال نيك گرفت و آغازگر اين مسير نيز مقام معظم رهبري بودند كه رقابت سالم را مطرح كردند و در واقع اين فضاي رقابت را ايشان گشودند و اجازه رويش‌هاي جديد داده شد كه جبهه ايستادگي، پايداري و صداي ملت از اين رويش‌هاي جديد هستند.

روح‌الاميني با بيان اينكه "پيام‌هايي كه از دوازده اسفند بايد گرفته شود، زياد است"، گفت: راي نياوردن برخي افراد شاخص در حوزه‌هاي انتخابيه مختلف، داراي پيام است. اين انتخابات حتي براي شوراي نگهبان كه صلاحيت برخي را در چند روز باقي مانده به انتخابات تاييد كرد نيز پيام دارد. دوازده اسفند براي مجريان دولت، مجلسي‌ها،‌ اصلاح‌طلبان، سنتي‌ها و حتي شوراي نگهبان پيام داشته است و معتقدم در شروع دوران جديدي هستيم كه يك مهندسي سياسي نو در آن شكل مي‌گيرد. اينكه مشاركت مردم در انتخابات اين دولت با دولت آقاي خاتمي يازده درصد تفاوت دارد نيز داراي پيام است.

وي در مورد چگونگي عملكرد مجلس آينده بويژه در دوران باقيمانده از دولت دهم، اظهار كرد: نظر همه دلسوزان و بزرگان نظام و مردم اين است كه كمك كنند تا از عمر باقيمانده از دولت فعلي به سلامت عبور كنيم اما اين خواست دلسوزان و مردم است و اينكه خود دولت تا چه اندازه احترام بگذارد و مشكلات و زاويه گرفتن‌هايي را كه ايجاد شده است، جبران كند، به دولت بستگي دارد.

اين عضو شوراي مركزي جبهه ايستادگي در پايان خاطرنشان كرد: دوازده اسفند پيام‌هاي مختلفي براي جريان‌ها و گروه‌هاي مختلفي داشت و در نتيجه هيچ شخص يا گروهي نمي‌تواند اين رفتار و حضور مردم را به نفع خود مصادره كند. گفتمان انقلاب همچنان گفتمان مسلط در كشور است و مردم بر اين عهد خود با انقلاب هم ايستاده‌اند، هم متحدند، هم پايدارند و به دنبال صداي ملت در خانه ملت مي‌‌گردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی