بازدید 5239

جنايت هولناک در خودروی آژانس

کد خبر: ۲۲۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹ 20 February 2012
مردي همسر صيغه اي خود را به طرز وحشتناکي داخل يک خودرو آژانس تلفني به قتل رساند.

به گزارش خراسان، صبح روز گذشته مردي که در حال تعقيب همسر صيغه اي خود بود متوجه شد که او خودرو آژانسي را در منطقه سرافرازان مشهد کرايه کرد. مرد ۴۰ ساله که نقشه شومي را در سر مي پروراند و کارد بزرگي نيز همراه داشت با خودرو دوو به تعقيب خودرو آژانس که راننده آن يک زن بود پرداخت و پس از طي مسافت کوتاهي ناگهان جلوي خودرو آژانس پيچيد.

راننده زن که از اقدام ناگهاني راننده دوو دچار وحشت شده بود بلافاصله پدال ترمز را فشرد و در اين هنگام مرد ۴۰ ساله از پشت فرمان پايين آمد و در حالي که کارد را در دستانش مي فشرد با چهره اي غضب آلود به سمت خودرو آژانس رفت. راننده زن که با ديدن اين وضعيت ترسيده بود درهاي خودرو را قفل کرد اما مرد عصباني با شکستن شيشه خودرو، با کارد ضربه اي به مسافري که در صندلي عقب نشسته بود وارد کرد و پس از آن که در خودرو را گشود ضربات ديگري نيز بر پيکر زن جوان فرود آورد. راننده زن با مشاهده اين جنايت هولناک وحشت زده فرياد مي زد و از مردم کمک مي خواست اما مرد عصباني بدون توجه به فريادهاي راننده، مسافر را بيرون کشيد و ضربه اي ديگر به قفسه سينه اش وارد کرد.

در حالي که زن ۳۳ ساله آخرين نفس هايش را مي کشيد و پيکرش غرق در خون شده بود ، شهروندان، مرد جنايتکار را به محاصره درآوردند و موضوع را به پليس ۱۱۰ اطلاع دادند. دقايقي بعد ماموران کلانتري نجفي با حضور در محل حادثه(بولوار سرافرازان) مرد ۴۰ ساله را دستگير کردند اما زن جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد کارد جان باخته بود.

اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي با حفظ صحنه حادثه، ماجرا را به قاضي اسماعيل شاکر(قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند که با حضور مقام قضايي و عوامل بررسي صحنه جرم تحقيقات درباره اين جنايت هولناک آغاز شد.

مرد جوان که توسط قاضي مورد بازجويي قرار گرفته بود درباره انگيزه خود از ارتکاب اين جنايت هولناک در برابر ديدگان شهروندان گفت: اين زن(مقتول) را حدود ۱۰ تا ۱۲ سال قبل صيغه کرده بودم و برايش خيلي زحمت کشيدم و پول خرج کردم حتي برايش خانه رهن کردم اما الان متوجه شدم که او با فرد ديگري دوست شده است و قصد دارد با او ازدواج کند. اين کار او لج مرا در آورد؛ با خودم مي گفتم چرا وقتي من اين همه براي او هزينه کرده ام حالا مي خواهد با فرد ديگري ازدواج کند.

متهم به قتل افزود: به همين دليل او را تعقيب کردم که او از يک آژانس تلفني، خودرويي را کرايه کرد که به محل کارش برود. وقتي او را داخل خودرو ديدم نقشه اي را که از قبل کشيده بودم عملي کردم و او را با ضربات کارد کشتم.

این گزارش حاکي است: پس از اعترافات صريح متهم، وي با صدور قرار بازداشت موقت از سوي قاضي ويژه قتل عمد روانه زندان شد تا تحقيقات تکميلي در اين باره از سوي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي انجام شود. شايان ذکر است: متهم به قتل متاهل بوده و داراي همسر و فرزند است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی