بازدید 5127

سئوال نمایندگان به احمدي‌نژاد ابلاغ مي‌شود

کد خبر: ۲۲۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳ 07 February 2012
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعلام وصول طرح سئوال از رئيس‌جمهور در مجلس شوراي اسلامي ظرف هفته جاري از ابلاغ اين سئوال به احمدي نژاد طي همين هفته خبر داد.

محمد دهقان در گفتگو با خبرگزاري مهر با اشاره به ارائه طرح سئوال از رئيس‌جمهور از طرف طراحان به هيئت رئيسه مجلس اظهار داشت: سئوال از رئيس‌جمهور بر اساس آيين نامه داخلي در مجلس اعلام وصول مي‌شود و پس از آن به احمدي نژاد ابلاغ مي‌شود، رئيس‌جمهور هم بايد ظرف يك ماه در مجلس حاضر شده و به سئوالات نمايندگان پاسخ دهد.

وي افزود: رئيس‌جمهور نيمه دوم اسفند ماه پس از انتخابات براي پاسخ به سئوالات نمايندگان در صحن علني مجلس حضور خواهد يافت در اين جلسه بر اساس آيين نامه طراحان سئوال يك ربع و رئيس‌جمهور يك ساعت براي بيان اظهارات خود فرصت دارند.

وي با بيان اينكه مجلس از پس از انتخابات از 14 اسفند ماه جلسات خود را آغاز خواهد كرد، گفت: نمايندگان از 19 بهمن ماه براي تبليغات انتخاباتي در حوزه‌هاي انتخابيه خود حاضر خواهند شد زيرا گرم شدن فضاي انتخابات و مشاركت مردم به حضور نمايندگان به عنوان نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌هاي انتخابيه خود وابسته است.

پس از بررسي سئوال از رئيس‌جمهور در كميسيون‌هاي مجلس و حضور معاونان احمدي نژاد و برخي وزيران در كميسيون‌ها براي پاسخ به اين سئوالات، طراحان سئوال از عدم رضايت خود از پاسخ‌هاي ارائه شده خبر دادند و روز يكشنبه اين هفته -16 بهمن- اين سئوال را به هيئت رئيسه ارائه كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم