بازدید 7493
۶

وام مسکن روستایی افزایش یافت

کد خبر: ۲۱۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۲ 25 December 2011
شورای عالی مسکن با افزایش وام مسکن روستایی از 10 به 12.5 میلیون تومان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای عالی مسکن اخیرا به ریاست رئیس جمهور با افزایش تسهیلات مسکن روستایی از 10 میلیون تومان به 12.5 میلیون تومان موافقت کرده است. این تسهیلات برای نوسازی خانه های روستایی و با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود.

پیش از این رئیس بنیاد مسکن درباره احتمال افزایش سقف وام مسکن روستایی به مهر گفته بود: رایزنی هایی در این خصوص انجام شده است و ما به دنبال این هستیم تا سقف وام را افزایش دهیم که برای این منظور موافقت دولت ضروری است.

علیرضا تابش افزوده بود: تاکنون یک میلیون و 400 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده بود که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار واحد با بانکها عقد قرارداد کرده اند، همچنین از این تعداد بیش از یک میلیون و 70 هزار واحد به اتمام رسیده و برای دیگر واحدها هم کارهای مقدماتی انجام گرفته است.
به گفته رئیس بنیاد مسکن، ساخت یک میلیون و 600 هزار واحد مسکن روستایی در برنامه داشتیم که احداث 200 هزار واحد آن امسال آغاز می شود.
 
قرار است افزایش 2.5 میلیون تومانی تسهیلات وام مسکن روستایی به زودی برای اجرا به بانکها ابلاغ شود.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تصميم خوبي بود ولي مبلغ بايد بيشتر از اينها باشد تا مردم اقدام به نوسازي و يا احداث بناي جديد كنند . براي توسعه روستا ها بايد بيشتر به فكر روستائيان بود و تسهيلات بهتري براي آنها در نظر گرفت
مسئولین سایت تابناک،
لطفا اطلاع رسانی فرمائید که یک روستایی بیچاره باید چگونه یک یا دو کارمند ضامن داشته باشد. بعنوان مثال در روستاهای کوچک زیر 500 خانوار، آیا اصولا کارمندی وجود دارد که ضامن بشود. این یک مانع بزرگ سر راه روستائیان بیچاره است. لطفا اطلاع رسانی فرمائید.
با تشکر از روشنگری سایت تابناک
دست شما درد نکند. متشکریم. امیدواریم به راحتی پرداخت نمایند .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی