بازدید 13922
مادر مقتول به خاطر شادي روح فرزندش قاتل را عفو كرد

جزييات قتل پسر 5 ساله توسط طلبكار

اين مرد كه به شدت گريه مي‌كرد گفت: پسرم قسمش مي‌داد كه نزن اما اين مرد با قساوت تمام ضربه آخر را محكم‌تر زد من پسرم را بغل كردم و به بيمارستان رساندم در طول راه حسين به من مي‌گفت بابا نگذار من بميرم. حالا من چطور بايد رضايت بدهم
کد خبر: ۲۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۸ 25 December 2011
پيرمردي كه براي گرفتن انتقام از مستاجرش كودك پنج‌ساله او را قرباني كرده ‌بود، ديروز در دادگاه كيفري‌استان تهران محاكمه شد.

اين مرد كه حسين نام دارد، وقتي‌كه با مستاجرش درگير شد و نتوانست او را بزند به سراغ كودك
پنج ساله‌ او رفت و با ضربات چاقو پسرك را به قتل رساند.

در ابتداي جلسه محاكمه ذبيح‌زاده نماينده دادستان تهران در جايگاه حاضر شد و در توضيح كيفرخواست خطاب به قضات شعبه 71 دادگاه كيفري‌استان تهران گفت: متهم 75 ساله21 ارديبهشت سال‌جاري كودكي پنج‌ساله را كه او هم حسين نام دارد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده، آن‌طور كه در گزارش پليس و دادسرا آمده‌ است متهم صاحبخانه مردي به نام رضا ‌است و آنها بر سر كرايه خانه و پول شارژ با هم اختلاف داشتند. حسين روز حادثه درگيري شديدي با رضا پيدا كرد و رضا از خانه متواري ‌شد سپس متهم با حمله به كودك پنج ساله، او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

نماينده دادستان تهران گفت: متهم سپس خود را به ماموران كلانتري اسلامشهر معرفي كرد. البته دادسرا به اين اعتراف اكتفا نكرد و مدارك و مستدلات فراواني را در اين خصوص جمع‌آوري كرده ‌است. بنابراين، به‌عنوان نماينده دادستان تهران و با توجه به مدارك موجود در پرونده و نظر به اينكه متهم با قساوت زياد دست به اين قتل زده ‌است درخواست صدور اشد مجازات براي متهم را دارم. در ادامه پدر و مادر مقتول در جايگاه حاضر شدند. مادر مقتول اعلام گذشت كرد و گفت براي شادي روح‌ پسرش قاتل را عفو مي‌كند اما پدر كودك پنج ساله گفت نمي‌تواند آن صحنه‌هاي دردناك را فراموش كند و درخواست صدور حكم قصاص دارد.

اين مرد در توضيح روز حادثه گفت: آن روز من و پسرم در خانه بوديم و من هنوز از خواب بيدار نشده‌بودم كه صاحبخانه آمد و در را باز كرد. او گفت به من بدهكاري و بايد پولم را بدهي گفتم من كرايه را دادم و گفتم فقط پول قبض‌ها مانده كه آن را هم مي‌پردازم اما او با عصبانيت بيرون رفت و مقدار زيادي قير داغ آورد و روي من و پسرم پاشيد پسرم خواب بود و با پاشيده شدن قير بيدار شد من جاخالي دادم و قير روي من نپاشيد سپس مرد صاحبخانه با چاقو دنبال من افتاد گفتم سروصدا نكن پولت را تا بعد از ظهر مي‌دهم حالا پول ندارم مي‌روم مغازه و هرچه درآوردم به تو مي‌دهم او مثل ديوانه‌ها دنبال من مي‌دويد. وقتي ديد نمي‌تواند مرا بگيرد چاقويش را نشانم داد و گفت 30 هزار تومان به من بدهكاري بابت هر 10 هزار تومان يك ضربه به پسرت مي‌زنم، باورم نمي‌شد اين كار را بكند پسرم فقط پنج سال داشت متهم جلوتر از من به خانه رفت و وقتي رسيدم داشت ضربه آخر را به پسرم مي‌زد.

اين مرد كه به شدت گريه مي‌كرد گفت: پسرم قسمش مي‌داد كه نزن اما اين مرد با قساوت تمام ضربه آخر را محكم‌تر زد من پسرم را بغل كردم و به بيمارستان رساندم در طول راه حسين به من مي‌گفت بابا نگذار من بميرم. حالا من چطور بايد رضايت بدهم با ديدن چنين صحنه‌اي نمي‌توانم به رضايت فكر كنم. پسرم مريض بود و من 19 ميليون تومان هزينه كردم تا او را درمان كنم خيلي دلم براي پسرم سوخت و نمي‌خواهم قاتل او را ببخشم. با اينكه همسرم قهر كرده و به خانه پدرش رفته ‌بود اما پسرم بهانه‌گيري نمي‌كرد و با من خيلي راحت زندگي مي‌كرد من قاتل او را نمي‌بخشم و درخواست قصاص دارم.



در ادامه متهم در جايگاه حاضر شد. او گفت: اتهامم را قبول دارم من حسين را كشتم و خيلي از كارم پشيمان هستم و به همين دليل، هم خودم را به پليس معرفي كردم. ماموران پليس با احترام با من رفتار مي‌كردند من از ماموران كلانتري خيلي ممنون هستم كه بازداشتم كردند. او ادامه داد: از وقتي رضا مستاجرم شد مرا بيچاره كرد خيلي اذيتم مي‌كرد. او آدم خوبي نبود و كرايه خانه را نمي‌داد. 90 هزار تومان كرايه از او مي‌گرفتم كه آن را در سه قسط مي‌پرداخت اما حدود دو ماه بود هيچ پولي نداده بود، قبض‌هايش را هم پرداخت نمي‌كرد. آن روز سراغش رفتم و گفتم پول را بده جواب داد تا بعد از ظهر مي‌دهم. بارها گفته ‌بود، بعدازظهر مي‌دهم و نمي‌داد، خيلي عصباني شدم او را دنبال كردم به اندازه يك ايستگاه اتوبوس دويدم مردم داشتند ما را نگاه مي‌كردند و مي‌خنديدند كسي جلو نمي‌آمد ما را از هم جدا كند. من هم كه عصباني بودم و نمي‌توانستم جلوي خودم را بگيرم و بالاخره برگشتم و پسر بيچاره را كشتم اصلا نمي‌دانم چرا اين كار را كردم.

اين مرد كه دچار كم‌شنوايي بود و به سختي گفته‌هاي قاضي دادگاه را مي‌شنيد در مورد اينكه چرا تنها زندگي مي‌كرد گفت: هفت سال پيش همسرم فوت شد من هم يك دختر مجرد داشتم دلم برايش سوخت پيش خودم گفتم او ازدواج كند بعد من زن بگيرم اما رضا جهيزيه دخترم را به غارت برد. او در خانه مرا قفل زد و وسايلم را برد. من اصلا از او خوشم نمي‌آيد نبايد بچه‌اش را مي‌كشتم اما مقصر خودش بود.

متهم در مورد اينكه حاضر است به اولياي‌دم ديه بدهد و رضايت بگيرد گفت: من حاضرم ديه بدهم اما با رضا مواجه نمي‌شوم او خيلي بي‌ادب است درست است كه بچه‌اش را كشته‌ام اما دليلي ندارد بي‌ادبي ‌بكند او جواب سلام من پيرمرد را نمي‌دهد. من پول ديه را مي‌آورم روي ميز دادگاه مي‌گذارم شما به او بدهيد. البته من خيلي از او طلب دارم و بايد طلب‌هاي من را هم بدهد.

در اين هنگام، قاضي دادگاه از متهم خواست در صورت تمايل از اولياي‌دم عذرخواهي كند. اين مرد گفت: همين كه خودم را به ماموران معرفي كردم معني‌اش اين است كه پشيمان هستم و عذرخواهي مي‌كنم من اگر مي‌خواستم فرار كنم رضا نمي‌توانست مرا دستگير كند اما من پشيمان شدم و خودم را تسليم كردم. حالا هم معذرت مي‌خواهم اما باز هم مي‌گويم اين جوان بي‌ادب است.

در ادامه عباس مومن‌آبادي وكيل مدافع متهم در جايگاه حاضر شد. او در دفاع از موكلش گفت: همان‌طور كه مي‌بينيد، موكل من چندان بر خود مسلط نيست و با اينكه پزشكي قانوني سلامت روان او را تاييد كرده اما به نظر مي‌رسد تعادل رواني ندارد و گفته‌هايش در دادگاه اين موضوع را نشان مي‌دهد، بنابراين درخواست دارم يك‌بار ديگر در مورد سلامت روان او بررسي لازم انجام شود.

او در ادامه از پدر مقتول خواست با توجه به اينكه همسرش اعلام گذشت كرده او هم اين عمل پسنديده را انجام دهد اما پدر مقتول قبول نكرد.

سپس متهم يك‌بار ديگر در جايگاه حاضر شد و آخرين دفاعيات خود را مطرح كرد. در پايان هيات قضات براي صدور رأي دادگاه وارد شور شدند.

منبع: شرق
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۸
حالم بد شد، چچقدر قصاوت می تونه تو وجود آدمی زاد باشه؟
حرفای پدر بچه آتیش کشید به جونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
قساوت
من هم متأسفم
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
به خاطر 30 هزار تومن بچه معصوم رو كشته. خدايا داريم به كجا ميريم. جالب مادره است كه رضايت ميده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
با نظر اين دوست عزيز موافقم درست است صاحبخانه در آن لحظه عصباني بوده ولي اين كار حيواني او توجيه نمي‌شود آدم سر يك گنجشك را نمي‌تواند بكند آنوقت چطور مي‌تواند يك بچه بي دفاع و مظلوم را با كارد بزند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
قساوت
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
اون که مادر نیست . بچه معصوم رو ول کرده رفته حالا هم داره خونشو پایمال می کنه. بنظر شما اسم این بشر رو می توان مادر گذاشت. من شک دارم
چرا جامعه اینطوری شده؟؟؟؟
خدايا فرجي كن ، از بس از نوع خبرها خوانديم ديگه زندگي معنايي ندارد. سنگدلي تا چه حد
شما جريان را جوري مطرح كرديد كه انگار قاتل حق داشته. خدا لعنتش كنه كه بچه دسته گل رو اينجوري پرپر كرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
ميدوني چرا ؟ چون اين بنده خدا حتما بي كس و كاره و فقط خدا كس و كارشه كه متاسفانه اونم نميتونه بره پيش خبر نگارا و واسطه بشه كه هواش رو داشته باشن ...
پير خرفت ...
فقط بايد اعدامش كنند
چگونه می شود که یک انسان! دست به چنین کاری می زند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
دوست من اشتباه نکن
(انسان) چنین کاری نمیکند
ایم کار غیر قابل گذشت
مادر حسین مردم حاضرند پول دیه این مرد کثیف رو جمع کنند تا شما رضایت ندهید تا این جانی به سزای عملش برسه
اين نامردبه جاي اينكه بعد از 75 سال زندگي به يك بچه بخاطر نداري پدرش رحم مي كرد اين كار را نكرد او پول و ثروت را به كجا خواهد برد به نظرم حتما بايد اعدام شود او حتي مبلغ اجاره را بخاطر اين بچه و نداري پدرش و ترك خانواده توسط مادر بچه بايد گذشت مي كرد ولي يك بچه 5 ساله بي گناه را به قتل رساند اميدوارم پدرو مادر بچه اورا نبخشند
خوب البته مستاجرهم نبایداینقدرپرروباشدحالاکه صاحب خانه پیروتنهابودبایداذیتش می کرد؟شمابگید.البته صاحبخانه دستش برای مقابله بازبودنباید اینکاررامیکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
به حرفی که میزنی کمی فکر کن....
موضوع کشته شدن یک بچه معصوم نه دعوای مستاجر و صاحبخانه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
یعنی جواب اجاره ندادن قتله؟ مگر مملکت قانون نداره؟
واقعآ براي جامعه خودمان باشنيدن اين خبرهاخيلي متاسفم،جامعه ما به كدام سوچنين مي تازد؟يامهدي(عج) باظهورت براين ظلمهاوفسادهاپايان ده..
تصور صحبتهاي پسر زخمي با پدرش در راه بيمارستان اشك مرا دراورد....طفا معصوم........بيائيم با شعار انسانيت كمي آدم باشيم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
خيلي سوختم
خدا به داد اين مردم برسد .مرگپسر بچه به ختطر كمتر از نيم ميليون؟ و ازاد گشتن متخلفان 3هزار ميلياردي؟...
پیرمرد احم... به خاطر پول جان یه آدم بیگناه رو گرفته اونم بچه کوچک-به وکیل ... هم میگم وقتی دست شما به جایی نمیرسه میگید طرف روانی بوده
خدا لعنتش کنه مگه نه سهیل
خداییش نامردیه اگه رضایت بده آخه کدوم انسان با وجدانی به خاطر پول جان یه بچه بی گناه رو با این قساوت می گیره
اين همه بي ادب تو كوچه و بازار هست كه ضمن حرفهاي عادي و روزمره كه مي زنند چندتا فحش و ناسزا چاشني آن مي كنند و احتمالا جايي هم مستاجر هستند و اجاره معوقه هم دارند، آيا اين ها دليل مي شود كه صاحبخانه برود و بچه پنج ساله آن ها را با قساوت تمام و با چاقو آن هم با چندين ضربه از روي عمد بكشد ؟؟!!! و بعد بيايد بگويد ديه را مي پردازم و پدر بچه بي ادب است !!!
از پهپاد آمریکائی چه خبر ؟
پهپاد بی اخلاقی که به جان جامعه افتاده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
یعنی اگر این رو نمیگفتی ... می شدی؟
تو و اون پیرمرد قاتل فرقی ندارین!
ببخشید در مورد چهارمین نظر می خواستم مثبت بدم اشتباهی منفی رو زدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
من به تو مثبت میدم نگران نباش
واقعا که اگه این پیرمرد تعادل روانی نداره چرا به دختر خودش آسیب نرسونده.این قانونه که نارسایی داره قانون میگه مجازات قتل اعدامه ولی اجرای قانون را میسپره به اولیای دم. 1 نفر مثل مادر این بچه قاتل به این بی رحمی را می بخشه ولی یک نفر با این که اصلا برنامه ای واسه قتل نداشته و خیلی اتفاقی مرتکب قتل شده بدلیل عدم رضایت خانواده مقتول میره بالای دار
قساوت درست تر است تا قصاوت!!
این مادر باید خیلی بی رحم ... باشه که به هر دلیلی بخواد رضایت بده. این مستاجر قسی القلب باید به بدترین شکل مجازات بشه تا برای همه اونایی که ادعا میکنن دست خودشون نیست و دچار جنون آنی میشن یا هر دلیل بی معنی دیگه درس عبرت بشه.
لطفا این پیر مرد بی وجدان و بی رحم رو مجازات کنین و نذارین خون این طفل معصوم از همه جا بیخبر پایمال بشه...
خواهش میکنم.......
قصاص برای این حیوان کم است. به نظرم جای هیچ گذشتی نیست. باید به جای 3 چاقو 30 چاقو به این مردک زد.
اینا همش به خاطر فقره که تو جامعه بیداد میکنه بعضی ها 3000 میلیارد بر میدارن هیچی نمیشه بعضیا واسه 30000 تومان بچه 5 ساله رو میکشن - این دو تا عدد عین همه فقط 8 تا صفر فرق داره ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
چی میگی اینکارو صاحبخانه کرده که به راحتی میخواهد دیه نود میلیونی بدهد اینکارها به خاطر فقر نیست بخاطر حرص پول و حیوانیته حتی بلانسبت حیوانات کجا یه آدم فقیر بخاطر فقر آدم میکشه تمام این اتفاقات را انسانهای خبیث انجام میدهند نه فقیر پس در اینجا فقر مسبب قتل بچه نبوده و حرص صاحبخانه بوده که چنین جنایتی رقم زده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
بيچاره فقر
همه چيز رو گردنش ميندازن.
اينا همه به خاطر ضعف ايمان و از خود گذشتگيه.
مردي كه صاحبخانه است و مستأجر داره رو مي گي فقير.
پس واي به حال ما خونه بدوشا.
شما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
عزیزم نه تا صفر نه هشت تا ...
خدا جای حق نشسته فقط اون می دونه چی درسته چی غلطه پس لطفأ ...
مادر حسین مردم حاضرند پول دیه این مرد کثیف رو جمع کنند تا شما رضایت ندهید تا این جانی به سزای عملش برسه
مادر حسین مردم حاضرند پول دیه این مرد کثیف رو جمع کنند تا شما رضایت ندهید تا این جانی به سزای عملش برسه
خدايااااااااااااااااااا فكر كن بچه ات با چاقو پاره پاره شده توي بغلت و بهت بگه بابا نذار من بميرم ............... نمي تونم ادامه بدم
کسی میتونه حساب کنه 30 هزار تومان چند درصد 30 هزار میلیارد تومان میشه؟
با سلام لطفا بدون هیچگونه ترحمی با این ابلیس برخورد شود
باسلام
اگرچه خداوند ازخون اين طفل معصوم نخواهدگذشت وقاتل رابسزاي اعمالش درهمين دنيا خواهدرساندبخاطرداشته باشيم مادربچه بخاطرشادي روح فرزندش قاتل راعفوكردولي امكان داردپدربچه باگرفتن ديه اينكارراانجام دهد
اگر قانون مالک مستاجر درست حسابی وبدون علافی داشتیم شاید اون بچه زنده بود.
روی بچه 5 ساله قیر داغ پاشید؟بعد در خیابان دنبال همدیگر دویدند و بعد که زورش به پدره نرسید، آمد و به بچه پنج ساله چاقو زد؟جل الخالق...تا حالا دستتون رو با کاغذ بریدید تا ببینید چه دردی داره و آن وقت طفل معصوم پنج ساله و چاقو؟؟؟برای 30 هزار تومان؟برگزاری دادگاه فکر می کنم وقت کشی و توهین به شرف و حیثیت و انسانیت باشه...
/.
.
.
.
.
.نكنه بخاطر ديه اين كار رو كردند؟!...
.
.
.
.
اينم ناشي از فقره
اگر کسی این دو نفر رو از هم جدا می کرد و عصبانیت بی مهار پیرمرد رو خاموش می کرد به جای کنار خیابان ایستادن و خندیدن به دعوای دیگران شاید این طفل معصوم قربانی نمی شد
به جای حکم مجرمیت برای مادر یا پدر یا پیرمرد صادر کردن نگاه کنیم ببینیم ما چقدر مقصریم!
کجا داریم میریم ما آدما؟
بخاطر سی هزار تومان، یک بچه 5 ساله کشته می شه ؟؟؟
اونوقت همه ما تو محروم برای مظلومیت علی اصغر گریه می کنیم....
از انسان بودن خود خجالت کشیدم..
خدایا ما را ببخش
حيف نام حسين اين بشر شمر است ثبت احول توصيه مي كنم اسم اين شخص را تغيير دهد
اسم حیوان روی این مرد گذاشتن توهین به حیوانات است.
اون یک ... به تمام معنی است
به نظر بنده اون دسته از ادمهايي كه دست روي زنها خصوصا كودكان به نشانه كتك زدن بلند ميكنند در يك كلام بويي از انسانيت نبرده اند و انسانهايي كه دعوا ميكنند و يكديگر را كتككاري ميكنند با عرض پوزش حيوانند
جنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی