بازدید 5089

شیمون پرز: نفوذ ایران را در منطقه مهار کنید

کد خبر: ۲۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷ 28 January 2012
رئیس رژیم صهیونیستی گفت ترور دانشمندان هسته ای ایران باید ادامه پیدا کند .
 
به گزارش شبکه المنار ، پرز با اذعان به بی نتیجه بودن تحریمها برای انصراف ایران از برنامه هسته ای و اذعان به محدود بودن قدرت اسرائیل برای جنگ یکجانبه علیه تهران ، از متحدان اسرائیل خواست به ترور  دانشمندان هسته ای ایران ادامه دهند و برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند .

گابی اشکنازی رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل هم به صراحت خواستار ادامه ترور دانشمندان هسته ای ایران شد . همچنین پرز خواستار پایان دادن به نفوذ ایران در خاورمیانه در مورد حمایت از حزب الله و گروههای مبارز فلسطینی شد. این مواضع در حالی است که مجله آمریکایی تایم تصریح کرد یک افسر بلندپایه صهیونیست در نشست کابینه این رژیم تاکید کرد تل آویو توانایی زدن ضربه جدی به برنامه هسته ای ایران را ندارد و چنین حمله ای فقط می تواند برنامه هسته ای ایران را چند ماه به تاخیر بیاندازد. گابی اشکنازی ناتوانی نیروی هوایی این رژیم در حمله هوایی به ایران را به علت محدودیت قدرت آن و توزیع گسترده تاسیسات هسته ای در سراسر ایران دانست.

شیمون پرز هم گفت ما باید این امیدواری را در بین شهروندان ایرانی به وجود آوریم که می توانند از دست نظام این کشور خلاص شوند و تحریمها یکی از راهها برای تغییر رژیم در ایران است .

در ادامه این گزارش آمده است، رسانه های اسرائیل هم از گشایش جبهه الکترونیکی علیه ایران خبر دادند که در آن، یک گروه از نفوذگران اینترنتی (هکرهای) اسرائیلی حملات سایبری به پایگاه های ایرانی در شبکه اینترنت انجام دادند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار