بازدید 5894

تعويض كارت‌هاي معافيت قديمي با هوشمند

کد خبر: ۲۲۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴ 27 February 2012
مدارك مورد نياز و شرايط تعويض كارت‌هاي معافيت قديمي با هوشمند اعلام شد.

به گزارش ایسنا ، يكنواخت شدن كليه كارت‌هاي معافيت و پايان خدمت، افزايش ضريب ايمني كارت‌ها، امكان ايجاد هرگونه تغييرات بعدي در اطلاعات موجود توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا و تسهيل و سرعت‌بخشي در استعلامات پايان خدمت و معافيت‌ها مانند گذرنامه، گواهينامه و امور استخدامي از جمله مزايايي است كه سازمان وظيفه عمومي ناجا براي كارت‌هاي هوشمند اعلام كرده است.

بر اساس اعلام سازمان وظيفه عمومي ناجا در فاز نخست اجراي طرح تعويض كارت‌هاي معافيت و پايان خدمت قديمي با كارت هوشمند، دارندگان كارت‌هاي معافيت كاغذي كه پس از سال 60 نسبت به دريافت كارت خود اقدام كرده‌اند بايد اصل و كپي تمام صفحات شناسنامه، اصل و كپي كارت ملي، سه قطعه عكس 3*4 سياه و سفيد با زمينه سفيد، اصل و كپي آخرين مدرك تحصيلي خود به همراه اصل كارت معافيت را به همراه داشته باشند.

بنابر اعلام دفاتر پليس +10 متقاضيان ‌بايد فيش بانكي 82 هزار ريالي بنام شركت پژوهش و توسعه ناجي را به منظور صدور كارت هوشمند به شماره حساب 0106374479003 نزد بانك ملي ايران شعبه سعادت آباد واريز كنند از سوي ديگر دفاتر پليس + 10 مبلغ 60 هزار ريال نيز به عنوان كارمزد به صورت نقدي از متقاضيان دريافت مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، افرادي كه حدفاصل سال‌هاي 88 تا 89 و نيز 80 تا 87 كارت معافيت خود را دريافت كرده‌اند طبق جدول زمان‌بندي بايد از 10 دي تا 10 بهمن‌ و 10 بهمن تا 10 اسفند به دفاتر پليس +10 مراجعه كنند.

همچنين افرادي كه در سال‌هاي 70 تا 79 و 60 تا 69 كارت معافيت به آنان تعلق گرفته بايد از تاريخ 10 اسفند تا 10 فروردين 91 و نيز از 10 فروردين 91 تا 10 ارديبهشت91 نسبت به تعويض كارت خود اقدام كنند.

آن دسته از افرادي كه به هر دليلي در زمان تعيين شده نتوانسته‌اند نسبت به تعويض كارت معافيت از خدمت خود با كارت هوشمند اقدام كنند تا اطلاع ثانوي مي‌توانند به دفاتر پليس +10 مراجعه كنند.

مشاهدات خبرنگار ايسنا از سطح تهران نيز حاكيست اين خدمات در تعدادي از مراكز پليس + 10 ارايه مي‌شود اين در حاليست كه بخشنامه تعويض كارت‌هاي معافيت قديمي با هوشمند در اكثر دفاتر پليس + 10 نصب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار