بازدید 6625

قیمت بلیط؛سوار بر قطار سریع السیر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به افزایش هزینه بنزین در قانون هدفمندی یارانه‌ها، دولت باید طرحی برای استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی در سفرها طراحی کند و ازافزایش غیرمنطقی قیمت بلیت جلوگیری کرده و نظارتی اصولی برآن داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۷ 30 January 2012

گروسی با اشاره به افزایش قیمت بلیت قطاردر آستانه سال نو اظهار داشت: با توجه به تصمیم دولت برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و اصرار براستفاده شهروندان ازوسایل حمل و نقل عمومی شایسته است دولت برای سفر نوروزی مردم و تشویق آنها برای استفاده ازوسایل حمل و نقل عمومی در سفرها چاره ای بیندیشد.

به گزارش خانه ملت نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد افزود: دولت باید طرحی برای افزایش سفرهای برون شهری مردم طراحی کند تا شور و نشاط را به خانواده ها باز گردانده و باعث کاهش آمار طلاق در جامعه و تحکیم بنیان خانواده شود.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به افزایش هزینه بنزین در قانون هدفمندی یارانه ها دولت باید طرحی برای استفاده ازوسایل حمل و نقل عمومی در سفرها برای مردم طراحی کند لذا توصیه می کنیم به مردم یارانه سفر پرداخت شود.

وی تاکید کرد: تشویق خانواده ها برای افزایش سفرمی تواند هم از نظر فرهنگی و هم اجتماعی تاثیرات شگرف داشته باشد لذا دولت باید قیمت بلیت ها را کنترل کرده و ازافزایش غیرمنطقی آن جلوگیری کند و نظارتی اصولی روی افزایش قیمت ها داشته باشد.

گروسی در ادامه تاکید کرد: با توجه به موضوع تحریم های مختلف ایران از سوی دشمنان ، دولت باید به توسعه راههای ریلی و حمل و نقل عمومی روی آورد تا به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزوده شود.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد درمجلس گفت: دولت بجای افزایش قیمت بلیت وسایل حمل و نقل عمومی، باید مردم را به سفر با وسایل حمل و نقل عمومی ترغیب کند تا به این واسطه، آمار تصادفات جاده ای را کاهش دهد و باعث سر زندگی و افزایش شور زندگی در میان  شهروندان شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار کشته‌های جاده‌ای افزود: سالانه حدود ۲۷ هزار نفر به دلیل بی احتیاطی درجاده‌ها کشته می شوند لذا دولت با توسعه راههای ریلی و ترغیب به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، می تواند باعث صرفه جویی در سوخت شده و آمار کشته های جاده ای را کاهش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست