بازدید 29239

انفجار مشکوک خانه سه ایرانی در بانکوک

پس از انتشار خبر انفجار خودروی کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در هند و متهم کردن ایرانی توسط صهیونیست‌ها در آن حادثه، شبکه‌های خبری تایلند، از انفجار خانه سه ایرانی در تایلند خبر داده‌اند؛ خبری که نقاط مبهم بسیاری دارد.
کد خبر: ۲۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳ 14 February 2012
 منابع خبری تایلند بعد از ظهر امروز، خبری را منتشر کردند که بر پایه آن، سه ایرانی در متن یک انفجار در بانکوک، پایتخت این کشور قرار گرفته‌اند.

به گزارش «تابناک»، پلیس محلی تایلند اعلام کرده است که سه ایرانی بعد از ظهر امروز، خانه ای در این شهر را که در اجاره آنها بوده، منفجر کرده‌اند.

بر پایه این گزارش، دو تن از این ایرانیان متواری و نفر سومی که می‌خواسته، بمبی را به سمت ایستگاه پلیس پرتاب کند، به دلیل انفجار همان بمب، دو پای خود را از دست داده است.

مسئولان پلیس تایلند البته روایت دیگری نیز آورده‌اند که بنا بر آن، یک نفر از گروه سه نفره ایرانی ـ که خانه‌ای در بانکوک اجاره کرده‌اند ـ به سوی آن خانه مواد منفجره پرتاب کرده و سپس با حرکت به سمت ایستگاه پلیس با انفجار مواد منفجره همراه، دو پای خود را از دست داده است.

این در حالی است که مقداری مواد منفجره در کیفی چرمی رنگ از این سه ایرانی باقی مانده که پلیس تایلند در حال خنثی کردن آنهاست.

البته پلیس تا کنون اطلاعات بیشتری از این رویداد روشن نکرده، ولی رسانه‌های غربی از هم اکنون تبلیغات گسترده‌ای را در این زمینه علیه ایران آغاز کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار