بازدید 4750

همدردي وزير آلمانی با مردم يونان

شويبله گفت اكثر كساني كه از اصلاحات و تدابير رياضتي ضربه ديده اند، مسئول تاخير در اصلاحات، از دست رفتن توان رقابت يا استفاده ناموثر از اعتبارات مالي در گذشته نيستند.
کد خبر: ۲۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱ 19 February 2012
وزير دارايي آلمان در يك مصاحبه با مردم يونان براي تلاشي كه به منظور احياي اقتصاد و ثبات مالي كشورشان انجام مي دهند، ابراز همدردي كرد.

به گزارش ايسنا، ولفگانگ شويبله پس از مورد انتقاد قرار گرفتن به دليل اظهارات اخيرش در مورد انتخابات زودهنگام در يونان، در گفت‌وگو با نشريه آلماني تگ اشپيگل گفت من همدردي زيادي با مردم يونان دارم.

وي چهارشنبه گذشته در يك گفت‌وگوي راديويي گفته بود چه كسي تضمين مي‌كند كه پس از برگزاري انتخابات در يونان، اين كشور به تعهداتي كه اكنون با آنها موافقت كرده است، عمل مي‌كند.

كارولوس پاپولياس، رييس جمهور يونان، شويبله را به دليل اين اظهارات مورد انتقاد شديد قرار داد.

شويبله گفت اكثر كساني كه از اصلاحات و تدابير رياضتي ضربه ديده اند، مسئول تاخير در اصلاحات، از دست رفتن توان رقابت يا استفاده ناموثر از اعتبارات مالي در گذشته نيستند.

اما وي همچنين گفت در حالي كه خشم و عصبانيت يونان از كاهش حداقل دستمزدها قابل درك است اما اين دستمزدها به همان ميزان دستمزدها در اسپانيا هستند و مردم در كشورهاي اروپاي شرقي و درياي بالتيك چه بايد بگويند كه حداقل دستمزدشان بسيار پايين‌تر است اما در كمك به يونان مشاركت مي‌كنند.

آلمان از اتحاديه اروپا و منطقه يورو براي كنترل دقيق بودجه يونان درخواست كرده تا از احياي مالي اين كشور كه در دو سال گذشته از اهداف تعيين شده عقب مانده است، اطمينان حاصل شود.

يونان از برنامه اصلاحات ساختاري و خصوصي سازي عقب افتاده است و دولت اين كشور استدلال دارد كه ركود بزرگ‌تر از ميزان مورد پيش بيني، روند احياي اين كشور را پيچيده كرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست