بازدید 5720
۲

سرانجام فینال جام حذفی در کجا برگزار می‌شود؟

سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، زمین بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر مشخص شد. این بازی که قرار بود از همان آغاز در ورزشگاه‌های حافظیه شیراز برگزار شود، جنجال‌های بسیاری به راه انداخت.
کد خبر: ۲۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۰ 13 March 2012
منصور پور حیدری  گفته بود: اگر زمین بازی بازسازی نشود، در این زمین بازی نمی‌کنیم. این در حالی است که بسیاری  می‌گفتند، استقلالی‌ها در شیراز طرفدار زیادی ندارند.

از سوی دیگر، بوشهری‌ها از این که فینال در شیراز بر گزار می‌شود، خوشحال بودند، چرا که در این بازی می‌توانند طرفدار بسیاری داشته باشند.

به گزارش «تابناك»، در چند روز اخیر، بحث بر سر اینکه این بازی در اهواز برگزار شود، بالا گرفته بود.

در این باره گفتنی است، افتتاح وزرشگاه پنجاه هزار نفری شهر اهواز که به پیشنهاد مدیر کل تربیت بدنی استان اهواز انجام گفته بود؛ می‌توانست همزمان با سفر هیأت دولت به اهواز افتتاحیه خوبی برای این ورزشگاه باشد؛ البته این پیشنهاد با واکنش سخت حمید درخشان، مربی تیم شاهین بوشهر همراه بود، چرا که استقلال در این شهر هواداران بسیاری دارد و اگر قرار است بازی در اهواز برگزار شود، ما جام قهرمانی را به استقلال می‌دهیم و اصلا در مسابقه شرکت نمی‌کنیم.

همه این‌ها در حالی است که فدراسیون فوتبال آن را تکذیب می‌کند و از سوی دیگر، حمید درخشان می‌گوید، نامه آن به دستشان رسیده و این در حالی است که فدراسیون می‌گوید این خبر را در سایت خود نگذارده است؛ اما چند خبرگزاری روز شنبه، خبر انتقال بازی را روی سایت خود گذاردند.

نکته مهم این است، آیا انتخاب زمین مناسب که باید با توافق دو تیم برگزار کننده بازی برگزار شود، اینقدر مشکل است که این همه جنجال درست شود و ما شاهد این گونه حرکاتی چون تکذیب و... باشیم؟

این مسأله در فوتبال حرفه‌ای دنیا، مسأله بسیار ساده است که گویا، در کشور ما به راحتی می‌تواند مسأله ساز باشد.

بازی دو تیم استقلال و شاهین بوشهر، 25 اسفند در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود و قهرمان این دیدار، سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب می‌کند. شاید این قهرمانی برای استقلالی‌ها حیاتی به نظر می‌رسد؛ آن هم با توجه به اختلاف سپاهان و استقلال در لیگ برتر، استقلالی‌ها نیاز دارند تا خیال هواداران خود را در به دست آوردن یک جام راحت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
باسلام بازی در اهواز انجام شود باتشکر فرهادی
مطمئنی استقلال در شیراز هوادار نداره فقط پونزده هزار استقلالی پشت در استادیوم بدون بلیط بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار