بازدید 18343

تعاونی مسکن شهرستان بناب آذربایجان شرقی

کد خبر: ۲۲۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۵ 19 January 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید  تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه توضیحات تابناک به شرح زیرمی آید:

طرح مشکل:

با سلام و خسته نباشيد،اينجانب محرم علي شريفي از شهرستان بناب آذربايجان شرقي.ماجرا از سال 1380 و از موقعي شروع مي شود كه شركت تعاوني مسكن نيروي انتظامي شهرستان بناب اقدام به خريد قطعه زميني در كنار اتوبان ولايت معروف به قطعه«قاضي قاناسي» جهت تفكيك و ارائه به كاركنان عضو تعاوني مي نمايد.

در عرض چند ماه مبلغ 23 ميليون ريال توسط 155 نفر عضو به حساب شركت واريز مي گردد تا قيمت زمين به فروشنده پرداخت و زمين مذكور پس از آماده سازي به اعضا واگذار شود.

از آن تاريخ قريب 10 سال مي گذرد و تعاوني مذكور با بخشنامه نيروي انتظامي منحل و تعدادي از اعضا فيش هاي مبالغ پرداختي را به عنوان امتياز خريد زمين مذكور فروخته و خود را از اين معركه دور نموده اند.

حال آن چه مانده است تعدادي از كاركنان نيروي انتظامي و بقيه نيز افرادي چون من كه فيش زمين مذكور را به مبلغ 18 ميليون از سه سال قبل خريداري نموده ام ،اما در اين مدت كسي پاسخگوي حل مشكلات اين زمين و تفكيك و واگذاري آن و ارائه سند نمي باشد.

تا كنون نقل قول هاي مختلفي از  مساعدت نماينده منطقه،استاندار و در نهايت وزير محترم مسكن مطرح شده ،اما در عمل هيچ اتفاقي نيفتاده و 155 نفري كه چندين سال است منتظر دريافت زمين و ساخت سرپناه براي خود هستندد بلاتكليف و مستاصل و درمانده شده اند از اين كه اين مشكل به دست چه كسي قابل حل مي باشد.

از شما عزيزان خواهشمندم با طرح اين مشكل و دريافت جواب مناسب خصوصا از طريق جناب نيكزاد وزير محترم مسكن كه در جريان امر مي باشند ،ما و خانواده هاي ما را از اين بلاتكليفي نجات دهيد.ضمنا در صورت نياز مدارك و اسناد امر از طريق ايميل يا فاكس براي پيگيري دقيق تر امر قابل ارسال است.
با تشكر

جوابيه:

جناب آقای جعفری ملک
مدیرکل محترم روابط عمومی و امور بین الملل

سلام علیکم
با احترام پیرو نامه شماره 32873 مورخه 4/5/1390 در خصوص گزارش مردمی منعکس شده ازطریق سایت خبری تحلیلی تابناک به استحضار می رساند، بر اساس بررسی های بعمل آمده و مدارک موجود ، همچنین اظهارات مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن نیروی انتظامی شهرستان بناب مشخص شد اولاً آقای شریفی (صاحب نامه) عضو این شرکت تعاونی نبوده و تعاونی نیز طبق قوانین موجود در قبال اعضاء پاسخگو است ، ثانیاً طبق بند 2 موضوع قرارداد زمین موصوف با حفظ کاربری موجود ملک به عضو واگذار شده ، بنابراین تا زمان طی تشریفات قانونی تغییر کاربری حق اعتراض از عضو سلب شده است .

 علی ایحال برای پیگیری موضوع تغییر کاربری هیأتی با توافق افراد عضو وغیرعضو انتخاب شده که آقای شریفی خود نیزجزء نمایندگان منتخب می باشند که بنا به اظهارات خود ایشان تاکنون موفق به تغییر کاربری نشده اند . همچنین به پیوست نسخه ای از قرارداد به ضمیمه نامه ارسال می گردد .

محمد مهدی اعلائی
مدیرکل تعاون آذربایجان شرقی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی