بازدید 4075

عباس: گفت‌وگوها با اسرائيل پايان يافت

کد خبر: ۲۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶ 26 January 2012
محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين اعلام کرده است گفت‌وگوها بين مقام‌هاي اين تشکيلات و رژيم اسرائيل در اردن بدون نتيجه پايان يافت.

به گزارش پرس تی وی محمود عباس پس از ديدار با عبدالله دوم پادشاه اردن در امان پايتخت اين کشور، درجريان يک نشست خبري گفت، تشکيلات خودگردان درباره گام‌هاي بعدي گفت‌وگوها با رژيم اسرائيل در نشست وزراي خارجه اتحاديه عرب که ۱۵ بهمن (۴ فوريه) برگزار خواهد شد تصميم مي‌گيرد.

عباس افزود، تشکيلات خودگردان براي گفت‌وگوها درباره مساله "امنيت، به شرط آن که حتي يک اسرائيلي در سرزمين فلسطين نباشد" آماده است.

اين در حالي است که نمايندگان تشکيلات خودگردان فلسطين و رژيم اسرائيل در هفته‌هاي گذشته چندين بار با يکديگر در اردن ديدار داشته‌اند.

تظاهرکنندگان فلسطيني روز يکشنبه در برابر دفتر محمود عباس در شهر رام‌الله در کرانه باختري تظاهرات کردند تا مخالفت خود را با آخرين دور گفت‌وگو با رژيم اسرائيل اعلام کنند.

آخرين دور گفت‌وگوها بين تشيکلات خودگردان فلسطين و رژيم اسرائيل، سپتامبر سال ۲۰۱۰ در پي خودداري رژيم تل‌آويو از تمديد مهلت ۱۰ ماهه کندسازي شهرک‌سازي‌ها، در کرانه باختري متوقف شد.

نزديک به ۵۰۰ هزار يهودي ساکن اراضي اشغالي، در بيش از ۱۰۰ شهرکي زندگي مي‌کنند که از سال ۱۹۶۷ تا کنون، در کرانه باختري و بخش شرقي بيت المقدس بطور غيرقانوني ساخته شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی