بازدید 13059
بارسلونا2 ـ رئال مادرید2

بارسا با تساوی مقابل رئال به نیمه نهایی رفت

بارسلونا با برتری دو بر صفر در نیمه نخست پدرو و آلوز مقابل رئال مادرید در خانه و با توجه به برد دو بر یک، دیدار رفت از بخت بسیاری برای راهیابی به دور بعد جام حذفی برخوردار بود. البته رونالدو در دقیقه 68 و در ادامه در دقیقه 72 بنزما، دومین گل رئال را زد تا نتیجه تا این بازی مساوی و به این ترتیب، جواز صعود بارسا صادر شود. در نیمه دوم رئال نمایش قابل قبولی داشت؛ افزون بر این که دو تیم در نیمه دوم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۲۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۱ 26 January 2012
سرویس ورزشی ـ بارسلونا که توانسته بود در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید را در خانه حریف دو بر یک شکست دهد؛ با تساوی در خانه، باز هم رئال را ناکام گذاشت.

به گزارش «تابناک»، اکنون یک هفته از آن بازی می‌گذرد و رئال مادرید باید پا به نوکمپ گذارد. این تیم کار دشواری برای صعود پیش روی دارد.

بارسلونا با برتری دو بر صفر در نیمه نخست، پدرو و آلوز مقابل رئال مادرید در خانه با توجه به برد دو بر یک دیدار رفت با گل‌های، از بخت بسیاری برای راهیابی به دور بعد جام حذفی برخوردار بودند. البته رونالدو در دقیقه 68 و در ادامه در دقیقه 72 بنزما، دومین گل رئال را زد تا نتیجه تا این مساوی و به‌ این ترتیب، جواز صعود بارسا صادر شود.

البته دو گل برق‌آسا از رونالدو و بنزما، بازی را مساوی کرد و ال کلاسیکو را به اوج هیجان رساند، ولی آنها سرانجام موفق به برد سه بر دو نشدند و بارسا به مرحله بعد راه یافت.

بنا بر این گزارش، در نیمه نخست، بارسا بازی را آغاز کرد، ارایه بازی احتیاطی از جانب بارسا در آغاز این دیدار از سوی کارشناسان تا اندازه‌ای طبیعی به‌ نظر می‌رسید، ولی پرسشی که ذهن‌ بیشتر فوتبال‌دوستان را درباره نحوه ارایه بازی تهاجمی رئال درگیر خود کرده بود، این بود که شاگردان مورینیو در این دیدار، چیزی برای از دست دادن ندارند؛ پس چگونه به سوی دروازه کاتالان‌ها که بی‌گمان، مقتدرترین تیم اروپا به ‌شمار می‌روند، حمله‌ور خواهند شد؟!

این گزارش می‌افزاید، حضور هیگواین، رونالدو، اوزیل و کاکا در آغاز بازی، مشخص کرد که مورینیو، مربع هجومی و قدرتمندی را برای رئال درنظر گرفته است.

این ترکیب با ایجاد فرصت‌های گلزنی توسط هیگواین و رونالدو، بسیار زود قدرت خود را نشان داد و در بهترین موقعیت، رئال در ثانیه‌های ابتدایی، هیگواین مهاجم آرژانتین کهکشانی‌ها روی ناهاهنگی آلوس و پیکه در موقعیت تک‌به‌تک با پینتو دروازبان بارسا قرار گرفت که ضربه او به بیرون رفت. بازی در اختیار رئال بود و این تیم حملات زهرداری را توسط مربع هجومی خود روی دروازه بارسا تدارک می‌دید.

اوج حملات رئال در نیمه نخست، ضربه دیدنی و فوق‌العاده مسعود اوزیل بود که به نقطه تلاقی تیرک افقی و عمودی دروازه بارسا برخورد کرد و از روی خط دروازه به زمین بازی برگشت تا بارسا با خوش‌شانسی دروازه‌اش باز نشود.

در ادامه‌ این دیدار، مصدومیت اینیستا، باعث شد تا گواردیولا، تعویض اجباری انجام دهد و پدرو را جانشین این بازیکن تأثیرگذار کند.

با رسیدن زمان بازی به پایان نیمه نخست، حملات بارسا گسترده‌تر شد و در دقیقه 43 روی حرکت زیبای لیونل مسی و پاس طلایی این مهاجم آرژانتین پدرو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل اول بازی به ثمر رسید. پس از آن هم حملات بارسا تداوم داشت تا دنی آلوس برزیلی با ضربه‌ای بسیار زیبا در وقت‌های تلف شده نیمه نخست، توپ را به کنج دروازه کاسیاس فرستاد تا شاگردان گواردیولا با برتری دو گله، به رغم بازی خوب رئالی‌ها به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم رئالی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و حتی توسط راموس به گل رسیدند که داور بازی این گل را نپذیرفت. در ادامه، بازی تا اندازه‌ای متعادل شد و دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر تدارک می‌دیدند.

در دقیقه 68 بازی اوزیل باز هم در نقش سازنده ظاهر شد و با پاس طلایی خود، رونالدو را در موقعیت تک به تک با پینتو دروازه‌بان بارسا قرار داد و این ستاره پرتغالی، توپ را به گل تبدیل کرد تا نتیجه دو بر یک شود.

رئال که با این گل، روحیه گرفته بود، روی اشتباه پیکه، مدافع بارسا در دفع توپ در کمتر از سه دقیقه توسط کریم بن‌زما تازه‌وارد، گل دوم را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده و بیست دقیقه پایانی، بسیار پرشور و هیجان دنبال شود.

خلاصه آن که حملات مادرید ادامه داشت و بارسایی‌ها هم نمی‌خواستند در جلوی چشم بینندگان ورزشگاه نیوکمپ، بازی برده را با تساوی عوض کنند. همین امر، زیبایی ال‌کلاسیکو دربی 218 را دوچندان کرده بود.

در دقایق پایانی بازی بود که سرخیو راموس، دومین کارت زرد را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا رئال باز هم ده نفره ‌این جدال را به پایان برساند.

بارسا برنده مجموع دو دیدار با برنده مجموع دو دیدار دو تیم همشهری والنسیا و لوانته بازی خواهد کرد؛ جایی که والنسیا با پیروزی چهار بر یک در دیدار رفت از هم‌اکنون خود را در نیمه‌نهایی می‌بیند.

البته تیم رئال در دقیقه 54 توسط راموس، موفق به گلزنی شد که داور این گل را نپذیرفت.
بیلبائو با پیروزی مقابل مایورکا به نیمه‌نهایی راه یافت.

دیدار تیم‌های مایورکا و اتلتیکو بیلبائو از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا با پیروزی بیلبائو به پایان رسید.

این تیم که در دیدار رفت موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر به برتری برسد، در دیدار برگشت و در خانه مایورکا نیز با یک گل به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه سه بر صفر، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تک گل این بازی را ایوان رامیس در دقیقه 76 به اشتباه وارد دروازه خودی (مایورکا) کرد. چیکو بازیکن مایورکا نیز در دقیقه 90 از بازی بیرون شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۵
عجب سرعتی داره این تابناک
ایول تابی جون به ایم میگن خبررسونی
ویوا مادرید
پاسخ ها
بارسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
داداش حذف شدی ها؟

ویوا رو موقع پیروزی میگن!
بارسا واقعا شانس اورد
پاسخ ها
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
خوبه هر دفعه رئال داره سوراخ میشه
برادر تابناك دستكم يك نيمچه ويرايشي پيش از انتشار مطلبتان مي كرديد...البته سرعت عمل بارسايي شما قابل تقدير است
Updated tabiiii
بارسا تو لول بود
حق رئال بود. به ناداوری ها باخت
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
ديارا در نيمه اول بايد اخراج مي شد بعلاوه دو آفسايد حساسي كه داور اشتباه سوت زد...حركت پپه روي الكسيس كه منجر به مصدوميت او گشت مسلما پنالتي اخراج بود.متاسفانه داوري به سمت مادريد سوت زد ولي راحت ترين كار براي تيم بازنده بهانه جويي از عملكرد داوري مي باشد كه مورينيو انصافا اين كار را حرفه اي انجام مي دهد...
sarvare barsa
بارسای قهرماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
ایول تابی جون
اول بشی آخر بشی دوست داریم
تقدیم به رئال
دلخوش به ترکیدن رئال بودیم.
اما فوتبال 90دقیقه است.
چطوری تونستی همه نیمه دوم را کاملا دقیق پیش بینی کنی در حالی که ساعت انتشار خبرت 1:30 است!!!!!!!
مدیر پایگاه دوست عزیز خبر لحظه به لحظه بود
بازی تقریبا ساعت 2:20 دقیقه تموم شد تو چطوری تونستی همه نیمه دوم را کاملا دقیق پیش بینی کنی در حالی که ساعت انتشار خبرت 1:30 است!!!!!!!
نکنه با ... ارتباط داری؟؟؟؟؟!!!
اقا جان چرا گل بدون اشکال راموس در دقیقه 54 را داور مردود اعلام کرد

رئال برنده و اقعی این دیدار بود
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
چشمتون را باز مي كرديد مي ديديد چرا!!!!راموس يا دست هاي توانمندش دني آلوز را به جلو پرت كرد...سوال بهتر اينه كه چرا داور ديارا را در نيمه اول اخراج نكرد؟؟؟
ديكه ال كلاسيكو خسته كننده شده، هميشه بارسا ميبره كه!
اون گل مردود بود عزیز جون ، نه اینکه داور قبول نکرد. راموس دست آلوز رو گرفت و کشید و بعد گل زد. این یعنی خطا و گل از نظر قووانین فوتبال مردود بود. دو بار تاکید فرمودید که داور نپذیرفت ناشی از بی اطلاعی از قانون فوتباله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
اين تيم بازنده هميشه به دنبال بهانه جويي است...
اگه یه روزی باشه که مسی تو بارسا نباشه ،اونوقت یه حالی از بارسا بگیریم که اون سرش ناپیدا
واقعا حق رئال مادرید بود که پیروز میدان باشد ولی طبق معمول ناداوری و خوش شانسی مفرط بارسا باعث این نتیجه شد. درهر صورت زنده باد رئال همیشه قهرمان
بارسا قهرمان دوست داریم
دلم واسه جاودانی سوخت
تصاویر آهسته بخوبی نشان می دهد راموس قبل از زدن ضربه سر کاملا دست دنی آلوس را کشید و او را به زمین پرت کرد و کمک داور به درستی گل او را مردود اعلام کرد .
په په دو بار به حالت عصبی و خشن سانچس را در باکس پنالتی سرنگون کرد که می توانست حداقل یک پنالتی برای بارسا به ارمغان آوردT.لاس باید دو کارته میشد و از زمین بازی اخراج .
اگر این بازی به غیر از اسپانیا و داور اسپانیایی و در هر کجای دیگر اروپا برگزار می شد ، رئال بازی را هشت نفره به پایان می بر
تیم فقط بارسا..............................
بارسا رئال سوراخ کن عاشقتم
بارسا جوون دوستت داریم بارسایی ها لایک کنن
فقط كريستين
رئال اگه می خواد دوباره قدرتمند بشه باید اول خشونت را کنار بذاره و جوانمردانه فوتبال بازی بکنه ، اون وقت اگه بازم ببازه حداقلش اینه که کلاس خودشو حفظ کرده
اصلا از بارسا خوشم نمیاد دنیا را فقط رئال چه ببره چه ببازه
دوست دارم رئال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار