بازدید 9797
میرتاج الدینی خبر داد:

احمدی نژاد به کمیسیون امنیت ملی نمی رود

کد خبر: ۲۱۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۲ 07 January 2012
روزنامه خراسان نوشت:

اعضاي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در جلسه روز سه شنبه هفته جاري خود ضمن مروري بر آخرين تحولات بين المللي ميزبان رئيس جمهور خواهند بود و
رئيس جمهور در اين جلسه به سوالات جمعي از نمايندگان پاسخ خواهد داد.

جام جم آنلاين نيز با اشاره به اين که کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي از رئيس جمهور دعوت کرده است تا در راستاي طرح سوال از رئيس جمهور براي پاسخ به سوال نمايندگان در اين کميسيون حضور يابد به نقل از ابراهيمي نايب رئيس اين کميسيون اعلام کرد: به دليل اهميت اين کميسيون ما از رئيس جمهور خواستيم تا شخصا در جلسه حضور يابد.

جام جم آنلاين در عين حال در ادامه مي افزايد: کميسيون امنيت ملي مجلس در حالي از رئيس جمهور براي حضور در جلسه روز سه شنبه اين کميسيون دعوت کرده است که سفر احمدي نژاد به چند کشور آمريکاي لاتين از سه شنبه آغاز مي شود.

اين در حالي است که حجت الاسلام محمدرضا ميرتاج الديني معاون پارلماني و حقوقي در گفت وگو با خراسان در پاسخ به اين سوال که با توجه به آن چه که در رسانه ها در ارتباط با دعوت از رئيس جمهور به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس براي پاسخ به سوال نمايندگان آمده آيا رئيس جمهور به مجلس خواهند رفت يا خير؟ گفت: اين خبر صحيح نيست و ما در اين ارتباط آن چه را در آيين نامه داخلي مجلس آمده است دنبال خواهيم کرد.

وي در ادامه افزود: طبق آيين نامه داخلي مجلس در اين مرحله از رئيس جمهور دعوت نمي شود و نمايندگان رئيس جمهور با حضور در کميسيون هاي مجلس به سوال کنندگان پاسخ خواهند داد لذا آن چه که در برخي سايت ها و رسانه ها آمده که از آقاي رئيس جمهور دعوت شده است درست نيست.

در همين حال سايت خانه ملت گزارش داد کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هشتم، در هفته جاري با حضور نماينده رئيس جمهوري، به پرسش ارجاعي نمايندگان درباره علت نرخ پايين رشد اقتصادي کشور و چگونگي ايجاد يک ميليون و ششصد هزار شغل در کشور با اين نرخ رشد، رسيدگي مي کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی