بازدید 14582

از جان فوتبال چه می خواهند ؟

انتخابات مردمی ترین و در عین حال سیاسی ترین رشته ورزشی«فوتبال» که سکوتی عجیب و غافلگیر کننده برآن حکم فرماست در نوع خود جالب است .شواهد ظاهری نشان میدهد؛ صاحبان اصلی فوتبال یا آگاهانه ؛حسب اجبار یا هر دلیل دیگر رغبت و اصلا" برنامه ائی برای شرکت در این انتخابات ندارند. ولی در اردوگاه چسبیده های ورزش جسته و گریخته سرو صداها و جنب و جوشهائی احساس میشود که البته مثل همیشه دنبال کوچکترین فرصت برای بزرگترین« صید» ولی ظاهرا" خدمت هستند.
کد خبر: ۲۲۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۴ 24 February 2012
مسئولیت اجتماعی؛ تعهد به ورزش و خدمت صادقانه به ورزش و «فوتبال»کشور کجاست؟ 


به گزارش «تابناك»، صاحبان «شایسته های »فوتبال چه کسانی هستند؟ فوتبال ایران چه از نظر تئوری ؛ علمی و چه از نظر عملی و فنی دارای چهره های منحصر بفردی میباشد که نگوئیم درسطح آسیا و جهان بی نظیر حداقل کم نظیر میباشد. افرادی صاحب تجربه؛تخصص و شهرت یا افراد گمنام و دارای صلاحیتی مثل تحصیلکرده های دانشگاهی ؛ پیشکسوتان و قهرمانان فوتبال دارای اندیشه ؛ لیاقت و....؛ که با کمال تعجب و تاءسف با بی تفاوتی؛بی علاقگی بر اساس ملاحضات ؛ اتفاقات و شرایط خاصی که خودشان متصور هستند ؛ در این برهه تاریخی سرنوشت ساز و حساس که فوتبال کشورمان به مدیر و فرماندهی از جنس عزیزان فوق الاشاره بشدت نیازمند ؛ دست احتیاج و گدائی را با زبان بی زبانی فریاد میزند؛

 با صراحت و یا غیر مستقیم به عدم شرکت در انتخابات اذعان میکنند. در این حال با کمال تواضع و احترام به چنین کسانی اگر وارد عرصه انتخابات و خدمت به فوتبال کشورمان با استقلال و قدرت کامل؛ بدون هیچگونه چشمداشت و بگیر و ببندی بشوند لقب «خادم» و بر عکس وارد عرصه نشوند؛ صفت خودخواه و برای بعضیهاشون شاید عنوان «خائن» را میتوان اطلاق کرد. 
« چسبیده های » فوتبال چه کسانی هستند؟

 با عنایت به موارد مطرح شده سنگین ترین مسئولیت بعهده صاحبان و شایستگان میباشد که به هر طریق همت کنند و بقول امیر مومنان که حق گرفتنی هست؛ حق خویش«فوتبال» را بگیرند و مطمئن باشند بر اساس نص صریح کلام خدا در قرآن: خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمیکند مگر آنکه خود آن قوم بخواهند. و من بعنوان یک کوچکتر ورزش عنوان میکنم: شایستگان و صاحبان واقعی فوتبال اگر اذعان داریم فوتبال ما شایستگی بسیار داردو...؛ که الحق هم دارد ؛ شما هائید که هم مسئولیت اجتماعی و هم تعهد ورزشی و از همه مهمتر وظیفه انجام خدمت صادقانه به فوتبال دارید و باید پا به عرصه بگذارید. اما به چسبیده های ورزش و فوتبال عرض میکنم: اگر تابحال با انواع ترفندها و شگردها؛ خودتان را به ورزش وفوتبال چسبانده و به زعم خود خدماتی انجام داده ائید دیگر بس است .

 چون اگر خدمت بود به گواه شواهد و اسناد موجود این همه سرافکندگی در ورزش و فوتبال از شکستهای تحقیر آمیز در المپیک پکن ؛ افتضاحات دوپینگی شدن انواع پهلوانان و قهرمانان؛ این همه فساد و دلالی در فوتبال؛ تراژدیهای تلخ فوتبال از نوجوانان تا تیم ملی امید و عدم راه یابی به جام جهانی گرفته تا تاکیدات مسئولان ارشد کشوری و کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی همه به تغییر و تحولات اساسی در همه ابعاد علی الخصوص بعد فرهنگی و فنی اذعان نمیکردند.

لذا بهترین خدمت این عزیزان میتواند این باشد که اصلا"واردعرصه ورزش بویژه «فوتبال» نشوند . اما سخن پایانی با مسئولان وزارت ورزش علی الخصوص معاونت توسعه فنی و ورزش قهرمانی که دراءس آن یک تحصیلکرده ؛قهرمان و در حد یک وزیر سکاندارش میباشد؛است که در عرصه« ورزش» وزارت ورزش و جوانان ؛ فرصت طلائی در اختیار شما گذاشته است؛ هر اتفاق شیرین یا خدای نکرده تلخی؛ انتصاب و انتخاب درست یا غلطی در تمامی فدراسیونها و رشته های ورزشی بویژه« فوتبال» بوقوع بپیوندد؛ مستقیما" به نام شما و در پرونده عملکردتان در عرصه تاریخ ورزش کشور ثبت خواهد شد. به امید توفیق روزافزون و توسعه ورزش بویژه« فوتبال »کشور. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی