بازدید 6835
مقام انگلیسی فاش کرد:

مخالفت روسیه با طرح کناره‌گیری اسد

مسکو هم اکنون رهبری جریان مخالفت با گنجاندن هرگونه عبارتی در زمینه کناره گیری اسد از قدرت را برعهده دارد و دور از ذهن است که ...
کد خبر: ۲۲۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ 28 January 2012
یک مقام انگلیسی در گفتگو با یک روزنامه عربی اظهار داشت: روسیه با هرگونه قطعنامه یا طرحی که در آن به کناره گیری اسد اشاره شده باشد، مخالفت خواهد کرد.

به گزارش مهر، یک دیپلمات انگلیسی مطلع به تحولات اخیر در شورای امنیت درباره سوریه به روزنامه الشرق الاوسط گفت: نماینده روسیه در شورای امنیت نسبت به صدور هر گونه قطعنامه ای علیه سوریه که در آن از مشاورت اتحادیه عرب (بر مبنای طرح اخیر آنها) استفاده شود ابراز نگرانی کرده است.

وی تاکید کرد: مسکو هم اکنون رهبری جریان مخالفت با گنجاندن هرگونه عبارتی در زمینه کناره گیری اسد از قدرت را برعهده دارد و دور از ذهن است که با این وضعیت تا یک هفته دیگر قطعنامه ای برای مبنای طرح غربی عربی درباره سوریه تصویب شود.

این مقام انگلیسی با اشاره به جلسات حاشیه ای در شورای امنیت علیه سوریه افزود: هم اکنون هیئت نمایندگی انگلیس، فرانسه و آلمان نشستهای دیپلماتیک متعددی با کشورهای عضو اتحادیه عرب و به ویژه قطر و مغرب برگزار می کنند.

خاطر نشان می شود مقامات مسکو اخیرا با پیش نویس قطعنامه ای که درباره سوریه تهیه شده بود مخالفت کردند و تاکید دارند اوضاع این کشور باید با تفاهم و گفتگوی جریانهای داخلی حل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار