بازدید 34098
بازتاب انتشار خبر دختری که در رؤیای جراحی است؛

به نام «رویا» و به روشنی دل مردم ایران

حالا بیشتر باور داریم که فاصله دلها با هم کم است؛ به ویژه پس از اینکه سیل محبت مردم مهربانمان به سمت رویا را دیدیم؛ دختری که از یک بیماری نادر رنج می‌‌برد و حالا همه پا پیش گذاشته‌اند تا درمان شود. موج بزرگی که هنوز هم ادامه دارد. «از همه شما سپاسگزاریم». این هم گزارشی که نتیجه حمایت همه مردم خوب ایران است.
کد خبر: ۲۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۶:۲۶ 08 February 2012
با اینکه چند روز از انتشار خبر «درد دختر ۱۸ ساله شوشتری چاره ندارد؟» می‌گذرد، بازخوردهای خبر هنوز ادامه دارد؛ گزارشی که تنها در تابناک، نزدیک به یکصد هزار مخاطب داشته و البته با احتساب بازانتشار گسترده آن در دیگر وبسایت‌های خبری، روزنامه‌ها، جامعه‌های مجازی و...، در کمتر از دو شبانه روز، موج بزرگی به راه انداخت که بازخوردهای مثبت زیادی را به سمت این دختر جوان سرازیر کرده است. اینجاست که بنا بر تعهدمان به پیگیری این موضوع، وظیفه دانستیم که گزارشی از بازخوردهای مثبت این خبر را به آگاهی شما مهربانان برسانیم.

به گزارش «تابناک»، هنوز زمان بسیاری از انتشار داستان زندگی این هموطنمان نگذشته بود که با نظرات مخاطبانی روبه‌رو شدیم که به دنبال راهی برای یاری وی می‌گشتند و بیشتر درخواست اعلام شماره حساب داشتند. نظرات محبت‌آمیزی که به دلیل اینکه‌ گاه حاوی شماره تلفن و مشخصات ارسال کننده بودند، قابلیت انتشار نداشتند.

بدین ترتیب در مدت زمانی کوتاه، با انبوه نظریات خوانندگانی مواجه شدیم که برای کمک به «رویا» اعلام آمادگی کرده بودند و بنا به وسعشان پیش قدم شده‌اند؛ از پرداخت بخشی یا همه هزینه درمان گرفته تا پزشکان و بیمارستان‌هایی که اعلام آمادگی کردند و حتی هم‌وطنان خارج از کشور. بیش از ۱۴۰۰ نظر تاکنون برای این گزارش به دستمان رسیده که حتی اگر قادر به انتشارشان بودیم، چه بسا با صفحه‌ای مواجه می‌شدیم که بسیار سنگین بود و شاید اصلا بارگذاری نمی‌شد! (به ویژه با این وضعیت کنونی اینترنت.)

اما آنچه موجب شگفتی تحریریه سایت می‌شد، شباهت بی‌ اندازه پیام‌های دریافتی با یکدیگر بود؛ نظراتی که از نقاط گوناگون به دستمان می‌رسید؛ اما یک تفکر واحد در پشت همه آن‌ها مشهود بود؛ حس بزرگ منشی مردمانی که کمک به هم نوع را وظیفه خود می‌دانند و دریغ نمی‌ورزند. آن هم در شرایطی که در متن گزارش سعی داشتیم که مسئولان را به گره گشایی از وضعیت این دختر مبتلا به یک بیماری نادر ترغیب کنیم و هیچ درخواستی از مردم مطرح نکردیم که مبادا شایبه‌ای پدید بیاید.

ناخنکی بر گنجینه نظرات پر مهر مخاطبان

جالب‌تر اینجاست که هیچ نظر منتشر شده‌ای در پایان گزارش وجود نداشت و طبیعتا نه کسی با دیدگاه دیگری روبه‌رو شده و نه فرصت نقد و موافقت و رأی دادن به نظرات دیگران فراهم شده است؛ به عبارت دیگر، با چنان نقش آفرینی بداهه‌ای از سوی شما خوانندگان مواجه شدیم که تلاش داریم آن را به زبان آمار خدمتتان عرضه کنیم:

در جامعه آماری هزار نظر ابتدایی رسیده به تابناک (که البته پیش از افزودن گزارش تکمیلی به متن اولیه گزارش به دستمان رسیده است)، بیش از ۵۰ درصد (۵۰۸ نظر) مخاطبان خواستار اعلام شماره حساب برای واریز وجوه کمک هزینه‌های خود بودند که از این بین، ۶۵ درصد ایشان، تنها درخواستشان اعلام شماره حساب بوده و مابقی توضیحاتی نیز در متن ارسالی‌شان اضافه کرده بودند و چه بسا گلایه‌ای هم از مسئولین امر داشتند و یا راهکار خاصی را پیشنهاد می‌دادند.

این در حالی است که تقریبا 6 درصد کل جامعه آماری (مخاطبانی که نظرشان را فرستاده‌اند) اعلام آمادگی کردند که بخش عمده‌ای (بیش از یک میلیون تومان) و یا همه هزینه‌های جراحی را تقبل کنند.

البته بخشی از مخاطبان هم بودند که برای یاری کردن این خانواده اعلام آمادگی کردند اما به دنبال راهکار مناسب برای این یاری رسانی بودند و در این زمینه راهنمایی می‌خواستند، که از قضا درصد چشمگیری از جامعه آماری در نظر گرفته شده را تشکیل می‌دهند؛ بیش از ۱۷ درصد (۱۷۳ نظر). به عبارتی بهتر، مجموعا ۶۸ درصد مخاطبینی که زحمت ارسال نظر به این گزارش را کشیده‌اند، حاضر به شرکت در امر خیری شده‌اند که مایه غرور هر ایرانی است.

وقتی به اعداد و ارقام فوق، ۶ درصد نظراتی را بیفزاییم که از طرف آن دسته از هموطنانمان نوشته شده که قلبا آرزوی کمک به این خانواده را داشته‌اند، اما «ای‌کاش» نوشته‌اند و اعلام داشته‌اند که متأسفانه به دلیل تنگناهای مالی، نمی‌توانند در این امر شراکت کنند، بیشتر به عظمت ماجرا پی خواهیم برد. شاید بد نباشد به پاکی دل این عده نیز احترام بگذاریم و آمار مشتاقان کمک را ۷۴ درصد منظور کنیم.

جدای اینکه مراتب قدردانیمان را از همه خوانندگانی که نظرات پرمهرشان را در اختیارمان گذاردند، اعلام می‌کنیم، دو تشکر دیگر هم داریم: نخست از آن دسته مخاطبانی که با مراجعه به قسمت «تماس با ما» یا با استفاده از ایمیل info@tabnak. ir و حتی شماره تلفن‌های تحریریه با ما تماس گرفتند، و دوم از یاران و همکاران رسانه‌ای و مطبوعاتیمان در استان خوزستان که از هیچ کمکی مضایقه نکرده‌اند و دریغ ندارند.
البته بخش دیگری از نظرات هم، موضوعات دیگری داشتند که شاید بارز‌ترین آن‌ها، ابراز همدردی-درخواست اطلاعات تکمیلی درباره بیمار و خانواده وی ـ درخواست پیگیری ـ تشکر از انتشار گزارش ـ نصیحت به بخشی از مسئولین و یا هموطنان متمول ـ انتقاد (هم از مسئولان و نهادهای خیریه و هم از تابناک) پیشنهاد موارد مشابه برای تهیه گزارش باشد و البته درصد بسیار جزیی هم توهین کنندگانی بودند که مجالی برای اندیشه ندارند.

این در حالی است که بخش چشمگیری از نظریات، حاوی نام و نام خانوادگی ارسال کننده و شماره تلفن و یا ایمیل معتبری بود که نشان از برخورد انسان دوستانه مخاطبان فهیم با این گزارش است؛ مخاطبانی که‌ گاه با خوش بینی تمام با ماجرا روبه‌رو شده‌اند و حتی برای فرستادن این مادر و دختر به مشهد مقدس هم اعلام آمادگی کرده‌اند (مادر رویا آرزو دارد که دخترش درمان شوند تا بتوانند با هم برای ادای نذر مادر، به پابوس امام رضا بروند).

اینجاست که وظیفه خود می‌دانیم به یاری شما خوانندگان بزرگوار و پزشکان دلسوز و مسئولین همیار، شرایطی فراهم کنیم که این آرزو محقق شود و البته بر خود لازم می‌دانیم با همفکری شما، بستری امن فراهم کنیم تا بتوان به کمک آن، بدون هر گونه شایبه‌ای، به دیگر رویاهای گوشه و کنار کشورمان نیز بپردازیم و یاریگرشان باشیم. (ما را از راهنمایی‌های خود محروم نکنید)

آخرین وضعیت پیگیری درمان «رویا»ی مردم ایران

اکنون مقدمات حضور «رویا» در بیمارستان لقمان فراهم شده و قرار است به زودی (دوشنبه آتی) به این بیمارستان منتقل شده و مراحل درمانش را آغاز کند. پزشکان بیمارستان بر این باورند که درمان این بیمار به چند مرحله جراحی نیاز دارد، ولی جزییات دقیق‌تر درمان هنوز مشخص نیست و حتما به محض اینکه آگاه شویم، شما را نیز در جریان خواهیم گذاشت.

اما خالی از لطف نیست که بدانید یکی از مسئولین رده بالای دولتی نیز برای حل مشکل مسکن این خانواده اعلام آمادگی کرده و در صدد هستیم که پس از حضور «رویا» در تهران، چند و چون کمک در این زمینه را با ایشان به مشورت بنشینیم و مراتب سپاسگزاری‌مان را اعلام کنیم.

این در حالی است که خبر می‌رسد در روزهای گذشته، برخی مسئولین استانی به دیدن این خانواده رفته‌اند و قرار است که بعضی دیگر هم به وضعیت این خانواده سرکشی کنند؛ اتفاقی بسیار مثبت که گویا توانسته روحیه رویا را هم بهتر کند؛ جایی که از همه مردمانی که به فکرش هستند، به دلیل بار سنگین روی صورتش، آهسته آهسته تشکر می‌کند.

باز هم تأکید داریم که وظیفه خود می‌دانیم که پیگیر این ماجرا تا به پایان باشیم و اطمینان می‌دهیم که خوبی‌ها را خواهیم گفت و حتم داشته باشید که پشت گوش اندازی‌ها را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت و از کنار آن نخواهیم گذشت.

تا چه مقبول افتد و چه در نظر آید ...!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵۰۳
درود بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
تابناک کارت حرف نداشت از این کارا زیاد بکن
صد در صد بیمار ما فقط این نبود به یاری دیگر بیماران بشتاب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بهتره بگی درود بر مردم ایران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
تابناک خوب حالا بگو چکار کنیم؟ من چطور و به چه حسابی پول واریز کنم.
یک روز را شبیه روز جشن نیکوکاری اعلام کنید که مردم به عنوان "شکرانه سلامت" کمکهای خود را به حساب مخصوص درمان نیازمندان کمیته امداد واریز کنند که مسوولین کمیته کمتر در برابر مددجویان شرمنده شوند. موید باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
مگه تا حالا واریز نکردید؟؟؟؟؟؟؟ پس اون پولها کجا رفته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
طرح جالبیه اما متاسفانه بار کمیته امداد آنچنان سنگینه که بعید می دونم از عهده ی این طرح بربیاد! به نظرم به یک نهاد غیر دولتی و مردمی برای کمک به بیماران نیازمند احتیاجه.
پوریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
++++++++ و ........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
دوستان عزیز، کمیته امداد هم اکنون نیز حسابی دارد که درآمد آن صرفا صرف درمان نیازمندان می شود. پولش هم جایی نمی رود مگر همین جایی که باید برود اما متاسفانه بیماران نیازمند-نیازی که در بسیاری از اوقات با مرگ و زندگی در ارتباط است- زیادند و این پیشنهاد می تواند باعث شود که مردم متوجه این حساب باشند اقلا برای یک روز در سال! و نیز متوجه سلامتی خودشان باشند که ثروتی بزرگتر از دارایی مادی شان است باشند که از قدیم گفته اند شکر نعمت نعمتت افزون کند
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
کمیته امداد؟......................................................!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
چرا کمیته امداد؟ مگر نمیشه به حساب بیمار یا بیمارستان یا دکتر و ... واریز کرد.
اینجاست که میگن دم شما گرم
خدا خير دهد بكسانيكه كمك ميكنندش
پاسخ ها
روح اله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
منفی یعنی این که خدا شر بهشون بده؟!!!
خواهشمند است بعد از جراحی نیز گزارشی در این زمینه منتشر شود تا مردم طعم کار خیر را بچشند
تابناک همیشه از کنارت بی تفاوت رد شدم ولی اینبار از ته دل می گم .سپااااااااااااااااااااسگزارم بچه ها...گل کاشتید .
آفرين بايد گفت بهت تابناك با اين بسيجي كه راه انداحتي واسه كمك به اين خانواده ...خسته نباشيد
من به سایت و خبراتون خیلی انتقاد دارم. ولی بابت این کاری که کردید ازتون سپاسگزارم. به حق آبروی محمد، خدا بهتون خیر بده...
خدا خیرتان دهد ای کاش همه رسانه ها بجای ایجاد اختلاف وشایعه پراکنی از این دست اقدامات خداپسندانه داشته باشند
به راستي از اين خبر خوشحال شدم، اميدوارم ما (مردم) بتونيم به هم ديگه كمك كنيم و كمك بگيريم. باشد روزي كه چو عضوي به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.
خداراشكرميكنم كه هنوزانسانيت دربين ما نابودنشده هنوزقلبهائي هست كه براي كمك به همديگرمي طپدخيلي خوشحالم به اميدروزيكه روياباصورتي طبيعي بين ما زندگي كندوهمه روياهاي جامعه مابه آرزوي خودبرسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
ان شاء الله
امیدوارم خداوند به حق باطن فاطمه ی زهرا (س) پاداش خیر به شما و همه ی هموطنان بزرگوارم عنایت کند و ما و شما را در ادامه ی این راه یاری فرماید .
با سلام لطفا شماره حسابي براي كمك به رويا خانم تهيه و از طريق همين سايت در اختيار مردم قرار داده شود خيلي از افراد مثل من تمايل دارند كه اگر كمكي از دستشان بر مياد انجام دهند.... با تشكر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
لطفا" شماره حساب به نام خود رویا باشه که مردم با اعتماد بیشتری کمکهای نقدی خود را واریز کنند .
با تشکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
اینطوری هرکس به اندازه وسعش می تواند کمک کند .
اجرتون با اما حسين كار شما و اطلاع رسانيتون از همه ي كمكهاي نقدي و معنوي هموطنان بزرگتر و با ثوابتره
سپاسگزار از اينكه باني اين همه خير و خوبي هستيد
دوستون دارم خيلي
تابناك عزيز سلام
از پي گيري مجدانه و دلسوزانه شما خوشحالم فقط همين چون در حدي نيستم كه بخواهم از بزرگاني چون شما تقدير و تشكر كنم
دلم روشن شدبه چراغي كه روشن كرديد از اينكه مي بينم هنوز بسيارند كساني كه خود را اعضاي پيكر ايراني ميدانند و خود را تافته جدا بافته نمي پندارند اگر درد هست قطعا درمان هم هست كسي كه درد را ميدهد درمان را هم مي دهد اين امتحان بزرگي براي اين ملت بزرگ بود و تاسف به حال آنهايي بايد خورد كه در اين امتحان بزرگ با ساده انگاري به موضوع نگريسته و به قول شما اهانت روا داشته اندبه قول معروفبايد گفت
اگر درمان نه اي زخم دلم را
نمك پاش دل ريشم چرايي
نمك به زخم ديگران پاشيدن يقين بدانيد طعم زندگي را به كام خود نمك پاش تلخ مي كن
انگشت مكن رنجه به در كوفتن كس
تا كس نكند رنجه به در كوفتنت مشت
كاش مي شد در زمستان حيات
پرنده نشسته بر روي شاخه را دريابيم
كاش حتي نان خشك ته سفره را هم دور نريزيم و بدانيم كه نان ما از اوست و نان پرنده ار ما
و بدانيم بكوشيم كه پرواز را به خاطر بسپاريم كه پرنده مردني است
تای جون مردم ایران خیلی خیلی خیلی بیشتر از اون بزرگوارند که هر کسی فکرشو بکنه یه تلنگر کافیه تا تمام هستیشونو برای کمک به یه دردمند فدا کنن
خدا به همه دست اندر كاران تابناك خير دنيا و آخرت عنايت فرمايد.خير و اجري كه حد و اندازه اي نداره.
خدا عمرتون بده تو من هر روز تابناک می خونم و در انتظار خواهش می کنم بعد از عمل از رویا عکس بگیرین و تو تابناک بزاریم ممنون تابی جون
خواهشا یه موج راه نندازید بعد هیچی پشتش نباشه که صدمه روحی که این دختر می خوره اون وقت بیشتر از بیماری هستش که باون دست و پنجه نرم می کنم.
مراقب افراد سود جو هم در این مورد باشید. نحوه کمک کردن رو مشخص کنید تا ما هم به سهم خود سهیم شویم.
من الله توفق
مأجور ان شاءالله تعالی
حتما پیگیر باش تابناک.ممنون
تابيجون خواهش ميكنم اين جريان را تا انتها گزارش كن تا در جريان محبتهاي بي دريغ ايرانيان متمدن و همنوع دوست قرار بگيريم . درود به شرف ايراني
میشه بگید چچطوری میشه کمک کرد؟ من حتما میخوام کمک کنم.
سلام.ممنون.ادامه بدین و به دنبال رویاهای دیگر هم باشید.به حول و قوه الهی انشاا... شما را تنها نمی گذاریم و با این اعلام آمادگی حجت را بر شما در یاری رساندن و پیداکردن و معرفی دیگر رویاها تمام کردیم.
خيلي از افراد هستند بدتر از رويا كه پول دارو هم ندارند ولي خبرنگاري و گزارشي هم نيست تا از اونا هم بگه و مشكل حل بشه.
ضمن عرض تشكر از انجام درست رسالتتان. نكته جالبتري در اين بين وجود دارد و آن اينكه با توجه به آمار يكصد هزار نفري كه بيش از نيمي از آنها حاضر به كمك مالي بوده‌اند و افرادي با مبالغي در حدود يك ميليون تومان ! يك نتيجه جالب مي توان گرفت كه اگر حتي بطور ميانگين براي هر نفر مخاطب (100000 نفر) نفري ده هزار تومان (كه شايد در اين دوران پولي به حساب نيايد براي خيرات) بطور ميانگين يك ميليارد تومان جمع آوري ميشود تا به درمان اين عزيز برسد. و البته اين در پائينترين حد احتمال است چرا كه مخاطبان بيشماري هستند كه در مرحله عمل اضافه ميشوند. اين خود ميتواند رسالت سايت وزين تابناك را چندين برابر نمايد تا با استفاده از اين پتانسيل راهكاري براي جذب و هدايت اين كمكها به سوي روياهاي بيشمار ايران عزيزمان باشد. متشكرم
پاسخ ها
صابرو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
آقا مثل بم نشه....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
نوشته بود 100000 نفر مخاطب داشته اما نه اینکه همشون حاضر به کمک بوده اند!!! نیمی از نظر دهندگان شماره حساب خواسته بودند که تعداشون 1400 تا بوده و نه 100000 تا. اصلا کار ندارم که ملت ایران خیلی بزرگوارتر از اونی هستن که ما فکرش رو بکنیم اما این دلیل نمیشه که اشتباهات این نظر ندیده گرفته بشه. حرف بی حساب همیشه چیز بدیه !
آفرين بر شما و آفرين بر ملت نيك‌كردار كشورمان.
خدا خیرتان دهد. همین
درود به شرفت تابناک.
انشاءالله تا عافیت کامل پیگیری نمایید خداوند شفای عاجل عطا فرمایند و مسئولین هم مثل بقیه موارد فقط با یکبار سرکشی به این خانواده موضوع را فراموش نکنند و هرکس وعده و وعیدی و نور امیدی در این خانواده روشن کرده خاموش نکند که وای به حال همه ما در پیشگاه خدا
آفرین بر تو ایرانی غیور
تحسین بر انگیزه , هم حرکت شما هم پاسخ مردم...
انشاءالله خداوند اين خواهر گرامي و همه مريضان اسلام را شفا عنايت بفرمايد.
ملت ایران نماد واقعی این بیت هستند که " چو عضوی به دردآورد روزگار/دگر عضوها را نماند قرار " این همه محبت و عاطفه تنها در مردم عزیز ایران جوشش دارد. اشکم در اومد.
مطرح کردن و پیگیری اینگونه خبر ها واقعاً جای تشکر دارد . خدا خیرتان بدهد . بعنوان باقیات اصالحات موارد اینچنینی را هر چند یکبار گزارش کنید . با توجه به پر بیننده بودن سایت و از همه قشر بودن بینندگان حتماً مثمر ثمر خواهد بود .
اجرکم عندالله
باتشکرازپخش اطلاعات،بنده حقیردرصورت امکان بخشی ازهزینه درمان این خواهرعزیزراتقبل میکنم.09194262392 تهران
بعد ازخواندن اين مطالب اشک ازچشمانم جاري شد اي کاش درهمه موارد اينگونه باهم همدلي واحساس قرابت مي کرديم بخصوص درشرايط فعلي که مسلما ثبت تاريخ خواهد شد وآيندگان دراين زمينه قضاوت خواهندکرد.
خدا رحمت پدر و مادر بانی و ماهم چون توان و درست رسی نداریم دعا می کنیم انشاء الله همه ملت ، مسئولین ، همانند دهه اول انقلاب همینطور با محبت و بدون هیچ گونه چشم داست یار و کمک هم باشند بخصوص در زمان فعلی که هم مطلع هستند دشمن به طور کامل و با تمام دنیای مدیشان به طرف ما حمله ور شدند بامید موفقتیعای بیشتر باری همه خانواده های محترم و با غیرت ایرانی در داخل و خارج از کشور ( راه دور )
so sweet
براي سلامتي هموطن عزيزمان دعا مي كنم و شفاي عاجل اوو همه بيماران رامسئلت مي نمايم
به این میگن جامعه ایرانی اسلامی.اینجاست که سعدیمیگه چو عضوی به درد آورد روزگار - دگر عضوها را نماند قرار.به آرزوی روزی که افراط ها و تفریط ها در جامعه ما تموم بشه
سلام
دست همتون درد نکنه ...

خوشا نماز و نیاز کسی که از سر درد
به آب دیده و خون جگر طهارت کرد
خداقوت دست شما هم درد نكنه كه با اطلاع رساني به فكر هموطنانمون هستين و زمينه ياري رساني رو فراهم مي كنيد.
سلام
میخواستم بدونم پیگیر وضعیت اون پسر دزفولی هستید یا مشکل ایشان نیز حل شد .
ای کاش گزارشی هم راجع به حال دختر هفت ساله سیستانی بکنید که بعلت عارضه قلبی در یخچال زندگی می کند و با عفونت ریوی شدید دسته و پنجه نرم می کند. خانواده وی حتی توان درمان های بسیار ساده را هم ندارند . وضع او از این دختر 18 ساله خیلی خیلی خرابتر است. این دختر هفت ساله با مرگ می جنگد ولی دختر 18 ساله با زشتی.
خدا را شكر !!فقط همين!
والا اگه به همین کارها برسید برای دنیا و آخرت شما بهتره. از سیاست ورزی شما که عمدتاً فساد خیزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
یعنی حرفت عالی بود
خدا خیرتون بده
سپاسگزاریم نه سپاسگذاریم .
البته این رو هم به عزیزان هم وطن اضافه کنید ، که وقتی تصادف میشه ، اول از همه جیب تصادف شده رو یواشکی خالی می کنند ، یا نمونه بارزش همون تصادف ماشین بانک با یه پراید بود ، که یه مینی بوس مسافر وایستاد و در حالیکه زخمی ها داخل ماشین داشتند جان می دادند ، ملت شهید پرور و غریور ایران در حال جمع آوری اسکناس های ماشین بانک بودند و صدها مورد دیگه ..
با سلام لطفا شماره حساب را اعلام بفرمایید در خصوص هموطن عزیزمان از شوشتر
سلام و عرض ارادت. فقط شماره حساب
بکوشید تا رنجها کم کنید
دل غمگنان شاد و خرم کنید

ابا داد باشید و یزدان پرست
بشسته ز بیداد و کژی دو دست

بپاکی گرایید و نیکی کنید
دل و پشت خواهندگان مشکنید

فردوسی
با سلام برکسانی که همیشه همدرد و دلسوز همنوع خود بوده اند با اینکه این مشکل خواهر عزیزمان را از ابتدا تا حال پیگیر بودم ولی نتوانستم کمکی کرده باشم با این وجود فقط قطره های اشکی را که سرشار از مهر و محبت است تقدیم میکنم به همه انهاییکه از ته دل با غم و اندوه رویا شریک شدند و رویایی شدند.باور کنید هیچ چیزی مثل این احساسها انسان را شاد و سرور نمیکند.
چه خوش گفت: بنی ادم اعضای یکدیگرند......
زنده باد رویا
کار پسندیدی انجام دادید که اطلاع رسانی کردید و ایرانی یعنی این...
آخرشم شماره حساب ندادیا!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
حالا نمی خواد بند کنی به همین یه نفر تو خیلی از بیمارستانا چون بیمارا پول درمان ندارن خودشونو خانوادشونو میندازن بیرون برو بیمارستان حتما یکیو میبینی همونجا بهش کمک کن
سلام.من پیشنهاد میدم یه بخشی به اسم رویا به سایتتون اضافه کنید ویه حسابی بنام رویا وبا پول هایی که جمع می شه به هر چی رویا که می تونید کمک کنید.
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
مگر فقط رویا هست؟!!!!!!باید یک کار بنیادی کرد
لطفا به فکر هزاران بیمار دیگر هم باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
امثال آمنه ها و اون بچه هایی که در یک دبستان روستایی سوخته بودند را هم فراموش نکنید...
امیدوارم به زودی خبر سلامتی رویای عزیز رو از طریق همین سایت اعلام کنید. انشاا...
راستش فقط تونستم گریه کنم..................
خداوند به همه عزیزانی که قدمی در کار انساندوستانه برمی دارند خیر وبرکت عنایت بفرماید انشالله.
خوب الان ما میخایم کمک مالی کنیم چه طوری این کار رو کنیم اگه میشه شماره حساب بدین
با سلام و تشکر ویژه و انشاالله که عنداالله ماجور باشید. پیشنهاد می نمایم در طول سال در برنامه خود قرار دهید که حداقل 4 بار گزارشی از همین سنخ مشکلات مردم خوبمان را تهیه و هر دفعه به صورت گزارشی از یک مجموعه افراد یا خانواده های مختلف را که مشکلات و مسائل حاد مختلفی دارند تهیه و اطلاع رسانی نمایید و قطعا این ملت بزرگوار امداد و کمک خواهند رساند و خواهید توانست مشکلی و درد دلی از بیچاره و مظلومی بردارید و همین برای آخرتتان ذخیره و باقی خواهد ماند عزیز الوجود بقیه مطالب که می نویسیم و می خوانیم دروغ و تهمت و افترا و آن قسمت هم که حقیقت دارد شاید بعضا انعکاس ندادنش بهتر از انعکاس باشد. و خلاصه بجز وزر و وبال برایمان و برایتان ارمغانی ندارد و نخواهد داشت. موفق باشید.
به فکر رویا های دیگر کشور مون هم باشین
نذارین این دریای عاطفه و محبت خشک شه یا راکد بمونه

خیلی ها هستن که اگه پاش بیاد از جون مایه میذارن...

و عبادت جز خدمت به خلق نیست.....
سلام
اگر بنا شد مردم کمک مالی کنند فقط تا آنجا که نیاز می باشد درخواست نمایید و هر وقت به حد کفایت رسید اعلام نمایید تا این صداقت باقی بماند و اگر در جای دیگر موردی پیش آمد باز اعلام نمایید نه که کمک بیشتر دریافت شود و بگویند برای کسی دیگر مصرف می شود اینطور برخورد اعتماد را از بین می برد. متشکرم
اجرکم عندالله
انشاءالله موفق باشید
افراد دیگری هم هستند که محتاج کمکهای اینچنینی هستند ولی متاسفانه بدلیل ضعف شدید مالی امکان دیگری ندارند بنده خانواده ای را میشناسم که فرزند 4 ساله انها ماه گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی عمل باز قلب نموده و در پداخت هزینه مشکل دارد ودر انجا متوجه شده اند که چشم ایشان نیز دارای مشکل میباشد و نیاز به عمل دارد و در صورت عدم اقدام بینایی خود را از دست میدهد
خانواده ایشان در یکی از روستاهای سنندج زندگی میکند و در صورت اعلام امادگی توسط مردم نوعدوست ایران عزیز ادرس دقیق انها را ارائه میدهم
سلام تابناک.. کارتون بسیار پسندیده است.. و قابل تقدیر.. و ای کاش من دانشجو نبودم تا بتونم در این کار سهیم باشم.. اما نکته اینجاست که رویا زیاد داریم با دردها و مشقت های مختلف جسمی، روحی ، خانوادگی و اقتصادی.. و ای کاش این دولت کریمه و به اصطلاح اصولگرا به جای اینهمه بازی سیاسی یک کار اساسی واسه بهبود شرایط کل مردم میکرد.. اونوقت موارد خاص رو خود مردم حل میکردند.. بازهم از شما بخاطر یافتن خانوادهای نیازمند تشکر میکنم.. اجرتون با خدا
اشک ...
درسته که تابناک جیره خوار بعضیاست ولی با این کار دلم مارو به خودتون یه ذره گرم کردین البته اگه پشت این خبرتون اغراضه دیگه ای نباشه.ولی با تمام این اوصاف دمتون گرم!
در صورت اعلام شماره حساب منهم اگر لایق باشم در این کار خیر شرکت می کنم
از اين همه محبت اشك تو چشامون جمع شد، اين اتفاق ممكنه براي هر خوانواده‌اي پيش بياد.
سلام
مطمئنیم که بیمار ما فقط رویا نبود بلکه بیماران زیادی شبیه همین رویا منتظر کمک تابناک و دیگران هستند.
منتظر باشید به داد می رسیم
یا حق
فقط میتوانم به ایرانی بودنم افتخار کنم. لطفا راه کمک کردن هم ارایه نمایید مثلا با اعلام شماره حساب و...
دمتون گرم
واقعا نمیدونم چی بگم . خیلی از خوندن این مطالب خوشحال شدم که هنوز هم هستن افرادی که به فکر مردم نیازمند و محتاج میرن . انشالله خیرشو ببرن . انشالله که رویای عزیز به زودی سلامتی اش رو به دست بیاره و عکسش رو با سلامتی کاما در همین سایت ببنیم . الهی آمین
فقط مي توانم بگم داغ عزيز نبينيد خدا يارتان.با اعلام شماره حساب من هم به وسعم كمك مي كنم
من ساکن فرانسه هستم وقتی ادم این همه همدردی و مهربانی را به خاطر دختری که مشکل داره می بینه واقعا احساس شوق و ذوق می کنه که ایرانیه .ما اگه بخواهیم شریک شادی رویا بشیم باید چطور اقدام کنیم . هر طور که صلاح بدونید می تونیم کمک کنیم.بچه هام عکس ها رو دیدین و اصرار دارن ما هم باید سهمی داشته باشیم .
دمتون گرم
سلام. من از المان دارم می نویسم. دو نوشته قبلی رو هم در این زمینه خوندم. اشکم سرازیر شده از بزرگواری هم وطنانم. احسنت به شما و همه هم وطنان عزیزم
سلام
به خدا قسم حیف است ایرانیان که کوه
کرامتشان از تمام قلل کوهها بلندتر است و به آسمان هفتم سر می ساید
گرفتار هرمشکلی باشند خدا یا این مملکت را از خشکسالی و دروغ و جنگ
حفاظت نما آمین
اشک تو چشام جمع شد. ممنونتونم ایرانیای با شرف
سلام
احسنت ، رسالت خبرنگاری و خبررسانی یعنی همین خدا پاداشتان بدهد که سبب خیر شدید ، لطفا سازوکاری جهت کمکرسانی نیز ترتیب دهید تا به سهم و بضاعت سهیم باشیم انشاءالله بهبودی عاجل خواهر عزیزمان حاصل گردد.
این بیماری نادر ژنتیکی شاید به نسبت یک به 10 میلیون بروز پیدا کنه اما این پاسخ های سرشار از مهر و نیکی نشون میده که ما واقعا می تونیم سخت ترین چالش های زندگی رو با همدلی و محبت پشت سر بگذاریم. شاید بهتر باشه اول تمرین کنیم که از زبان و دل خودمون به نیکوترین وجه ممکن خرج کنیم.
ايا بقيه درد مندان هم اين شانسو دارن كه رسانه اي بشن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
پیشنهاد می کنم سایت تابناک که سایت پر بیننده ای هست، یک دپارتمان رسمی راه بندازه و بصورت حرفه ای این بیماران رو شناسایی و رابط حمایت مردم از بیماران این چنینی بشه.
با سلام
ضمن تشكر از شما ، خواستم عرض كنم بدليل عدم وجود سيستم كارآمد در كشور ما بايد شاهد باشيم خواهر عزيز همه ملت ما در گوشه اي آرام آرم بسوزد و نتواند در جامعه حضور پيدا كند من در صورت رويا بجز زيبايي نديدم.زشتي رفتار ماست كه اگر او در جامعه حضور پيدا ميكرد.......
هزاران رويا در گوشه كنار اين كشور ميسوزند ولي هيچكس سراغشان را نميگيرد.آيا اين دختر در اين كشور زندگي ميكند ايا حق او پرداخت شده چه كسي جوابگوي سالهاي خانه نشيني اوست ........انشالله بخاطر انتخابات هم كه شده بعضي بخاطر خودنمايي كمكي به اين افراد كه
این برخورد ها روی زیبای ملت ایران است
سلام
لطفا اگر می تونید در پرتالتان یه جایی درست کنید و این آدمهایی که فقط خدا را دارند را معرفی کنید و مراحل کارشان را پیگری بفرمایید البته اگر بشود از گروه های همکار خیر استفاده کنید خیلی خوب است خدا خیرتان بده اگر بتونید یه مرکز خیره و اطلاع رسان اینترنتی بشوید برای شما و همه کسانی که کمک می کنند خیر و برکت است به هر حال خدا از آدم خواسته ایمان بیاوردو عمل صالح بجا بیاورد
فقط اشک ریختم و حسرت خوردم از اینکه چرا با وجود میل به کمک، بدلیل نداشتن شغلی مناسب نتوانستم نظری بگذارم. خدا خیرتان دهد...
بهتر است يك باشگاه اينترنتي راه اندازي شود و كساني كه علاقه به كمك دارند در آن باشگاه عضو شوند و اين افراد هميشه بتونن از طريق عضويتشون ميزان موجودي صندوق باشگاه و مبالغي كه به افراد كمك شده را ببينن البته بايد اطلاعات كمك كنندگان و كمك گيرندگان به صورت كامل و همچنين صورتهاي مالي باشگاه براي همه اعضا در دسترس و قابل پي گيري باشد
Deghate amale Shoma (masoulin Seite Tabnak) dar barresiye Emailha jaye Omidwari barayeman gozasht. az zahemate shoma ham motshakerim.
به خدا قسم با همه مشکلاتی خودم دارم ولی از خواندن این گزارش بهوجد اومدم هیجان و احساس خاصی دارم که فقط دلم می خواد از این همه خوبی ،بزرگواری ،نوع دوستی و همدلی گریه کنم بلکه کمی آروم بگیرم ای کاش من هم می تونستم قدمی هرچند کوچک بردام تنها کاری که می تونم بکنم اینه که بگم برای این عزیز هم وطن آرزوی بهبودی کامل و عاجل بکنم و همینطور بگم دست تک تک همه اون آسمونی هایی رو که به هر نحوی خواستند در این راه خداپسندانه قدمی بردارند رو می بوسم انشاالله اجرتون با همو خدایی باشه که شاهد نیت ها و قدم های خیرتون هست و با تشکر بسیار از شما عزیزان سایت وزین تابناک به خاطر این گزارش. امیدوارم این راه رو ادامه بدین .خدا حافظتون باشه
واقعاً تحت تأثیر اینهمه همدلی قرار گرفتم. درود بر مردم نیک کردار ایران و درود بر تابناک.
داشتم به این فکر میکردم که احتمالا به بیشتر امکانات و منابع این سیل مشتاق از مردم عزیز در مورد رویا خانم نیاز پیدا نشه و انشاالله درصد کمی از این منابع کار مادی ایشون رو راه بندازه (البته امیدوارم). اما واقعا چطوره به این فکر کنیم که اگر این خبر هم منتشر نمیشد، بسیار هستند کسانی که اگر خبر آن ها هم منتشر شود مردم همینگونه مشتاقانه به کمک آنها میشتابند و واقعا دارای ناراحتی هستند و فقط خبرشان منتشر نشده.
پس بیایید کمک خود را وابسته به انتشار خبر نکنیم و اگر به رویا زودتر از ما کمک کردند سعی کنیم به رویا های دیگری که خبرشان در اخبار نیست کمک خود را برسانیم.
واقعاً تحت تأثیر اینهمه همدلی قرار گرفتم. درود بر مردم نیک کردار ایران و درود بر تابناک.
اين نمنونه اي از بسيار بزرگي ملت ايران است . بزاي اين ملت هر چه مسئولين بگذارند كم است اما حيف كه جز تنگنا وفشار معيشتي جز بر دوش ملت نيست.
تابي جان خدائيش بيا از سياست دست بكش و به اين كارا بپرداز . شايد ...
سلام

تشکر از کار خیر شما و همه مردم عزیز و مسلمان ایران

خدا رو شکر
تابناک . میخواستم بگم هیچ جای دنیا مردمانی مثل ایران نداره . دم همه مردمان گرم و عاشقتونم و افتخار می کنم که یک ایرانی هستم
هر از چند گاهی افرادی که واقعا نیازمندند را در گزارشات بیاورید تا مردم کمک های خود را به سمت ان ها روانه کنند و مطمئن باشند که سودجویی در کار نیست و تمام پول ها صرف نیازمندان واقعی میشود
انشاالله اجر شما نزد خداوند متعال محفوظ است.درودبرشما
بسیار کار خوبی انجام دادید. خسته شدیم از این همه دروغ و دغل سیاسی بازی. به همین کارها بپردازید والله به خدا بهتره. این شانسا به بقیه رویاها هم بدید. خدا به شما خیر فراوان بده. آمین
درود درود درود و هزاران درود بر این پاک دلان و ای کاش که من هم .... .
خدا رو شکر که کسی به خاطر سیاه نمایی وجعیت این دختر مجبور به عذر خواهی نشد!!!
(اشاره به سخنان اخیر رئیس سازمان محیط زیست )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
واقعا اینهمه آلودگی رو می بینندباز سرشون روکردن توبرف !
من موندم کدوم بی وجدان هایی منفی میدن ؟!!!
مگه گرگ ها و حیوانات هم به اینترنت دسترسی دارند؟؟
این ها آدم نیستند که منفی میهند دیو تشریف دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
شاید یکی اشتباهی دستش بخوره منفی بده
بسیار خوشحال کننده است.ولی یادمان نرود فقط این رویا نیست که به کمک همنوعان نیاز دارد. بسیارند از این دست به یاری ایشان بشتابیم
اجرتون با امام حسین
آفرین...افتخار میکنم ایرانیم.
لطفاً هرچه زودتر شماره حساب اعلام كنيد. با تشكر
خدا خیرتون بده
جریان لاله و لادن ؟
ما باید به دیگران کمک کنیم با همگاری خودمان می توانیم دولت خودمان را درست کنیم نباید منتظر میدران و رئیس ها باشیم که به مردم کمکی کنن ما باید به نیازمندان کمک کنیم نه منتظر کسی باشیم که فقط و فقط به فکر خودش هست و تمام
ممنون از زحماتتون. واقعا انتشار بازخوردها از خود خبر مهمتر بود. اینطوری یه فرهنگسازی می کنید و مردم رو نسبت به هم مهربونتر
ما ایرانی ها به نظر می رسه که دیگه کمتر همدیگه رو دوست داریم
وقتي توي اين شرايط سخت و نفسگير، بازم مي بينم كه چطور مردم قلبشون واسه هم مي تپه، واقعا به ايراني بودن خودم افتخار مي كنم.
با سلام خدمت تمام هموطنان عزیز و نوع دوست

البته کار مردم ما درست است ، ولی به یه نکته باید توجه کرد و اون هم اینکه با یک گل بهار نمیاد !
منظورم این است که باید یک سیستم باشد که افراد مشکل دار رسیدگی کنه و سیستم قابل پیگیری و رصد باشه ، هماز طرف کمک کنندگان و هم از طرف افراد نیازمند.
متاسفانه در کشور ما از اینگونه افراد زیاد وجود دارد . منظورم افراد نیازمند به طور کلی می باشد

امیدوارم انتشار پیدا کنه
خدایا صد هزار مرتبه شکر
با سلام
ضمن تشکر مجدد از تابناک و مردم عزیز لطفا" شماره حساب را اعلام نمایید تا هر کس به اندازه وسع خود انجام وظیفه نماید.
با تشکر
دلخوش از آنیم که حج می رویم غافل از آنیم که کج می رویم

کعبه به دیدار خدا میرویم او که همینجاست کجا می رویم

حج به خدا جز به دل پاک نیست شستن غم از دل غمناک نیست
پاسخ ها
رسولی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی
در كنار ما شايد
هزاران رنج
بي پاسخ بر عبور بي خيال ما
مينگرند اي كاش تلنگر از درون ما باشد
تا هميشه همه جا نيكوكار باشيم ........
اشك توي چشمام حلقه زده و كلمات قادر به بيان احساسم نيست
خدايا ازت متشكرم..............
سلام
ضمن تشكر از شما، خيلي از مردم كشورمان همانند رويا از بيماري رنج مي برند و شاهد از دست رفتن عزيزانشان هستند اما به دليل عدم رسانه اي شدن موضوع، هيچ كمكي به آنها صورت نمي گيرد. اي كاش موسسه و مسئولين ذيربط همانند موسسه محك عمل كرده و همه اين عزيزان را در آغوش مي كشيدند.
خدا پدر و مادر بانیان خیر را بیامرزد
فقط از کاندیداهای محترم مجلس خواهش می کنم موضوع رویا خانم و خانواده شریف ایشان را دست آویز تبلیغات خودشون قرار ندهند...
خواهش می کنم کمی هم خودتان را جای ان ها بگذارید و از این خانواده هزینه نکنید
و البته امیدوارم این وعده ها (البته وعده های دولیت منظورم هست) در همین مرحله باقی نمانده و عملی شود چرا که مردم همیشه پای کار بوده و هستند
یا علی
سلام.کاش به درد همه ی ملت میرسیدید اینقدر آدمای با آبرویی تو ایران هستن که نمیتونن به کسی دست کمک دراز کنن.کاش درد همه ی مردم ایران رو میشد اینجا نوشت و یه کمکی هم به اونا میشد.یا علی
Geryam gerft
برای مائده هم اطلاع رسانی کنید ثواب داره بخدا
لینک خبر از خبرگزاری مهر:
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1529036
بهتر است موسسه ای خیریه ای در ایران تاسیس شود که کمکهای مردمی آنجا جمع شده و در تحقیقات پزشکی برای پیدا کردن درمان بیماریهای صعب العلاج یا بدون علاج مورد استفاده قرار گیرد و اگر هم چنین موسسه خیریه ای هست ممنون می شوم نام و مشخصاتش رو منتشر کنید
تابناک از این موردا بگرد پیدا کن.
ممنون
خدا خیرتان بدهد.
درود بر شما و وجدانتان اميدوار هميشه همينجوري كل مردم بهم كمك كنند
لطفا شماره حسابشون رو بزارين
drod be in melate bagheyrat,yek tazakor be dolatian:Movazeb Bashid Az Melat Aghab Namanid.
این خبرها نشون میده که هنوز میتونیم به خودمون و انسانیتمون امیدوار باشیم... مرسی تابناک
با سلام لطفا شماره حساب بدین
به نظر من بايد روزي هزار نفر رو اينطوري رسانه اي كنيد تا كمكي بهشون بشه . نيازمندان جامعه كم نيستند .
الهی طوری بشه که روزی به جای مردم دولت این کار رو انجام میداد و برای ان سیستم مشخصی داشت
تابناک جان نشان دادی فراتر از یک سایت خبری هستی. خدا به شما اجر دهد.
آفرین تابناک
کار خیر همیشه متعلق به مردم است و باید مردم انجام دهند و اگر دولتی شد مفهوم خیریه را از دست میدهد هر چند که نهادهای دولتی نیز با بودجه بیت المال باید در خیلی زمینه ها فعال باشند.
عزیزان لطف کنید پیگیری کرده و حسابی بنام شخص این خانم در یکی از بانکها باز شود و شماره آنرا با اسم و فامیل این خواهر بیمار در سایت اعلام فرمائید مطمئنا مردم کمک خواهند کرد .
سلام....خدا خیرتون بده انشاالله خدا بچه هاتونو حفظ کنه ، من دوساله تقریبا با تابناک شما آشنا شدم ؛ همیشه هم اخبارو از همین سایت دنبال میکنم....اونقدرا وسع مالی ندارم که بخوام کمکی کنم ولی دعاتون میکنم..انشالله که از منه روسیاه قبول بشه..یاعلی مدد
رب انی مغلوب فنتصر و انت خیر الناصرین -رب انی مسنی الضر و انت ارحم الراحمین-یا من اسمه دوا وذکر شفا (صلوات).اذکار رجب علی خیاط برای شفای بیمار و رفع گرفتاری . من دعا فعلا از دستم می اید و از ان دریغ نخواهم کرد
بسیار خوشحال شدم از این همه لطف ای کاش زمینه ای فراهم می شد که هر کسی که توانایی مالی برای عمل نداشت می توانست از دیگر همنوعان خود طلب کمک کند. مطمئن باشید خدا هم از این نوع دوستی به سادگی عبور نمی کند و اجرش را در دنیا و اخرت می دهد و برکات خود را بر این جامعه نازل می کند . گندم از گندم بروید جو ز جو
با سپاس بي حد از شما اگه امكان داره شماره حسابي اعلام كنيد و اگه ممكنه پيشنهاد ميكنم يك خبرنگار مخصوص پيداكردن هموطناني كه اينطور مشكل دارن بذاريد
مگر هزینه این آدما چقدر میشه که بجای تامین جهیزیه دختران فلان کشور,باید از جیب مردم خرج بشه.فداکاری خیلی خوبه ولی ایکاش مسئولین نیز فداکاری می کردند
دمت گرم تابی جون.پاینده باشی
گل کاشتی تابناک
واقعا تابناک کار بی نظیری کرد
با تشکر از شما و همه ی عزیزانی که با عکس العمل خداپسندایشان نشان دادند روحیه ی بزرگمنشی و حس همدردی در وجود همه ایرانیان پاکنهاد نهادینه شده است. لطفا چگونگی کمک به ایشان وموارد مشابه به ایمیل اینجانب اطلاع بدهید.
با تشکر
افرین
عبادت بجز خدمت خلق نیست به دستار و سجاده و دلق نیست
دستتون درد نکنه تابناکی ها
حالا فکر نمیکنید وقت آن رسیده باشد که به حرفه مددکاری اجتماعی و نقش بنیادهای خیریه (Charity) جدی تر فکر شود. در اروپا این دو نقش بسیار مهمی در کنترل و بهبود وضعیت اقشار مستضعف دارند. کاش اینقدر مانع و مقاومت وجود نداشت در حالی که مردم اینقدر سخاوتمند هستند در حق محرومان. تبلیغات درست و سازماندهی شده, تشکیلاتی که مردم اطمینان حاصل کنند کمکهاشان به مقصد میرسد و بتوانند اعتماد کنند. خیلی زندگیها را میشود تغییر داد. باور کنید.
اینطور که به صورت داستان گونه در یک سایت حبری بیان می شود جلب توجه می کند ولی متاسفانه حتی این کمک کننده ها هم از کنار هزارها موارد مشابه یا بد تر از این در موقعیت های دیگه بی تفاوت رد می شوند ...
از اینکه میدونم همچین هموطنانی دارم افتخار میکنم.پاینده باد ایران و مردم با غیرت و با شرافت ایران.
از شما تقاضا دارم تا اینگونه موردها را بیشتر به اطلاع مردم برسانید تا افرادی که نیازمند کمک هستند مردم به کمک انها بشتابند ممنون از این حرکت زیبای شما
پیششنهاد میکنم حالا که حجم تقاضای کمک رسانی زیاد شده چه بسا از هزینه درمان رویا بیشتر شود یک نفر یا گروه متقبل یک خیریه یا محفل غیر دولتی تشکیل شود جهت کمک به رویا های دیگر بصورت موردی پیگیری شود تا نتیجه بعد مورد جدید
فقط خدا از حال و روز این بیچاره خبر داره و بس، حتما باید کمکش کرد.
دررررررررررررررررود بر شما!
اولین کار مثبت سایتتون بود
کاش بقیه کارای شما هم اینچنین مثبت بود
الان که اینو مینویسم اشک در چشمام جمع شده!
ای کاش منم توان کمک به دیگران رو داشتم
درود بر شما
و درود بر مردم غیور و پر محبت
و شما تابناک و اهالی تابناک
از این فرصتی که خدا به شما داده، و در معرض دید صدها هزار ایرانی با محبت قرار گرفته اید به بهترین نحو استفاده کنید. تا شکرانه ی نعمات الهی باشد
درود بر دولت خدوتگزار که همه مردو ایران را از مواهب بیمه برخوردار گردانیده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم چشمهای غمگین رویا یمان را خوشحال ببینم.
لطفا شماره حساب بنام خود رویا اعلام کنید.
اينجور موقع هاست كه آدم به ايراني بودن خودش افتخار ميكنه.... واقعا خوشحال شدم...ممنون تابناك... بازم از اين كارها بكن
با سلام تابناک عزیز انصافا این بهترین گزارشی بود که من خوندم ولی خواهشا تا به ثمر رسیدن معالجه رویا قضیه را پیگیری کنید و نگذارید معالجه این دختر پاک ایران زمین نصفه نیمه بماند.اجرکم عندالله
اينجور موقع هاست كه آدم به ايراني بودن خودش افتخار ميكنه.... واقعا خوشحال شدم...ممنون تابناك... بازم از اين كارها بكن
از پي گيري اين موضوع توسط شما متشكريم حاضريم در حد توان خود به اين دختر كمك كنيم لطفا شماره حساب بدهيد
به فکر " فقر " باشید. چون صدها کودک در نتیجه فقر بیماریشان درمان نمی شود و غریبانه بدون اینکه گزارشی از آنها جایی درج شود خاموش می شوند. مانند محمد پسری 8 ساله در روسنای کلکاسرای رودسر که بخاطر فقر جراحی نشد و زمانی او را دیدم که نابینا شده بود و نتیجه جراحی 700 گرم تومور بود و پس از دو سال و نیم بی هوشی به دیار باقی شتافت.
اول از سایت تابناک تشکر میکنم.کار شما بچه های تابناکی هم از کسانی که پول ریختن یا با رویا خانم همدردی کردن اگه بیشتر نبود کم تر هم نبود.بعد از تمام کسانی که کمک کردن و یا حتی نظرشون ارسال کردن سپاسگذاری میکنم
کارتون حرف نداشت . دستتون درد نکنه . مشکل رو پیگیری کنید تا به نتیجه برسه . از کجا میشه بهشون کمک کرد . اگه یه سازمانی یا جایی باشه که بشه هر ماه آدم بتونه یه مبلغی رو به حسابشون آنلاین واریز کنه برای کمک به این دسته افراد خیلی خوب می شد . اگه هست اطلاع رسانی کنید . با تشکر
این قدرت رسانه است. ممنون از اطلاع رسانی.
از حماسه عاطفی مردم عزیز اشک شوقم سرازیر شد آفرین برکسانیکه درد همنوع را دریافتند یقینا خداوند کریم دست انان را خواهد گرفت با تشکر از تابناک.ایکاش میشد درد های بنهان هم اشکار میشد وامداد مردم شامل انان هم میشد زنده باد تابناک
دمتون گرم هموطنا....کاش توانایی مالی داشتم که میتونستم کاری کنم....افسوس...اما خوشحالم ایرانی های بزرگوار فراوان هستن
وقت سرگذشت مریم رو خوندم آهی کشیدم و خیلی حالم گرفته شد . اما الان که این مطلب رو میخونم اشک از چشمانم سرازیر شد توی این موقعیت اقتصادی و وضع درامد مردم اما میبینم مردم کشورم عاشقانه از این دختر حمایت می کنند .
تابناک دمت گرم، ولی انتظار می رفت یه شماره حساب برای کمک های مردمی بذاری، نه فقط برای این بیمار بلکه برای این گونه شرایط اضطراری
برادر کجای خبر گفته 100000 نفر که شما همینجوری ضرب و تقسیم کردی و اعداد میلیادری بسدت آوردی گفته 1000 نفر که با محاسبات شما نفری 10000 تومان میشه 10.000.000 تومان
از مدیریت تابناک متشکریم به خاطر گزارشهای درست ومنطقی وگاهی می توانن مشکل هموطنی مانند رویا حل کنند اجرتان با حضرت حق.خیلی درد مند داریم که بی صدا میمیرند کسی هم به فکر انها نیست.به جای کمک به این افراد مشکل قانونی که گریبان انها را گرفته تا به این روز برسند حل کنید.ایا جراحی این دختر برای زیبایی است یا یک بیماری نادر ووحشتناکوچرا اینگونه جراحیها در مقوله زیبایی باید قرار گیرند.این یک بیماری یک دیو است که باید از چنگالش رها شد یا یک زیبایی
زنده باد تابناک بخاطر این کار بسیار زیبا و زنده کننده و روح بخش به تن خسته و بیمار جامعه. و زنده باد مردم با انصاف و دل رحم ... منتظر گزارشات مشابه هستیم
با خوندن این گزارش مخصوصا نذر مادر رویا و اینکه با همت ایرانیان انسان دوست انشاله به زودی این نذر ادا میشه بی اختیار اشک از چشمام سرازیر شد. در مقابل این همه عظمت
درود بر شرف مردم ایران زمین
درود بر شما خبرنگاران سرافراز
به این میگن یه خبر اجتماعی ازتابناک متشکریم
هموطنان عزیزتامی توانیم دلی بدست آریم
ایران و ایرانی = اقیانوس عاطفه و همدردی
Behtarin, zibataring va Khoda pasendetarin kari ke yek resaneh mitavanad anjam dahad ra shoma Tabnak anjam dadid Dastetan dard nakonad va khda yaretan bashad. In neshan midahad ke chegadr mardome Iran bozorgvar va ensan doos hastand. khoda be hame komak konad.
هرچند از شما و حزبتون خوشم نمیاد و فقط جهت گرفتن خبر اینجا میام ولی فکر میکنم اینجور وقتا می فهمیم که همه ایرانی هستیم.مرسی از پیگیریتون در این زمینه
درود بر شما
تاریخ نشان داده ما ملت متحدی هستیم و همیشه در کنار هم هستیم.درود بر مردم عزیزم
به زودی چهره جدیدشو ببینیم
اما ...
وای بر این مسئولینی که بعد از انتشار خبر خودشون رو جلو انداختند
شماره حساب هم اعلام کنید
رویا خانم امیدوارم که به این زودی زود بهبود پیدا کنی و از دوباره در کنار خانواده عزیز و در پرتو ایزد دانا و به امید خدا به زیارت شاه خراسان عازم شوی من هم ایرانی‌ هستم و اهل خوزستان و شوشتریم و الان ساکن هلند م و من اگر بدانم فامیل شما چه هست با خانوادم تماس میگیرم که بتوانم من هم به نبه خودم کاری کرده باشم . من سامان هستم
من در فکر رفتن به خارج ار کشور برای زندگی بودم ولی زنده باد مردم ایران . دیگه از رفتن منصرف شدم / کجا میشه مثل این مردم خوب پیدا کرد
خدا رو شکر که مسلمانیم
زنده بادملت ايران وپاينده بادسايت تابناك .وازهمه كساني كه دراين راه قدم برداشتندممنونيم
خدا خيرتون بده كه باني عمل خير شديد . انشالله كه مشكل رويا با توسل به الطاف بيكران پروردگار و همت انسانهاي بلند نظر بر طرف شود و نور شادي و اميد در چهره معصومانه اين دختر بدرخشد.
زنده باشی تابناک ..ماهم سپاسگزززززززاریم...برو تو متن..
کارتون حرف نداشت همه شما و هم تمامی مردم ایران،به خودم می بالم که یک ایرانی هستم.کاش من هم می توانستم گره ای از کار رویا باز کنم.
دست مریضاد
تابناک تشکر .
شاید تو باعث بشی که مسئولین بهداشت استان ما تکان بخورن.
به داد دختر 7 ساله برسید که از شدت حرارت در یخچال می نشیند
واقعا خدا را شکر. اشک شوق از چشمانم جاری شد.ای کاش مسسولین هم قدر این مردم را می دانستند.
با عرض سلام و تشكر به همه دست اندركاران تابناك ، من به ايراني بودن خودم افتخار ميكنم چون در ايراني زندگي ميكنم كه مردمش سرشار از احساسند... وهمونطور كه به ياري هموطنان بميمون شتافتند براي خواهر عزيزمون رويا خانم هم سنگ تموم گذاشتند.... عاشق احساستم هم وطن
من ساکن قم هستم منم کمک میکنم
دروغ نمیگم . خیلی وقت بود برای خودم و کس دیگه ای از ته دل گریه نکرده بودم . کاش میشد همه رویا های ایران رو خوشحال کرد .
سلام ، اگر فكر مي كنيد كمك ناچيز يك كارمند دولت مي تواند مقبول باشد شماره حسابي جهت كمك به روياي عزيز معرفي بفرماييد. سلامت و شاد باشيد و با آرزو سلامتي كامل براي روياي عزيز
تابناك زنده باد كار قشنگي بود . لطفا يك شماره حساب اعلام و يا شماره تلفني براي اطلاعات بيشتر در اين خصوص. سپاسگذارم
پاینده ایران و ایرانی
رحمه الله والدیک
همدلي مردم درست.وظيفه دولت ونظام؟ تاكي بايد جشن شكوفه ها-جشن عاطفه ها-جشن نيكوكاري و... برگزاركرد.كميته امدادبا اين همه درآمدكه به كسي هم بيلان نمي دهد جه مرده؟طرحي بنام سوال ازكميته امداد ومراكزاجتماعي بگذاريد.
ایرانی به ایرانی بودنش افتخار میکنه
خیییییییییییییییییییلی خوشحال شدم و واقعا خدا خیرتون بده . باز هم از این کارا بکنید . حتی اگه مسئولین کمک نکنند خودمون به کمک خدا با هم می تونیم یه کاری کنیم
قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
پاينده باد ملت بزرگ ايران
هر آن كه جانب اهل خدا نگه دارد
خداش در همه حال از بلا نگه دارد
مدتی بود که فکر میکردم مردممون هم مثل بعضی ها دیگه بلد نیستن غم دیگران را بخورن (بیشتر به خاطر مشکلات زندگی این روزها). ولی حالا خوشحالم که فقط با یه خبر مردم اینجوری حرکت می کنند.
با تشکر
سلام. ترو خدا بگین چه جوری میشه کمک کرد؟
دختر 7 ساله سیستانی همونه که با قلب نصفه به دنیا اومده؟
شماره تلفنی؟ آدرسی؟
مرسی اگه راهنمایی کنید.
والله ماهم بغض کردیم ایشلا خداهیچکسو محتاج نکناد.دست همه خیران و بانیان خیر هم درد نکنه
با سلام و درود به همه هموطنان عزيز كه اين چنين در سختي ها و دشواريها يار و ياور همديگر هستند، خواهشمندم تا به كمك و ياري بيماران بخش روماتولوژي بيمارستان شريعتي و نيازمندان به دارو داروخانه 13 آبان نيز بشتابيد كه واقعاً اگه خداي ناكرده گذرتان به آن طرفها بيافتد دل آدم كباب ميشود.
اجر همگي با خدا انشاء ا...
یا ارحم راحمین با ارزوی شفای همیه بیماران
جاي بسي خوشحاليه كه هنوز هم مي توان به حس انسان دوستي بخشي از مردم اميد داشت.
الحمدالله
اینکه منتظر باشیم تا یک رسانه چنین مواردی را رسانه ای کند و سپس دست به کار شویم اصلا کار شایسته ای نیست.مسئولین آن استان به احتمال زیاد از حال و روز رویا با خبر بودند پس چرا وقتی رسانه ای می شود گام بر می دارند....
لطفا خبر سلامتي كامل اين خواهر عزيزمون رو هم در سايت اعلام كنيد... منتظر خبرهاي خوب هستيم.
باسلام وخسته نباشید به نظر بنده هستند امثال رویاهایی که هنوز ناشناخته اند این دختر یکی از تعداد تقریبا بی شماری که با انواع بیماری های دست وپنجه گرم میکنند و حتی بعضی هاشون هم توانایی ندارن و ازبین میرن این قبیل دوستان جای تاملی بر وضعیت کنونی جامعه رو برای مسئولین ایجاد میکنه
لطفا در املا بیشتر دقت کنید، سپاسگزار درسته آقایون نه سپاسگذار
ممنونم از تابناک ودرود بر ایران وایرانی
سلام. فقط باید گفت که ایرانیان بزرگواری و منش نیکو را از مکتب اسلام و به برکت قرآن و عطرت به ودیعه دارند. به خدا مردم ما در تمام دنیا بی نظیرند. دست تک تک این هموطنان درد نکنه
آفرین به این مردم غیور و دلسوز به امید روزی که هیچ نیاز مندی در دنیا نباشد
بسیار خوشحال شدم. خدا به همه خیر بده.
با سلام و تشكر از كار خيرتان و آرزوي توفيق در پيگيري تا حصول نتيجه مطلوب، اگر شماره حساب اين خانم محترم را اعلام فرماييد، ما هم به نوبه و به وسع خود مشاركت خواهيم نمود. با تشكر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی