بازدید 9278

چند دانشگاه غيرانتفاعي در آستانه انحلال

در حال حاضر 30 موسسه غيرانتفاعي وجود دارد كه بنا بر توافق كميسيون ماده 9 و دفتر نظارت و ارزيابي وزارت علوم ظرفيت آنان صفر شده است.
کد خبر: ۲۲۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳ 29 January 2012
مدير كل دفتر آموزش‌هاي آزاد وزارت علوم از طي مراحل انحلال پنج موسسه و دانشگاه غيرانتفاعي در وزارت علوم در سال جاري خبر داد.

غلامعلي نادري در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه تمامي دانشجويان اين موسسات تقسيم و به ساير دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي منتقل شدند، گفت: طبق مواد 25 تا 30 اساسنامه، كميته‌اي براي بررسي موسسات متخلف تشكيل و پس از تسويه حساب، مجوز اين موسسات در شوراي گسترش آموزش عالي لغو مي‌شود.

وي با اشاره به مراحل اعمال تنبيه اين موسسات، اظهار كرد: در اين راستا براساس نوع و سطح تخلف،  ظرفيت برخي موسسات غيرانتفاعي صفر مي‌شود، به برخي از موسسات اجازه پذيرش دانشجوي رشته‌هاي قبلي داده نمي‌شود و همچنين علاوه بر دانشجويان رشته‌هاي قبلي، دانشجوي جديدي نيز براي آنها در نظر گرفته نمي‌شود.

وي ادامه داد: بنابراين هم اعمال رشته جديد براي دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي صورت نمي‌گيرد و هم ممكن است علاوه بر صفر كردن ظرفيت پذيرش، اين موسسات به انحلال بيانجامند.

نادري در خاتمه تصريح كرد: در حال حاضر 30 موسسه غيرانتفاعي وجود دارد كه بنا بر توافق كميسيون ماده 9 و دفتر نظارت و ارزيابي وزارت علوم ظرفيت آنان صفر شده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار