بازدید 2659
دارنده 6 مدال از 4 دوره پارالمپیک

عدالرضا جوکار پرچمدار کاروان ایران در لندن شد

عبدالرضا جوکار دارنده 6 مدال رنگارنگ از 4 دوره حضور در بازیهای پاراالمپیک ، ورزشکار جانباز تيم ملي دو و ميداني ، به عنوان پرچمدار کاروان ورزشي جمهوري اسلامي ايران در بازی های پاراالمپیک لندن معرفي شد.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۱ 08 February 2012
وي فعاليت ورزشي خود را از سال 69 آغاز کرد و از سال 73 نيز به عضويت تيم ملي دو و ميداني جانبازان و معلولين درآمد

جوکار که به عنوان ورزشکاری اخلاق مدار، بارها مورد تقدير قرار گرفته است، سابقه ي حضور در 4 دوره ي پيشين پارالمپيک و کسب 2مدال طلا، 3 برنز و 1 نقره از اين رقابتها را در کارنامه ي ورزشي خود ثبت کرده و 30 مدال رنگارنگ از رقابتهاي آسيايي و جهاني، ماحصل حضور وي در عرصه ورزش حرفه اي است.

وي ضمن ابراز خرسندي از اين رويداد اعلام کرد: پرچمداري کاروان ورزشي جانبازان ومعلولين از آرزوهاي زندگي من بود و تمام تلاش خود را به کار مي برم تا بتوانم شايسته ي اين عنوان باشم و نتايج خوبي در رقابتهاي پارالمپيک کسب کنم.
او در دوران دفاع مقدس از ناحیه نخاع دچار مجروحیت شد و از همان زمان در حالیکه در دوران جوانی خود را سپری می کرد مقاوم و استوار اما خروشان و جوشان همچون رودخانه دز از پا ننشست و فعالیت های ورزشی اش را نشسته ادامه داد.

جوکار که یکی از ورزشکاران معروف و شناخته شده در جمع ورزشکاران پارالمپیکی جهان است انسانی بسیار متعهد و اخلاق گراست و با شوخی های به موقع خود بارها موجبات روحیه سازی کاروان ورزشی جانبازان و معلولین را در بازی های مختلف باعث شده است.
جوکار  با کلاس پزشکي F53 ، و ماده ي تخصصي پرتاب نيزه در رقابتهاي لندن حضور خواهد يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار