بازدید 9188

کارت بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی

کد خبر: ۲۲۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۵ 21 February 2012
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از توزیع کارت بیمه طلایی 632 هزار فرهنگی بازنشسته خبر داد و گفت: برای توزیع کارت‌ها از طریق سامانه پیام کوتاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرشید سیّاری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس با اعلام ثبت‌نام نهایی بیش از یک‌میلیون فرهنگی بازنشسته در طرح بیمه تکمیلی درمان «بیمه طلایی» اظهار داشت: تا روز 10 بهمن‌ماه امسال که مهلت ثبت‌نام به اتمام رسیده است، یک‌میلیون و 34 هزار و 751 نفر از فرهنگیان بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها در طرح بیمه طلایی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی روند توزیع کارت‌ها از طریق سامانه پیام کوتاه، تاکنون کارت بیمه طلایی 632 هزار و 566 نفر از این افراد صادر شده و به دست افراد ذینفع رسیده است و کارت‌های سایر ثبت‌نام کنندگان نیز به تدریج از طریق کارشناسی‌های تعاون ادارات آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

سیاری خاطرنشان کرد: استفاده فرهنگیان بازنشسته از خدمات بیمه‌ای دارای سقف تعهد شامل «دندانپزشکی، عینک و زایمان‌های طبیعی و سزارین» پس از دریافت کارت و استفاده از خدمات بدون سقف تعهد بیمه‌ای، از لحظه ثبت‌نام و با دریافت معرفی‌نامه از آموزش و پرورش و بیمه ایران امکان‌پذیر است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در صورتی که فرهنگی بازنشسته بدون کارت از خدمات بیمه طلایی استفاده می‌کند، باید از ادارات آموزش و پرورش و بیمه ایران معرفی‌نامه بگیرد و پس از انجام مراحل درمانی، با ارائه فاکتورها به شعب بیمه ایران و کسر فرانشیز (سهم بیمه‌شده)، مبالغ هزینه شده را دریافت کند.

وی با اشاره به حق بیمه 8 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر در طرح بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته تأکید کرد: از سوی ما هیچ مشکلی برای اجرای کامل این طرح وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار