بازدید 15406

حدادعادل تکذیب کرد

اين روزها در آستانه انتخابات از سوي محافلي كه منشا بيشتر آنها از خارج كشور است، موج دروغ‌پردازي برنامه‌ريزي شده‌اي عليه بنده آغاز شده و بر اين اساس اظهارات شگفت‌آوري در باب امام راحل و ديگران به بنده نسبت داده‌اند كه اين موارد را به كلي تكذيب مي‌كنم. يكي از اين موارد انتشار مطالب در قالب سخنراني از جانب بنده در جمع هاديان سپاه و امثال آنهاست كه اصولا بنده در چنين جمعي حضور نداشته و سخنراني نكردم و تنها از همه‌ي آنها به خدا پناه مي‌برم.
کد خبر: ۲۲۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴ 07 February 2012
رييس كميسيون فرهنگي مجلس، بزرگ‌ترين نعمت انقلاب را ولايت فقيه دانست و اظهار كرد: به دليل آن‌كه چراغ بيداري اسلامي به دست ملت ايران در جهان اسلام برافروخته شده است، كشورهاي غربي از ملت ايران عصباني‌اند و بر اين اساس روز به روز بر تهديدها و تحريم‌هايشان مي‌افزايند.

به گزارش ايسنا غلامعلي حدادعادل در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز (سه‌شنبه) مجلس، ضمن تبريك ايام دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، هفته وحدت، ميلاد پيامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان تبريك گفت و افزود: سال‌ها قبل از نهضت امام راحل و پيروزي انقلاب اسلامي، شاعر و متفكر بزرگ، اقبال لاهوري خطاب به جوانان ايران در غزل معروف خود سرود كه "چون چراغ لاله سوزم در خيابان شما، اي جوانان عجم جان من و جان شما".

وي افزود: اقبال لاهوري در چند بيت بعد خطاب به همين جوانان مي‌گويد "مي‌رسد مردي كه زنجير غلامان بگسلد، ديده‌ام از روزنه‌ ديوار زندان شما".

نماينده مردم تهران در مجلس، با بيان اين‌كه خدا را شاكريم كه امام راحل از راه رسيد و پيش‌بيني شگفت‌آور اقبال به تحقق پيوست، گفت: خدا با اين انقلاب به ما نعمت بخشيد، چون بزرگ‌ترين نعمت انقلاب، ديني و اسلامي شدن حكومت كشور و در يك كلام نعمت ولايت فقيه است.

حدادعادل خطاب به پيروان غربي‌ها كه دم از جدايي دين از سياست مي‌زنند، گفت: اگر مردم كشوري كه 99 درصد جمعيت آن مسلمان‌اند، بخواهند زندگي فردي و اجتماعي آنها ديني باشد و جامعه‌شان نيز بر پايه‌ي دين اداره شود و هم‌چنين با داشتن حكومت ديني، قوانين مصوب مجلس‌شان با دين مغايرت نداشته باشد، آيا اين تقاضا غيرمعقول، غيرمنطقي و خلاف دموكراسي و مردم‌سالاري است؟

وي در عين حال تاكيد كرد: نسخه‌اي كه غرب بر اساس سكولاريسم براي كشورهاي اسلامي تجويز مي‌كند همان نسخه‌اي است كه براي مسيحيت در اروپا تجويز كرده است، به طوري كه اكنون دين در اروپا زنداني در كليساست و پاپ در قلعه‌ي واتيكان محبوس است.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس، با بيان اين‌كه زندگي در جامعه ديني و اداره كشور با حكومت ديني، خواست عمومي مردم ايران بود، گفت: بر همين اساس هنگامي كه امام(ره) هدف از انقلاب را بر پايه جمهوري اسلامي اعلام كرد، توده‌هاي مردم با پشتيباني و پيروي از ايشان، ولايت بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي را كه پرچم اسلام را در دست داشت، پذيرفتند و بر اين اساس جان و مال خود را براي پيروزي انقلاب اسلامي فدا كردند.

حدادعادل افزود: مردم با چنين عقيده‌اي، نهضت الهي و مردمي را در 22 بهمن 57 به پيروزي رساندند و پس از آن نيز با همه توان در جنگ تحميلي هشت ساله كه توطئه جهاني با هدف نابودي انقلاب اسلامي بود، جسم و جان خود را سپر كرده و از جان‌شان گذشتند اما از جمهوري اسلامي نگذشتند.

وي با تاكيد بر اين‌كه خداوند با انقلاب اسلامي به مردم ايران نعمت استقلال را ارزاني كرد، ادامه داد: با جمهوري اسلامي، دست پليد بيگانه از كشور كوتاه شد، هم‌چنين انقلاب اسلامي با عطا كردن آزادي در بين مردم اعتماد به نفس، احساس توانايي، خودباوري و تاثيرگذاري در اداره كشور و قدرت، پيشرفت، نوآوري در عرصه‌هاي سياست، علم و فناوري ايجاد كرد.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تاكيد بر اين‌كه خداوند چراغ بيداري اسلامي را به دست ملت ايران در جهان اسلام برافروخت، به بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه هفته گذشته تهران اشاره و اظهار كرد: در اين مراسم پرشكوه عبادي و سياسي، نه تنها ميليون‌ها نفر از مردم تهران با حضور در اين نماز باشكوه چشم به دهان و گوش به سخنان ايشان سپردند، بلكه عموم مردم ايران روح‌شان در نماز جمعه حضور داشت.

حدادعادل افزود: مسلمانان بيداردل و به پا خاسته از سراسر جهان اسلام كه خواهان عزت، شرف و استقلال خود هستند، دل به سخنان رهبري سپرده بودند چون رهبر معظم انقلاب حرف دل آنان را صادقانه و شجاعانه به زبان مي‌آورد.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اين‌كه اكنون مسلمانان جهان فرياد آزادي و صلاي بيداري را از جمهوري اسلامي، از تهران و زبان مقام معظم رهبري و ملت ايران مي‌شنوند، گفت: در چنين شرايطي عصبانيت قدرت‌هاي سلطه‌گر از ملت ايران و دشمني آنان با انقلاب و رهبري روز به روز بيشتر مي‌شود.

وي ادامه داد:‌ هر ديكتاتوري كه در جهان اسلام به دست مردم سقوط مي‌كند و هر انتخاباتي كه با پيروزي اسلام‌گرايان در كشورهاي اسلامي به سرانجام مي‌رسد، آتش خشم آمريكا و اسرائيل را شعله‌ورتر مي‌كند.

اين نماينده اصولگراي مجلس هشتم در ادامه يادآور شد: در شرايطي كه غربي‌ها در داخل كشور‌هايشان با بحران‌هاي اقتصادي و اجتماعي سخت مواجهند، با اين موضوع روبرو شده‌اند كه مزدوران‌شان در جهان اسلام يكي پس از ديگري با بيداري اسلامي از دست مي‌دهند از اين رو طبيعي است كه از ملت ايران عصباني باشند و بر تهديدها و تحريم‌هايشان بيفزايند.

حدادعادل تاكيد كرد: البته ملت بزرگ ايران قدر استقلال، ‌آزادي و جمهوري اسلامي را مي‌شناسد و با بصيرت به راه خود ادامه مي‌دهد. بر همين اساس اين ملت با همين بصيرت، عزم و اراده در راهپيماي باشكوه 22 بهمن شركت خواهد كرد.

وي افزود: مطمئنا ملت ايران 20 روز پس از شركت در راهپيمايي 22 بهمن، در روز 12 اسفند در پاي صندوق‌هاي راي انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي حضور خواهند يافت تا به فضل الهي به نداي رهبر عزيز خود مبني بر حضور دشمن‌شكن مردم در انتخابات پاسخ دهند.

نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه با اشاره به انتصاب برخي خبرها به خود در برخي محافل، گفت: اين روزها در آستانه انتخابات از سوي محافلي كه منشا بيشتر آنها از خارج كشور است، موج دروغ‌پردازي برنامه‌ريزي شده‌اي عليه بنده آغاز شده و بر اين اساس اظهارات شگفت‌آوري در باب امام راحل و ديگران به بنده نسبت داده‌اند كه اين موارد را به كلي تكذيب مي‌كنم. يكي از اين موارد انتشار مطالب در قالب سخنراني از جانب بنده در جمع هاديان سپاه و امثال آنهاست كه اصولا بنده در چنين جمعي حضور نداشته و سخنراني نكردم و تنها از همه‌ي آنها به خدا پناه مي‌برم.

حدادعادل نطق خود را در پايان با اين شعر به پايان رساند كه "برافراشته باد پرچم مقدس و عزت‌بخش جمهوري اسلامي بر بام بلند كشور ايران و پيروز باد نهضت اميدآفرين بيداري اسلامي در جهان اسلام و بركنده باد سلطه اجانب ستمگر از كشورهاي اسلامي به فضل،‌ لطف و حول قوه الهي".
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی