بازدید 3718

ایران میزبان کشورهایD8در سمینار بین‌المللیCNS/ATM

کد خبر: ۲۲۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹ 09 February 2012
 معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی ‌گفت: ایران در نیمه اول سال 1391 میزبان ششمین سمینار بین المللی CNS/ATM (ارتباطات، ناوبری، نظارت/مدیریت ترافیک هوایی) در سطح کشورهای D8 است.
 
 به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد خداکرمی در جلسه کمیته اجرایی سمینار CNS/ATM که با هدف بررسی اهداف سمینار سران D8 در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، هدف از برگزاری این سمینار را تبادل تجربیات، ارتقای سطح علمی و همکاری چند جانبه بین کشورهای عضو گروه D8 دانست.

 وی با اعلام اینکه سمینار مذکور در سه روز متوالی به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری در محل دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری بر‌گزار می‌شود، افزود: با توجه به برگزاری آخرین سمینار CNS/ATM در کشور اندونزی، برخی پیشنهادات ایران در این جلسه پذیرفته شد که از جمله آن می‌توان به برگزاری جلسات سالانه و یا دو سال یکبار در سطح کشورهای D8، اشاره کرد.

 بنابراین گزارش در ادامه این جلسه آرش خدایی دبیر ششمین سمینار CNS/ATM خاطر‌نشان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری ایران در این سمینار، علاوه بر بررسی مقالات برتر کشورهای D8 و نیز برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی، اقدام به انتقال تجربیات علمی در صنعت هوانوردی کشورهای D8 در زمینه سیستم های ناوبری هوایی(ANS) خواهد کرد.

 وی افزود: در پذیرش مقالات کشورهای عضو D8، از هر کشور دو عنوان برتر انتخاب خواهند شد و سایر کشور ها از جمله کشورهای منطقه نیز می‌توانند به طور آزاد اقدام به شرکت و ارائه مقالات خود کنند.

 این گزارش می‌افزاید در این مراسم همچنین محمد رضا عبدالرحیمی، رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشور، نیز خواستار شد، در این سمینار گزارشی از اقدامات و برنامه های کشورهای D8 که در راستای توسعه و ارتقای دانش هوانوردی تدوین شده، ارائه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست