بازدید 6226

نجات دختر از خودروي آدم‌ربا

کد خبر: ۲۳۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 11 March 2012
جواني كه پس از فريب يك دختر به بهانه ازدواج او را ربوده بود تا از خانواده‌اش اخاذي كند، در پي تعقيب و گريز ماموران دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، ماموران كلانتري 141 منطقه گلستان تهران هنگام گشتزني در حوزه استحفاظي خود با ديدن دختر جواني كه از درون يك خودرو از ماموران درخواست كمك مي‌كرد، قصد توقف خودرو را داشتند كه جوان راننده بدون توجه به هشدارهاي پليس بسرعت متواري شد.

با فرار راننده، ماموران به تعقيب وي پرداخته و با اجراي طرح مهار، خودرو را متوقف و جوان راننده را دستگير كردند.

با انتقال متهم و دختر جواني كه سرنشين خودرو بود به كلانتري، در تحقيقات معلوم شد، مرد راننده دختر جوان را ربوده است.

سرهنگ زنگنه، رييس كلانتري 141 گلستان در اين باره گفت: دختر جوان در تحقيقات عنوان كرد كه چندي پيش اتفاقي با جوان متهم ـ كه وحيد نام دارد ـ آشنا شده و بدون اطلاع والدينش همديگر را در خيابان ملاقات مي‌كرده‌اند. تا اين كه وحيد گفته قصد ازدواج با او را دارد و دختر جوان نيز تصور مي‌كرده مرد روياهايش را پيدا كرده است.

شاكي يادآور شد كه وحيد با اطلاع از شرايط مالي خانواده دختر ياد شده، چند ساعت پيش از او خواسته بود تا براي خريد او را همراهي كند.

دختر جوان نيز وقتي سوار خودرو شده او بدون مقدمه به وي ناسزا گفته و پس از ضرب و جرح عنوان كرده قصد دارد با ربودن دختر جوان از خانواده‌اش اخاذي كند.

وي افزود: با ثبت شكايت دختر جوان دستور قضايي براي انتقال خودروي متهم به پاركينگ صادر و جوان آدم‌ربا براي ادامه تحقيقات و بررسي سوابق تحويل پليس آگاهي شد.

سرهنگ زنگنه با هشدار به خانواده‌ها تاكيد كرد: برخي مجرمان حرفه‌اي با كمين در مسير دختران جوان و به بهانه ازدواج ، آنها را فريب داده و در دام خود گرفتار و برايشان مشكلات جدي ايجاد مي‌كنند.

وي افزود: در حال حاضر و با توجه به اعتراف جوان متهم كه قصد اخاذي از والدين دختر جوان را داشت، تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی