بازدید 6967
۲

ثبت آمار ازدواج مجدد و موقت در ثبت احوال

کد خبر: ۲۱۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹ 31 December 2011
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه آمار ازدواج موقت و مجدد که بصورت اقرار نامه است در سازمان به ثبت می‌رسد گفت: آمارهای مربوط به ازدواج و طلاق که از سوی سازمان ثبت احوال ارائه می‌شود کامل‌تر و دقیق‌تر از آمارهای سازمان ثبت اسناد است.

محمد ناظمی اردکانی در مورد موازیکاری سازمان ثبت اسناد و ثبت احوال در ارائه آمار ازدواج و طلاق افزود: براساس قانون، سازمان ثبت احوال مسئول ارائه آمار و اطلاعات تحولات جمعیتی است و این وظیفه را بر عهده دارد.

وی در مورد تفاوت در آمارهای ارائه شده در این دو سازمان گفت: سازمان ثبت اسناد فقط آمار ازدواج و طلاق های ثبت شده در محضرها را اعلام می کند و با استناد به آن گزارش کار ارائه می دهند این درحالی است که بخشی از آمار سازمان ثبت احوال مربوط به اقرار نامه هایی است که در دفاتر اسناد به ثبت نرسیده و به ما اعلام می شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: علاوه بر اقرار نامه ها، ازدواج و طلاقهایی که درکنسولگری ها و نمایندگیهای خارج از کشور نیز انجام می شود به ثبت احوال اعلام می شود.

ناظمی اردکانی گفت: در مجموع می توان گفت که آمارهای ارائه شده توسط ثبت احوال، جامع تر، کامل تر، دقیق تر و اضافه تر از آمارهای سازمان ثبت اسناد است.

وی در مورد آمارهای ازدواج موقت و مجدد نیز افزود: آمار ازدواج موقت و مجددی که بصورت اقرار نامه است به ثبت احوال اعلام می شود اما تعداد دقیق آن را در دست ندارم.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوب پس کو آمارتون؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار