بازدید 51365

شاهزاده سعودی: ایران خائن است!

ولید بن طلال ال سعود گفت: عربستان اجازه نمی دهد که قیمت نفت به بیش از 100 دلار برسد.
کد خبر: ۲۲۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰ 11 February 2012
ولید بن طلال ال سعود، گفت: با وجود عرضه بیشتر و تقاضای رو به کاهش، عنصر ترس در حال بازی دادن قیمت نفت است.

به گزارش انتخاب، وی که یکی از ثروتمندترین اعضای خانواده ی سلطنتی حاکم بر عربستان است، گفت: این ترس ناشی از این است که می گویند در مورد ایران چه اتفاقی خواهد افتاد و ایا امکان دارد که تنگه ی هرمز بسته شود.

وی در ادامه گفت: اگر نیاز باشد، ما می توانیم از اهرم خود که افزایش تولید نفت است، استفاده کنیم . ما طوری عمل خواهیم کرد که بر روی کشورهای مصرف کننده نفت تاثیر منفای نگذارد.

ولید بن طلال ال سعود گفت: عربستان اجازه نمی دهد  که قیمت نفت به بیش از 100 دلار برسد.

این شاهزاده سعودی در اظهاراتی خصمانه گفت: برای امریکا و دیگر کشورها خیلی مهم است که این کشور خائن! را تحریم کنند تا دولتش مجبور به مذاکره شود.

وی در ادامه گفت: دادن اولتیماتوم جنگی به ایران منجر به اقدام عاجزانه این کشور مبنی بر بستن تنگه هرمز می شود. معتقدم که در مورد ایران یک راه حل چاره ی کار نیست. البته باید بگویم که مذاکره بهترین راه است.

ولید بن طلال ال سعود مدعی شد: اگر ایران تنگه را ببندد، امریکا به سرعت می تواند ان را باز کند. 

وی در ادامه افزود: من منطقه ای می خواهم که عاری از سلاح هسته ای باشد. این به معنای ان است که اسرائیل هم باید دست از سلاح هسته ای بکشد.

گفتنی است وی یکی از سهامداران اصلی نیوز کورپوریشن، اپل و توئیتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲۷
خاندانی که در واقع کشور اصلی انها امریکاست و نه عربستان.
برو جووووووووووجه....
مگه ما تعهدی نسبت به عربستان داشتیم که حالا بخواهیم خائن باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
دقيقا!!! ما به كي خيانت كرديم؟؟؟؟بر عكس شما كه به قران و پيامبر خيانت كردين!!!قران مگه نميگه اشدا علي الكفار رحما بينهم!!چي شد پس جناب خادم الحرمين؟؟؟؟!!!!!
لعنت خدا بر آل سعود که مظهر خیانت - خباثت و جنایت هستند.
همش میگن آمریکا این کارو میکنه آمریکا اون کارو میکنه
خودش که هیچ پخی نیستن
اگه یکی از کشتی های ایرانی به صورت خیلی خیلی خیلی اتفاقی توی تنگه هرمز غرق بشه آمریکا و دوستانش میخوان چی کار کنند؟ (با توجه به عمق بسیار کم تنگه هرمز؟؟؟؟؟
فقط بهش بگید بدبخت تو عاجزی که رو اوردی به امریکا تا بهت بها بدن بدن امریکا اصلا ععدی نیستی و هرچند که الان هم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاينين انهايي هستند كه در ظاهر عنوان خادمين حرمين شرفين را يدك مي كشند و در عمل نوكر اربابان امريكايي و استعمار مي باشند و به أمت اسلام و مسليمين خصوصا مردم مظلوم فلسطين خيانت مي كنند 
باشه ..بهش میگم...."من منطقه ای می خواهم..."؟؟؟؟؟تو کی باشی آخه ؟؟؟کلی خندیدم..مردک توهم زده...
اگر تهدید بستن تنگه هرمز هقدام عاجزانه است!!! پس اقدام متهورانه چیست؟؟؟؟؟ پول نفت این بیچاره ها صنعت نظامی مستکبران را میچرخاند ننگ و نفرت بر دریوزگی و ........
مازاد توليد نفت توسط عربستان ببازار تزريق نميشود بلكه بعنوان ذخيره استراتژيك انبار ميشود كه در ماههاي آينده بمنظور جلو گيري از بالارفتن سرسام آور قيمت آن در اثر احتمال بحرانهاي در پيش رو انجام ميشود !! نتيجه اين است كه با توليد مضاعف عربستان هنوز اثري در پايين آمدن قيمت نفت نميبينيم. اينكار تاراج نفت اين كشور راه بهمراه داشته است في الواقع عربها گول خورده اند و نه بهاي نفت!! بگفته اين مقام.
مرگ بر ال سعود دیکتاتور طلال خائن سران سعودی هستند نه ایران. مزدور اسراییل و امریکا این را بدان اگر جنگی در منطقه صورت بگیرد قطعا اولین موشک ایرانی زلزال عربستان و کشورهای منطقه که ایران را خائن میدونند نشانه میگیرد فکر نکن اگر امریکا دست به دیوانگی بزند شما در امانید خیر هر کشوری که با امریکا همنوا شود زیر اتش ایران هست
اين جمله ایشان که
"اگر ایران تنگه را ببندد، آمریکا به سرعت می تواند ان را باز کند"
نشان دهنده اوج حقارت سعودی ها در مقابل آمريکاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
و به طور غیرمستقیم داره حقارت و ناتوانی عربستان را نسبت به ما نشون میده.
mojtaba
| United States |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
نخیر این جمله اوج حقارتشون جلوی ایرانه چون اگه ایران اقدام به بستن تنگه بکنه و راه صادرات نفتشون بسته بشه خودشون هیچ غلطی نمیتونن بکنن و از همین الان دارن از آمریکا مایه میزارن
آخه یکی نیست بگه شما از حق و عدالت چی می دونین که راجب کشور ما این طوری صحبت می کنین............مرگ بر هرچی دین فروشه
ایران خائن است که داره با اسرائیلی که یک کشور عربی رو گرفته مبارزه می کنه اره خائن چون دستش توی دست اسرائیل نیست
خائن خودشه با اون خاندانه منحوسش .
چه خیانتی بزرگتر از خیانت به بیامبر و اسلام
البته جای تعجب نیست این ادبیات ازنوکران امریکایی واسرائیلی...آنهابدانندبزودی ملتهای انهابیدارخواهندشدوطومارطلال وامثالهم رابرخواهندپیچیدونمی گذارندپول انهابه جیب امریکایی هارفته وتبدیل به بمب شده توسط اسرائیل برسرفلسطینیان ریخته شود.
تو دیگه خاموش جوجه وهابی ، بذار بزرگترت(آمریکا) از این غلطها بکنه
معتقدم باید اسکله های نفتی این عربستان رو زد تا ببینن چند روز میتونن زنده بمونن و از گرسنگی نمیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
صحبت های احساسی ارزش کلام را پائین می آورد. شروع یک جنگ قومی آرزوی آمریکا است. اجازه بدهید ما گفتمان را به سوی انتخاب مردمی ببریم و آل سعود را با عدم مشروعیت زمین گیر کنیم.
از آل سعود پست، خائن تر پیدانمیشه
والله تویی که دوست نداری نفت به بیش از 100 دلار افزایش پیدا کنه حتی به مصالح کشورت هم خیانت می کنی
مردک خائن، جمهوری اسلامی ایران را با این عظمت و صلابت و ایمان و عزت خائن میخونه و لابد اسرائیل امانتدار تو هست
ما میراث داران اسلام نابیم
ما منتظران آن موعودیم
تا افرادی مانند تو را از لیث وجود پاک کنیم
ایران من
تو امانت دار اسلامی این میراث را به صاحبش ببخش و به حرف های صهیونیست توجه نکن
لو امرنی الامام الخامنئی لسحقت راسک که کلب
انت و صاحبک الخائن
ستندمون علی افعالکم و خیانتکم للاسلام
افدیک نفسی یا امامی و قائدی یا سید علی الخامنئی
امرنی و سانفذ ما ترید
مرگ برآل سعود، آیا آل سعودی ها همان آل زبیران خائن نیستند که با آل پیغمبر بد رفتاری کردند و الان نیز به آن شیوه پست خود ادامه میدهند.
خائين شما و آل سعود هستيد كه روي آمريكا و اسرائيل را سفيد كرديد نسبت به خودتان شما آل سعود هستيد كه با پول بيت المال مشغول خوشگذراني و مستي در كشورهاي غربي هستيد شما آل سعود بايد انشا الله در همين دنيا قصاص پس دهيد ايران مردانه در مقابل امريكا< اسرائيل< انگليس< فرانسه< آلمان و... ايستادگي كرده ولي شما وطن را در اختيار اين اجنبي ها قرار داريد پس به اين مي رسيم كه آل سعود خائين و لا مذهب هستند
چه انسان احمقی است ! کسی که برای مردم خود و مسلمانان عمل کند خائن است، اما کسی که نگران بالا رفتن قیمت برای اروپا و آمریکا و ایجاد مشکل برای آنها است، خائن نیست! تازه جالبه میگه آمریکا می تونه تنگه هرمز را باز کنه، معناش اینه که این بی عرضه های نمی تونن کاری کنن
بيچاره جرات نداشته بگه خودمون تنگه هرمز رو باز مي كنيم گفته آمريكا باز مي كنه . ولي امريكا هم هيچ غلطي نمي تونه بكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
خوب بچه كه زورش به بزرگتر از خودش نميرسه ميره باباشو مياره ديگه
اونام كه بچه هاي نامشروع انگليس و آمريكان
این ترسو ها همیشه با تکیه بر قدرت دیگران حرف می زنند.طوری می گویند آمریکا اینگار که باباش هست.من آنم که رستم بود پهلوان.و این شیوه زندگی ترسو هاست.
جوجه را آخر پاییز می شمارن .شما هم تو نوبتی بدبخت
ای مگس عرصه سیمرغ(ایران)نه جولانگه توست....
به این بشر باید گفت تو این همه ثروت را از کجا آوردی. اگر شاهزاده سعودی نبودی آیا یک صدم این ثروت را هم داشتی. پس این فرد خائن است بیش از همه در حق مردم عربستان که ثروت آنها را به جیب زده است.
ایران اسلامی یقینا هرگز به اهداف ومقاصد ضد مردمی اسرائیل وآمریکا وغرب وافادار نبوده ونیست ونخواهد بود . وبنظر شما وفاداران دو آتیشه ی این اهداف باید هم این گونه وقیحانه خائن معرفی شود .
به این جوجه وهابی خبیث بایستی با سیلی محکم سخن شجاعانه امام(ره)که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" را فهماند.و به اوتوصیه می کنیم اگر فرصتی یافت از عشرتکده و میکده اش بیرون بیاید و واقعیات اطرافش را نظاره کند.!!!!!!!!!
گویا همین دیروز بود که هواپیمای فوق مدرن اربابش توسط متخصصین ایرانی هک و در خاک ایران به زمین نشانده شد.
اللهم العن الجبت والطاغوت
لعنت خدا و رسولش بر آل سعود و آل خليفه .
انشاالله روزي فرارسد كه با ظهور آقامون صاحب الزمان(عج) زمين از لوث وجود چنين حراميهايي پاك شود.
اللهم عجل لوليك الفرج
خائن خودشان هستند که مفت و مجانی نوکری غرب را می کنند و اوامر آنها را اطاعت می کنند تا چند صباحی دیگر در مسند قدرت باقی بمانند.
ولید بن طلال ال سعود مدعی شد: من منطقه ای می خواهم که عاری از سلاح هسته ای باشد

اين آقا چي فكر كرده خودش نوكر و وابسته به غرب است حال خودش را مسئول و يكه تاز منطقه ميداند
پس اگر چنين منطقه اي لازم داره چرا اينقدر از رزيم اسرائيل و .... كه انواع صلاح هاي هسته اي و ........است حمايت ميكنه
یه روز که نفتتون تموم بشه می بینید که چطوری امریکاییها زیر پا لهتون میکنند .
اميد درام خدا يك عقلي به اون بده يك پولي به من
آل سعود خبیث سرزمین وحی را کرده است سرزمین شاهزادهای نوکر آمریکا
انشالله به زودی با لطف خدا و انفاس قدسی رسولله ص و اهلبت س تومارشان درهم پیچده و سرنگون خواهند شد .
اگه میتونین خودتون تنگه رو باز کنین چرا از امریکا مایه میزارین... این اوج حقارت کوچکی و پستی شما رو میرسونه...
بابا بیچاره ها معنی خائن رو نمیدونن!!! منتظر دیپلماسی خارجی کشورمان در قبال همچین بی احترامی به کشور هستیم تو رو خدا ببین کی داره واسه ما شاخ و شونه میکشه داستان شده اون بچه کوچیکه که موقع دعوا میگفت داداش بزرگم میاد پدرتو در میاره! حقارت یعنی این زنده باد ایران
با سلام برابر فقه من در اوردی اهل سعود هرکس که بر حکومت برسد مشروعیت و حق حاکمیت دارد لذا ما ایرانیها از همه تلاشهایی که ال سعود چه در حوزه افزایش ظرفیتهای تولید نفت و چه در حوزه خرید سلاح و تجهیزات انجام می دهتد نه تنها تگران تیستیم بلکه بسیار خوشحال هم هستیم چون تلکیف ما که معلومه ما همیشه تحریم و مغضوب غربیها و امریکا بوده و هستیم و خودمان این همه امکانات نداریم و از طرفی در جنگ با اسرائیل و امریکا به انواع تکنولوژیهاو ثروت و حتی به سرزمین عربستان هم زیاد نیاز داریم چه بهتر که ال سعود به نیابت از ما و با پول خودشان این تجهیزات را برای ما فراهم کنند تا انشاء الله با حاکمیت فرزندان اسلام ناب بر این سرزمین از همه این امکانات برای تحقق عدالت و بسط و گسترش اسلام در جهان استفاده شود تا انروز همه در دنیا می دانند که اینها احمق ترین ادمهای این کره زمینند و ایرانیها هوشمند ترین ادمهاوخدا را شکر که چنین ادمهای احمقی خلق شدند تا به ما در رسیدن به اهداف عالی جهانی کمک کنند و لذا ما یقین داریم از این امکانات علیه ما نمی توانند استفاده کنند
دوستان با توجه به اتمام ذخیره نفت کره زمین تا 100 سال دیگه این کشورها خود بخود دودمانشون به باد خواهد رفت چون عرضه اینو ندارن که یک تکنولوژی بومی ایجاد کنند و با توجه به بافت و تضاد فرهنگی که با غرب دارند دیگه بدون نفت حمایت غرب رو هم از دست می دن و اون موقع است که به پای ایران می افتند . بگذارید حکام نادانشان نفت و سرمایشون رو مجانی تقدیم کنند تاریخ در مورد انها قضاوت خواهد کرد .
نباید فراموش کرد که آل سعود اقتدارش را به جهت نوکری اربابان اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی بدست آورده... و کافیه کوچکترین حرفی خلاف میل اربابانشون بزنه که اونوقته کون فیکون شن...
خوب این شیخ های وهابی هم باید از این چرندیات برای خوشخدمتی بزنن...
جهان اسلام چهره واقعی آل سعود را شناخته...
خائنین واقعی جهان اسلام که اقدام به تفرقه زنی در ملل اسلامی می زنند آل سعود وهابی هستند...
خدا هر چه زودتر نسلشون را نابود کنه...
این نشان از این داره که ملت عربستان بیدار شدن و اونها خودشون تو خطر می بینند برا همین شاهزادهای سعودی دارن سهام گروهای ارتباط جمعی رو خریداری می کنند توئیتریکی از این شرکتهای است که خریدن برا برخورد با مردم خودشون و ملت ما اونها دارن دنبال یه زمان مناسب می گردن برا سرگوب مردم خودشون زمانی که افکار مردم دنیا متوجه جایی دیگه باشه شاید بهترین زمان جنگ علیه سوریه یا ایران باشه اگه جنگ علیه ایران باشه اونا کارشون راحت تر میشه
برا همینه که مردم مارو تهد فشار های روانی اقتصادی قرار می دهند و امریکا رو تشویق حمله به ایران یا سوریه می کنند
اگر زندگی شرافتمندانه و نوکر انگلیس و امریکا نبودن نشانه خیانت است، خدا را شاکریم که ما ملت ایران را آقا آفریده و دشمن ستمکاران قرارداده است و ما را شریک دزدان قرار نداده است ( هر چند افراد خودفروشی مانند گدازادگان سعودی که با ذزدی و غارت ثروت مردم جزیرت العرب به نوای دنیایی رسیده اند ما را خائن خطاب کنند) .
لذا ما به خیانت بردزدان و غارتگران افتخار کرده و با انقلاب خود شر پهلوی که روزی شریک دزدان بود را از سر خود کوتاه کرده و دزدان را تنها و بی پناه کردیم و به این عمل خود افتخار میکنیم .
سهرابی از کرج
بسمه تعالی
سلام اینها تماما نوکران امریکا هستند انشاالله اسرائیل که نابود شد عربستان ودیگران خود به خود ریزش خواهند کرد انشاالله
این ضرب المثل جایش این جاست که کافر همه را به کیش خود پندارد
شماره معکوس سقوط آل سعود شروع شده این وعده الهی است
خودشون میدونند اگه جنگ بشه چه بلایی سرشون میاد پس نتیجه میگیریم که فک نزنند به نفعشونه
یک سوال:
به نظر شا اگر یک روز ایران عربستان را به حمله نظامی تهدید کند و امریکا (همون بزرگترشون) بگه سرم شلوغه نمی تونم کمکت کنم.... اينا چي كار مي كنن؟؟!!
خائن تویی که سوار هواپیمای شخصیت از این شهر اروپایی به اون شهر می ری در حالی که تو شرق کشورت مردمت دارن از گشنگی می میرن...
اگر رسول الله ص در میان ما بود و می دید این جناب با کشورهای غیر مسلمان علیه یک کشور اسلامی متحد شده چه می گفت ؟
تمام بدبختی مسلمانان زیر سر نوکران امریکا است این بی وجدانها که خودشان وجودی نیستند پشت سر پدر عاریه ایشان قایم شدند دارن سنگ میندازند
لحظات آخرشونه این حرفا دیگه هذیان دم مرگه مهم نیست............تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات
روزاول چه کسی جز همین آل سعود فلسطین را دودستی به انگلیس وصهیونیسم تقدیم کرد حال معنی خائن راخود بگویید
شما شاهزاده هاي آل يهود نوكر آمريكا خائنيد يا ايران شما كه بزرگ ترين جنايت را در حق مسلمانان كرده ايد آماده باشيد كه مرگ شما هم فرا رسيده به اربابت بدبختتان بگوييد براي چند صباحي يه جا به شما بدهد
احمق، روزی رو میبینم که دیواری (آمریکا) که داری روش یادگاری می نویسی به تلی خاک بدل شده....
بيچاره هم نام طلحه تاريخ مي داني پير استعمار چقدر بر روي شماي خائن سرمايه گذاري كرده تا اين حرف ها را بزنيد ايراني اگر خائن بود مثل شما تسليم عده قليل بهايي هم پالگي شما مي شد كه وزارت مستعمرات بريتانيا جهانخوار براي خواري آنها پيچيده بود هيچ مي داني خيانت شما به اسلام ومسلمين و ملت خودتان در همه جا نقل مجالس است اصلا اگر مي توانيد خودتان تنگه هرمز را كه ايران اگر بخواهد خواهد توان كه ببندد شما باز كنيد نه امريكا ايراني شرف ارزش بسيار دارد به دريوزگي و خيانت شما به اسلام انشائ الله توسط ولي عصر عج تومارتان به پيجيده خواهد شد ...
طلال بیچاره بجای سجده کردن بسوی خداوند جهانیان بسوی آمریکا سجده می کند بدا به حالش در محشر که دیگر آمریکا نیست تا او را از آتش جهنم حفظ کند
یه دوستی تحلیل خوبی داشت اینکه .. با این جریان سازی ها آمریکا داره ذخایر استراتژیک عربستان رو میبلعه چرا که در آینده ای نه چندان دور بیداری اسلامی آل سعود رو به زباله دان تاریخ میفرسته و آمریکا هم دستش کوتاه میشه ..ضمن اینکه در آینده برای خود آمریکا هم در خود کشور آمریکا بده که از یک کشور عقب افتاده که حتی از معمولی ترین حقوق انسانها خبری نیست جانبداری میکنه ..ضمن اینکه واقعا" استعمار داره خون عربستان رو میمکه ..ماهم ناراحتیم ولی چه کنیم که خدایا در مسیر ما آدمهای نفهم قرار مده ..آمین
اگربه نظرامام خميني (ره)دروصيت نامه الهي سياسي توجه كنيم همه چيزروشن است فرمود مي‌بينيم‌ كه‌ ملك‌ فهد هر سال‌ مقدار زيادي‌ از ثروتهاي‌ بي‌پايان‌ مردم‌ را صرف‌ طبع‌ قرآن‌ كريم‌ و محالّ تبليغاتِ مذهبِ ضد قرآني‌ مي‌كند و وهابيت‌، اين‌ مذهب‌ سراپا بي‌اساس‌ و خرافاتي‌ را ترويج‌ مي‌كند؛ و مردم‌ و ملتهاي‌ غافل‌ را سوق‌ به‌ سوي‌ ابرقدرتها مي‌دهد و از اسلام‌ عزيز و قرآن‌ كريم‌ براي‌ هدم‌ اسلام‌ و قرآن‌ بهره‌برداري‌ مي‌كند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست