بازدید 7979
نماینده اهواز:

از ورود جاسوس در لباس بازرس آژانس جلوگیری شود

آژانس براي اثبات حسن نيت خود بايد بازرسان بي‌طرف را براي بازديد از مراكز هسته‌اي به ايران بفرستد. اگر آژانس به دنبال عمل به وظايف قانوني خود است، چهره‌هاي علمي، سالم و بدون وابستگي به كانون‌هاي جاسوسي و مراكز اطلاعاتي غرب را به ايران بفرستد. بازرسان آژانس مدت كوتاهي پیش از شهادت شهيد مصطفي روشن با وي ديداري داشته و شواهد حاكي است كه از رهگذر همين ديدار، اطلاعات وي به دست تروريست‌ها رسيده است.
کد خبر: ۲۲۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱ 29 January 2012
سرویس مجلس ـ نماينده مردم اهواز با بیان این که پرونده بازرسان آژانس پیش از ورود به كشور باید بررسي شود، گفت: ايران مي‌تواند با بررسي‌هاي لازم از ورود بيگانگاني كه در لباس بازرسان آژانس، قصد جاسوسي از فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران را دارند، جلوگيري كند.
 
ناصر سوداني گفت: با وجود همكاري‌هاي پی در پی ايران با آژانس، برخي از بازرسان آژانس، اطلاعات و نام دانشمندان هسته‌اي ما را در اختيار دشمنان گذاردند؛ بنابراين، اين حق براي ايران محفوظ است كه بازرساني كه قصد بازديد از سايت‌هاي هسته‌اي و دیدار با دانشمندان ايران را دارند، شناسايي كند.

وی ادامه داد: به ‌دليل اقدامات غيرمسئولانه‌اي كه از سوي بازرسان آژانس در انتشار نام دانشمندان هسته‌اي ايران انجام شده، ايران بايد با اعمال يكسري محدوديت‌ها، بازرسان آژانس را از شناسايي مهره‌ها و دانشمندان اصلي كه گرداننده چرخ هسته‌اي كشورمان هستند، بازدارد.
 
این نماینده مجلس اظهار داشت: از سوی ديگر، ايران بايد سازوكاري ترتيب دهد تا بازرسي‌ها با واسطه انجام شده و گزارش‌هاي نهايي آنها بدون دخل و تصرف در معلومات هسته‌اي ايران، تنظيم شود. ايران همچنين مي‌تواند از ورود تجهيزاتي همچون دوربين فيلمبرداري كه منجر به گرفتن فيلم از دانشمندان ما مي‌شود، جلوگيري كند.

وی افزود: آژانس براي اثبات حسن نيت خود، بايد بازرسان بي‌طرف را براي بازديد از مراكز هسته‌اي به ايران بفرستد. اگر آژانس به دنبال عمل به وظايف قانوني خود است، چهره‌هاي علمي، سالم و بدون وابستگي به كانون‌هاي جاسوسي و مراكز اطلاعاتي غرب را به ايران بفرستد.

نماینده اهواز گفت: بازرسان آژانس مدت كوتاهي پیش از شهادت شهيد مصطفي روشن با وي ديداري داشته و شواهد حاكي است كه از رهگذر همين ديدار، اطلاعات وي به دست تروريست‌ها رسيده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی