بازدید 3552
۴

توسعه اینترنت پرسرعت در تهران

100 تا 200 هزار پورت دسترسي پرسرعت در مناطق 2 و 8 مخابراتي در استان تهران تا پايان سال جاري نصب مي‌شود. / به‌واسطه اين كار متقاضيان امکان دسترسي به پهناي باند تا 100 مگابيت بر ثانيه را خواهند داشت.
کد خبر: ۲۱۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰ 03 January 2012

سرویس وعده ها-  100 تا 200 هزار پورت دسترسي پرسرعت در مناطق 2 و 8 مخابراتي در استان تهران تا پايان سال جاري نصب مي‌شود.

سميع‌الله صادقي - معاون توسعه و مهندسي شرکت مخابرات استان تهران - با بيان اين مطلب به ايسنا،گفت: به‌واسطه اين كار متقاضيان امکان دسترسي به پهناي باند تا 100 مگابيت بر ثانيه را خواهند داشت.

وي ادامه داد: مخابرات استان تهران قصد دارد با اجراي اين پروژه هرچه سريع‌تر آن را براي متقاضيان دسترسي به اينترنت پرسرعت و از طريق فيبر نوري در استان تهران اجرا کند.

صادقي هم‌چنين در بخشي از سخنان خود ابراز كرد: يکي از استراتژي‌هاي مهم مخابرات استان تهران بحث مشتري‌مداري است كه افزايش و تقويت شبکه فيبر اين شرکت يكي از استراتژي‌هاي مهم است.

وي با بيان اينكه اجراي طرح GPAN در دستور کار شرکت مخابرات استان تهران است، گفت: اين طرح شباهتي با طرح FTTX دارد که در آن فيبر نوري به سمت خانه‌ها نزديک مي‌شود و استفاده از کابل مسي کاهش مي‌يابد.

معاون توسعه و مهندسي شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به پروژه اتصال منازل به فيبر نوري تاكيد كرد: شرکت مخابرات استان تهران از جانب شرکت مخابرات ايران ماموريت دارد كه اين پروژه را در چند فاز در تهران اجرا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ببينيمو تعريف كنيم
خدا وکیلی هدف مشتری مداری است یا کنترل مشتری
همش حرف
من 2 تا سوال دارم ، لطفا راهنمایی کنید...
1-اگه کاربی سرعت 100 مگابایت بر ثانیه رو داشته باشه اونوقت اگه بخواد مثلا یه آهنگ رو دانلود کنه سرعت میشه چند کیلوبایت یا مگابایت بر ثانیه؟؟؟
2- و سوال آخر این که ما اصفهانی ها و کلا کلانشهر ها تا کی باید منتظر اینگونه سرویس ها باشیم تا شاهد یکپارچگی سزعت ایترنت در کشور باشیم؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی