بازدید 7157

تور «داريوش مهرجويي» در آمريكا آغاز شد

در ادامه انجمن آسيايي در نيويورك فيلم‌هاي «پري» و «سنتوري» را نمايش مي‌دهد و پس از آن در موزه هنرهاي عالي بوستون، مهرجويي در برنامه بزرگداشت خود شركت مي‌كند.
کد خبر: ۲۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۸ 25 October 2008
تور «داريوش مهرجويي» در آمريكا با نمايش 7 فيلم از اين فيلمساز در 9 مركزفرهنگي و دانشگاه اين كشور آغاز شد.

به گزارش فارس، داريوش مهرجويي در طول اقامت يك ماهه خود در آمريكا در 9 مركز فرهنگي و دانشگاه برنامه سخنراني و تحليل فيلم خواهد داشت.
بنا بر اين گزارش، اولين سخنراني مهرجويي در جشنواره شيكاگو خواهد بود كه در اين جشنواره فيلم‌هاي «هامون» و «دختردايي گمشده» به نمايش در مي‌آيد.
اين مراسم يادبودي براي خسرو شكيبايي است كه در سال 2000 ميلادي براي دو فيلم «ميكس» و «دختردايي گمشده» در اين جشنواره حضور داشت و جايزه گرفت.
وي سپس با نمايش فيلم «ليلا» در دانشگاه شيكاگو سخنراني خواهد كرد و پس از آن برنامه سخنراني مهرجويي در دانشگاه استانفورد با نمايش فيلم «سنتوري» همراه خواهد بود.
«مهرجويي» در ادامه برنامه‌هايش در دانشگاه بركلي سخنراني خواهد كرد كه در آنجا دو فيلم «درخت گلابي» و «گاو» به نمايش در مي‌آيد و در ادامه براي نمايش فيلم «سنتوري» و سخنراني به دانشگاه UCLA كه در آنجا فارغ‌التحصيل شده خواهد رفت.
در ادامه انجمن آسيايي در نيويورك فيلم‌هاي «پري» و «سنتوري» را نمايش مي‌دهد و پس از آن در موزه هنرهاي عالي بوستون، مهرجويي در برنامه بزرگداشت خود شركت مي‌كند.
آخرين سخنراني‌هاي مهرجويي نيز در آتلانتا و كلمبوس خواهد بود.

سفر مهرجويي كه از هفته گذشته شروع شده، تا 3 آذر ادامه خواهد داشت و مهرجويي پس از بازگشت به ايران كار ساخت اپيزود خود در فيلم سينمايي تهران را آغاز خواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی