بازدید 20346
یک منبع امنیتی:

ایران وارد فاز مقابله به مثل اطلاعاتی می‌شود

با توجه به اطلاعات دریافت شده از مجید جمالی فش عامل ترور شهید علی محمدی که وابستگی اثبات شده به موساد دارد، جامعه اطلاعاتی ایران اکنون از موقعیت بسیار خوبی برای طراحی عملیات‌های مقابله به مثل در مقابل ترورهای انجام شده از سوی سرویس‌های غربی قرار دارد.
کد خبر: ۲۱۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰ 13 January 2012
یک منبع امنیتی گفت: ایران وارد دوران جدیدی از عملیات ویژه اطلاعاتی علیه دشمنان خود خواهد شد، امری که در آن مهارتی ویژه و منحصر به‌فرد دارد و البته دامنه پاسخ ایران فرامرزی و منطقه‌ای است.

به گزارش "ایران هسته‌ای"، کارشناسان در تهران می‌گویند که نوعی آمادگی بی سابقه برای انجام عملیات ویژه اطلاعاتی علیه کشورهای غربی در ایران در حال شکل گیری است.

به دنبال ترور مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت نطنز و از مسئولان برنامه هسته‌ای ایران، برنامه ریزی‌ها برای ورود به فاز مقابله مثل جدی شده است.

منابع مطلع اعلام کردند: با توجه به اینکه انجام ترور در صبح روز چهارشنبه 21 دی 1390 (11 ژانویه 2012) یک ترور دارای امضا و کاملاً شبیه ترور شهیدان مسعود علی محمدی و مجید شهریاری بوده است، بنابراین در جامعه اطلاعاتی ایران در این باره که مسئولان میز ایران در سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس پس پرده این ترورها هستند، هیچ تردیدی وجود ندارد.

این ترور درست در روز سالگرد شهادت مسعود علی محمدی انجام شد.

یک منبع امنیتی به ایران هسته‌ای گفت: با توجه به اطلاعات دریافت شده از مجید جمالی فش عامل ترور شهید علی محمدی که وابستگی اثبات شده به موساد دارد، جامعه اطلاعاتی ایران اکنون از موقعیت بسیار خوبی برای طراحی عملیات‌های مقابله به مثل در مقابل ترورهای انجام شده از سوی سرویس‌های غربی قرار دارد.

این منبع ادامه داد: پاسخ ایران یک پاسخ فرامرزی و فرا منطقه‌ای است و از این راهبرد تبعیت می‌کند که هیچ کدام از آمران و مباشران این پروژه‌ها هرگز در هیچ نقطه‌ای نباید احساس امنیت کنند.

وی همچنین گفت: ایران وارد دوران جدیدی از عملیات ویژه اطلاعاتی علیه دشمنان خود خواهد شد، امری که در آن مهارتی ویژه و منحصر بفرد دارد.

پیش از این حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی با انتقاد از این که چرا جمهوری اسلامی ایران از حق قانونی خود برای مقابله به مثل استفاده نمی‌کند؟ نوشت : ترور نظامیان و مقامات اسرائیلی به آسانی امکان پذیر است. این جرثومه های فساد به راحتی قابل شناسایی و به آسانی قابل دسترسی هستند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۷
بهترین عمل ترور سفرای خائن اسرائیل در کشورهای مختلف است که به اسانی می شود ان را انجام داد / برای خونخواهی این شهدا که ناجوانمردانه تکه پاره میشوند باید که مامورین بلند پایه اسرائیل در کشورهای مختلف احساس امنیت نکنند.
آری
من یک جوان ایرانی
آماده نصار جانم برای پیشرفت کشورم هستم.
باید هزینه این کارهای کثیف را برای دشمنان زیاد کرد.
اگر مقابله به مثل نمیشه از راه دیگر
در هر حال باید کاری. نمیشه که همین جوری هر وقت اراده کردند، دست به قتل و ترور بزنن
ایول . از اول باید اینکار رو می کردید. هر چی نظامی داره اسرائیل از بین ببرید . چرا اونا باید تک تک مغزهای ما رو بگشند؟ مگه ما تو ایران چند تا اینجوری دانشمند داریم؟ از داخل اسرائیل (البته دولت مردا و نظامیاش) رو از بین ببرید.فقط زودتر تا داغ دل ما ایرانی ها بیشتر نشده
خدا قوت ،يك كاري بكنيد يك كمي دلمان ارام بگيره.
متاسفانه این همان دامی هست که آرزوی صهیونیست ها میباشد که ایران دست به مقابله بزند و با ترور کردن یکی از عوامل صهیونیست ها خود را از برتری وجدانی و سیاسی و نظری به پایین بکشد و مطمینا اگر هم ایران این کار را نکند شاید خودشان دست به ترور یکی از عوامل خود بزنند و انرا به گردن ایران بیندازند باید توجه داشت که بی ابرویی صهیونیست ها و تکنیک های مقابله با این نوع ترور ها بسیار میتواند موثر تر واقع شود و این روش ها موجود هست و باید از ان استفاده نمود
جانمی جان. حالا با این اخبار مثبت دارم سرحال میآیم. البته از این به بعد اسرائیل و شرکایش دنبال محکومیت و مظلوم نمایی و انگ زدن و ژست بشر دوستانه یا ژست حمله به ایران و ....می روند.
با سلام ودورد فراوان بر شهيدان اين
مقابل
مثل است هيچ شکی نبايد کرد بنده
هم اماده انجام وظيفه والسلام عليکم
تا حالا كه ما ادعا داشتيم كه تروريست نيستيم اين انگ رو بهمون چسبونده بودن
با اين حرف شما اگه يه تار مو از سر يه مسئول اسرائيلي يا امريكايي كم بشه ميگن كه ببينيد گفتن ميزنن و زدن
تکلیف با عوامل و طراحان ترور روشن است ملت بیشتر از این تحمل ندارد که اشغالهای صهیونیست و منافق در کشور ما جولان بدهند
در این که هیچ کدام از آمران و مباشران این پروژه‌ها هرگز در هیچ نقطه‌ای نباید احساس امنیت کنند بحثی نیست اما به نظر میرسد که در این شرایط محافظت از نخبگان و دانشمندان ایرانی در داخل خود ایران از هر گزینه دیگری واجب تر و با توجه به مهارت و آمادگی فوق العاده سپاه انصار المهدی (عج) نسبت به دیگر طرح ها اجرایی تر باشد .
نمیدانم که در مجلس قانونی در این زمینه تصویب شده یا نه اگر تا به حال نشده که امید دارم که انشالله تصویب شود و اگر هم شده باشد انشالله توسط دولت درست اجرا شود ، بعضی اوقات دفاع بهترین حمله میباشد .
ّبی صبرانه منتظر دست انتقام قدرتمند خداوند متعال هستیم
لشگر خدا باید طعم ذلت و فلاکت را به دشمنان بچشاند خداوند همراهتان
اعلام آمادگی برای همه گونه همکاری را اعلام میکنم.
باگزینش سوژه های مناسب ودقت در انجام عملیات کمرامریکاونظام صهیونیستی درمنطقه شکسته خواهد شدخصوصاصهیونیستهابخاطرکمبودنیروی انسانی درمقایسه باملتهای دیگربسیارشکننده هستند
حرف زدن کافی است اقدام کنید.
ایران باید مقابله به مثل انجام دهد .
درودبرسربازان گمنام امام زمان
ای ول.عاشق اطلاعات خودمون هستم.زنده و پاینده باشید.تا توان داریم پشتیبانتان هستیم.
در راه خود موفق باشید و هرگز از حدود تجاوز نکنید.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی