بازدید 8172
۱۲ گل زده، بدون گل خورده

عملکرد فوق العاده سپاهان در۶ بازی

سایپا با مهاجمان تیزهوش خود یعنی انصاری فرد و منوچهری مهم‌ترین خطر برای شکستن رکورد ۵۷۰ دقیقه ای رحمان احمدی به شمار می‌رود
کد خبر: ۲۲۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۷ 09 February 2012
 سپاهانی‌ها پس از دیدار با صبا در ۶ بازی توانستند ۱۲ گل به ثمر برسانند و بدون دریافت کردن گلی به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرند.

 به گزارش سایت گل - شاید اکنون سپاهانی‌ها خوب بفهمند که شکست تلخ این تیم برابر صبای قم چقدر به سود این تیم تمام شده است؛ سپاهان در آن بازی پس از اینکه نیمه اول را طوفانی پشت سر گذاشت و با یک گل پیروز این نیمه شد در نیمه دوم با گل به خودی اشجاری شیرازه اش از هم پاشید و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک، شکست خانگی تلخی را تجربه کرد. سپاهان پس از آن دیدار به خود آمد و هفته بعد در روزی که برونو سزار برای اولین بار برای سپاهان به میدان می‌رفت در آبادان با نتیجه قاطع ۴ بر صفر برابر نفت پیروز شد. دو گل سپاهان را در آن دیدار برونو سزار به ثمر رساند.

 شاگردان کرانچار پس از پیروزی پر گل برابر نفت آبادان، هفته بعد برابر شهرداری تبریز در فولادشهر صف آرایی کردند که توانستند با تک گل امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند و به ۳ امتیازی استقلال در صدر جدول برسند.

 سپاهانی‌ها ۳ دیدار بعدی خود را نیز به ترتیب برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران، فجرسپاسی در فولادشهر و داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت با نتیجه مشابه یک بر صفر با پیروزی پشت سرگذاشتند تا به لطف لغزش استقلال و تراکتورسازی به صدر جدول رقابت‌ها برسند.

 سپاهان امروز نیز با برتری ۴ بر صفر برابر مس کرمان در فولادشهر ضمن ایجاد اختلافی ۲ امتیازی با تیم تعقیب کننده خود برای رقبای خود خط و نشان کشید. به این ترتیب سپاهانی‌ها پس از دیدار با صبا در ۶ بازی توانسته اند ۱۲ گل به ثمر برسانند و بدون دریافت کردن گلی به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرند. 

سپاهان هفته آینده باز هم در فولادشهر میزبان تیم سایپای کرج خواهد بود، سایپایی که با مهاجمان تیزهوش خود یعنی انصاری فرد و منوچهری مهم‌ترین خطر برای شکستن رکورد ۵۷۰ دقیقه ای رحمان احمدی به شمار می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار