بازدید 14356
۴

خبر روزنامه‌نگار یهودی از ترور احمدی‌روشن

این روزنامه‌نگار یهودی آمریکایی به نقل از یک منبع اسرائیلی که وی را دارای سابقه سیاسی و نظامی معرفی کرد، نوشت: منبع محرمانه اسرائیلی من اعلام کرد که این کشتار کار مشترک موساد و سازمان «مجاهدین خلق» (گروهک منافقین) بود.
کد خبر: ۲۱۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰ 11 January 2012
یک روزنامه‌نگار یهودی آمریکایی در مطلبی در سایت اینترنتی خود اعلام کرد که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و گروهک منافقین در پشت پرده ترور امروز تهران هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ریچارد سیلورشتاین» امروز در مطلبی در سایت خود (تیکون أولام/) با اشاره به ترور استاد مصطفی احمدی روشن یکی از استاتید دانشگاهی ایران و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز، تاکید کرد که این ترور کار مشترک اسرائیل و گروهک منافقین است.

این روزنامه‌نگار یهودی آمریکایی به نقل از یک منبع اسرائیلی که وی را دارای سابقه سیاسی و نظامی معرفی کرد، نوشت: منبع محرمانه اسرائیلی من اعلام کرد که این کشتار کار مشترک موساد و سازمان «مجاهدین خلق» (گروهک منافقین) بود.

سیلورشتاین در این مطلب با عنوان «ترور دانشمند هسته‌ای ایران کار مشترک موساد و مجاهدین خلق» نوشت: شیوه ترور یادآور تعدادی دیگر از ترورهایی است که علیه افرادی مانند فریدون عباسی (که مجروح شد) و همکاری وی مجید شهریاری (که ترور شد) انجام شد. همچنین دو سال پیش نیز یک دانشمند دیگر به نام مسعود علی محمدی ترور شد.

وی اعلام کرد که این چهارمین دانشمند هسته‌ای ایران است که ترور می‌شود و او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت و یکی از مدیران سایت غنی‌سازی نطنز بود.

این در حالی است که روز گذشته تعدای از مقامات رژیم صهیونیستی و رژیم سلطنتی انگلیس با محوریت مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران جلسه‌ای برگزار کردند. رادیو اسرائیل در خبر روز گذشته خود اعلام کرد که وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه به قدس اشغالی آمده است تا دولت اسرائیل را در جریان جزییات برنامه‌های کشورش علیه جمهوری اسلامی ایران بگذارد.

شهید مصطفی احمدی‌روشن دانش‌آموخته رشته صنعت نفت دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود که ساعت ۸:۳۰ صبح امروز (چهارشنبه 21 دی‌ماه/ 11 ژانویه) یک ‌موتورسیکلت با پرتاب دو بمب ثانیه‌‌ای به داخل خودرو پژو ۴۰۵ وی در خیابان سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد و احمدی‌روشن و یک همراه او را به شهادت رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خوب معلومه دیگه این که بر همه روشن است. منافقین پشت همه ترورهای داخل ایران بوده و هستند. اصلا برای همین ترورهاست که نمی خواهند از اردوگاه اشرف در عراق بروند چون آنجا مرکز سازماندهی و برنامه ریزی همین ترورهاست.
ايران بايد مقابل به مثل كند ولى از دامى كه براى ما نيز تهيه ديده اند غافل نباشيد.انها ميخواهند بهانه براى حمله داشته باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی