بازدید 2115

بازنشستگان منتظر پرداخت عیدی هستند

کد خبر: ۲۲۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸ 26 February 2012
رئیس کانون بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سهامدار اصلی تأمین اجتماعی کارگران هستند و این صندوق متعلق به آنهاست، گفت: بازنشستگان همچنان‌ منتظر پرداخت عیدی هستند.

علی‌اکبر خبازها در گفتگو با فارس در واکنش به اظهارات اخیر موسویان، سرپرست صندوق تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه صندوق‌های بیمه‌ای متعلق به کارفرمایان است اظهار داشت: وقتی که ۲۰ درصد از حقوق کارگر به عنوان حق بیمه کسر و به صندوق واریز می شود چطور صندوق‌های بیمه‌ای متعلق به کارفرمایان است.

وی با اشاره به اینکه صاحب اصلی صندوق‌های بیمه کارگران هستند، گفت:‌ کارفرما از حقوق کارگر کسر و حق بیمه پرداخت می‌کند بنابراین بیش از ۹۷ درصد از سهام تأمین اجتماعی برای کارگران و کارفرمایان فقط ۳ درصد در این سهام نقش دارند.

رئیس کانون بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با اشاره به اینکه فعلاً منتظر عیدی هستیم گفت: بازنشستگان به عیدی و همسان‌سازی حقوق حساس هستند و اگر نظر آنها تا پایان سال تأمین نشود هر اتفاقی بیافتد مسئول آن مسئولان نظام و از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش فارس، بازنشستگان تأمین اجتماعی انتظار دارند عیدی آنها دوبرابر حداقل حقوق کارگران شاغل پرداخت شود که شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این انتظار گفته است؛ بازنشستگان به غیر از انتظار کار دیگری نمی‌توانند کنند. باید منتظر باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار