بازدید 11971
قدرت الله علیخانی:

دولت منتقدان خود را رد صلاحیت کرد

برخی از اصولگرایان مانند کاتوزیان، مطهری و عباسپور‌تهرانی نیز رد صلاحیت شدند/ ما به هیات اجرایی شکایتی را ارسال نمی‌کنیم، اگر به ما رد صلاحیتمان ابلاغ شد با شورای نگهبان نامه نگاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۱۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲ 10 January 2012
 قدرت الله علیخانی با اشاره به اینکه براساس شایعات اینگونه به من اعلام کردند که رد صلاحیت شده‌ام اما هنوز از فرمانداری شهرستان نامه‌ای به دست من نرسیده است، گفت: هیات اجرایی در اختیار دولت است و به نظر ‌می‌رسد دولت تمامی منتقدان خود را رد صلاحیت کرده است.

نماینده مردم قزوین در گفت‌و‌گو با ایلنا، افزود: این مساله دور از انتظار نبود بالاخره دولت ما را نمی‌خواهد، این همه نطق‌ها و مواضع علیه عملکرد نامناسب دولت، اعتراض‌ها و انتقاد‌ها سبب رد صلاحیتمان شد.

وی با اشاره به رد صلاحیت شدن پسرش در بررسی‌های اولیه گفت: برخی از اصولگرایان مانند کاتوزیان، مطهری و عباسپور تهرانی نیز رد صلاحیت شدند.

علیخانی در پاسخ به اینکه آیا نسبت به این رای اعتراض خواهید نمود؟ گفت: ما به هیات اجرایی شکایتی را ارسال نمی‌کنیم، اگر به ما رد صلاحیتمان ابلاغ شد با شورای نگهبان نامه نگاری خواهیم کرد.

 
ردصلاحیت‌ها بر مبنای گرایش نامزدها نسبت به دولت بوده است


همچنین رییس فراکسیون خط امام مجلس گفت: آن طور که به نظر می‌رسد تایید صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات مجلس بر مبنای گرایش آن‌ها نسبت به دولت بوده و هر کس از دولت انتقادی کرده رد صلاحیت شده است.

داریوش قنبری، ضمن تایید خبر رد صلاحیت خود توسط وزارت کشور‏، خاطر نشان کرد: البته من هنوز نامه هیئت اجرایی را مشاهده نکردم و از جزئیات بندی که به استناد آن رد صلاحیت شده‌ام مطلع نیستم، ولی چیزی که واضح است این نکته است که هیچ سند و مدرکی علیه من وجود ندارد.

قنبری در پایان تصریح کرد: پس از آگاهی از جزئیات بند‌ها در خصوص اعتراض به رای هیئت اجرایی تصمیم خواهم گرفت.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم