بازدید 20785
۵

جدیدترین بهانه «پارچینی» برخی دیپلمات‌ها در آژانس انرژی اتمی

برخی از کشورهای غربی، پس از اینکه ایران اعلام کرد، اجازه دسترسی به مجتمع نظامی پارچین را می‌دهد، بهانه جدیدی را درباره پارچین مطرح کرده‌اند و از هم اکنون در حال سندسازی در این باره هستند.
کد خبر: ۲۳۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸ 08 March 2012
بهانه‌جویی پشت بهانه‌جویی! اگر تا دیروز بهانه بازرسان آژانس اجازه ندادن برای دسترسی به مجتمع نظامی پارچین در ایران بود، امروز بهانه جدیدی به دست آورده‌اند؛ آن هم عکس‌های ماهواره‌ای از پارچین.

به گزارش «تابناک»، از هنگامی که ایران اجازه بازرسی مجتمع پارچین را داده، خبرگزاری‌های جهانی از ادعای دیپلمات‌ها در وین سخن می‌گویند که بر پایه آن، مدعی شده‌اند عکس‌های ماهواره‌ای، نشان داده است که کامیون‌ها و دستگاه‌های جابجایی خاک در منطقه پارچین رفت‌وآمد کرده‌اند.

این دیپلمات‌ها به آسوشیتدپرس گفته‌اند، ممکن است این فعالیت‌ها نشانه تلاش دولت ایران برای پاکسازی و از بین بردن آثار آزمایش‌های هسته‌ای در این منطقه باشند.

این در حالی است که باید گفت، فعالیت کامیون‌های جابجایی خاک، جدیدترین بهانه برخی کشورها برای اعمال فشار به ایران است، کامیون‌هایی که در حال جابجایی خاک هستند تا اثرات آزمایش هسته‌ای ایران را از بین ببرند.

گویی، برخی کشورهای غربی انتظار دارند که فعالیت مجتمع پارچین حتی در  حد جابجایی کامیون‌ها نیز متوقف شود، اما نمی‌گویند که چگونه همین ماهواره‌های آنان اطلاعاتی را درباره خود این آزمایش هسته‌ای ادعایی آنان مخایره نکرده است؟!

البته کاملا مشخص است که آنان با چنین بهانه‌جویی‌هایی از یک سو می‌خواهند در بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نفوذ کنند و بیانیه آژانس را بر پایه برنامه‌های خود ارائه دهند و از سوی دیگر، افکار عمومی را برای سندسازی بعدی خود فراهم کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۵
واقعا رفتارومواضع غربی ها بسیارشرم اور است طبق فرمایشات رهبرمعظم برنامه هسته ای بهانه است
بايد يادمان باشد يك قدم عقب نشيني در برابر بازرسان آژانس گستاخي آنها را بيشتر مي كند. نبايد به آنها اجازه داد از تأسيسات نظامي ما بازرسي كنند و دوباره اطلاعات حساس نظامي ما را در اختيار صهيونيستها قرار دهند. چرا از تأسيسات نظامي و اتمي صهيونيستها بازرسي نميشه؟
بهانه های بنی اسرائیلی باز رخ نموده وباید موسی وار به مقابله ی این بهانه ها رفت ...
اقا اینا مگه چیز دیگه ای هم مانده ما را تحریم نکرده باشند ان هم به خاطر چیزی که اصلا نداریم(بمب اتم)

به نظر من باید بمب اتم داشته بشیم برای اینکه کشور مقابل را از حمله ی اتمی یا شیمیایی به ایران باز داریم . و گرنه از این اسرائیل که جزء خودشان ملل دیگر را ادم حساب نمی کنند بعید نیست که از بمب اتم استفاده کنند
خب اگه دولت مردان زرنگ باشند باید چندتا شرط حسابی برای بازدید از پارچین بذارن و حتما" قید کنند که در صورت ادامه ادعاهای بی اساس هرگونه همکاری لغو خواهد شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار