بازدید 2329

دستگيري کلاهبرداران حرفه اي

کد خبر: ۲۳۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳ 03 March 2012
سرهنگ گل صباحي از دستگيري اعضاي باند کلاهبرداران حرفه اي که در پوشش خريدار عمده لوازم آرايشي در معاملات خود از چک استفاده کرده و قبل از سررسيد چک اقدام به تغيير مکان مي دادند در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

مردم سالاری : به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ «حميدرضا گل صباحي» رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان البرز با اعلام اين خبر گفت:باند کلاهبرداران خانوادگي که با استفاده از شگردها و ترفندهاي گوناگون مبلغ 200 ميليون تومان از تعدادي از شهروندان و کسبه به سرقت برده بودند، در يک اقدام عملياتي دستگير شدند.

سرهنگ حميدرضا گل صباحي افزود: سردسته اين باند با همدستي سه نفر ديگر  با اجاره کردن يک باب مغازه در شاهين ويلاي کرج در طي 4 ماه اخير با خريد اسناد تعهدآور چک از لوازم آرايشي هاي مختلف در سطح شهر کالا تهيه مي کردند و هنگام سررسيد چک ها ظرف 4ساعت اقدام به تخليه ملک و انباري مي کردند.

وي ادامه داد:ماموران پليس آگاهي به محض شکايت مالباختگان، با انجام کارهاي اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسايي آدرس جديد انبار و محل نگهداري کالاها شدند و در يک اقدام غافلگيرانه هر 3 کلاهبردار را دستگير و به همراه اموال مکشوفه به پليس آگاهي منتقل کردند .

سرهنگ گل صباحي در خصوص شيوه و ترفند کلاهبرداران گفت: سارقان جهت جلب اعتماد فروشندگان لوازم آرايشي تنظيم قرار داد و دريافت و پرداخت چک و کليه امور مربوط به معامله را با حضور فروشندگان در دفتر و محل سکونت خود انجام مي دادند.

گفتني است، متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار