بازدید 64969
نخست وزیر قطر:

ما در هر صورت رژیم سعودی را ساقط خواهیم کرد +صوت

چه خبر است در خاورمیانه؟ چه چیزی تغییر کرده است که مردمان این منطقه آن کار می کنند که در طول قرون و اعصار گذشته، نه می‌دانستند و نه می‌خواستند و نه می‌توانستند. حالا پادشاهان هم انقلابی شده‌اند. پادشاهی قطر هم انقلابی شده است؟
کد خبر: ۲۱۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹ 24 December 2011
به گزارش صفحه عربی «تابناک»، به تازگی کیلیپی در سایت‌های گوناگون جهان عرب منتشر شده که نشان می‌دهد، شاهزاده «حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی»، نخست وزیر قطر، علیه رژیم سعودی در حال سخنرانی کردن است.

در این کیلیپ، نخست وزیر قطر می‌گوید: ما در هر صورت، رژیم سعودی را ساقط خواهیم کرد.

وی در ادامه این کیلیپ افزود: رژیم سعودی به صورت یک هرم است. ملک عبدالله هم یک انسان بیچاره‌ای است که تنها در نوک این هرم قرار دارد و چهره ظاهری این رژیم است که امیدی هم به تغییر یا انجام اصلاحات توسط ارتش سعودی نیست.

شاهزاده «حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی» همچنین گفت: چندی پیش، ایالات متحده آمریکا و انگلیس، از بنده خواستند که گزارشی درباره وضعیت عربستان سعودی به آنها بدهم. آنان به من اطلاع دادند که سرانجام خواهان ساقط کردن رژیم آل سعود هستند، ولی در زمان کنونی از این کار می‌ترسند، زیرا از روی کار آمدن اسلامگرایان افراطی در هراسند.

او در ادامه افزود: این وضعیت باعث شد که آمریکا جذب قطر شود و پایگاه خود را به قطر منتقل کند. ما می‌بینیم که آمریکا با موضع‌گیری‌های خود در پرونده‌های گوناگون، هیبت و بزرگی عربستان در منطقه را در هم شکست.

گفتنی است، این کیلیپ در حالی منتشر شده که شاهزاده «حمد بن جاسم» نیز چندی پیش در گفت‌وگو با «معمر قذافی»، دیکتاتور سابق لیبی گفته بود که قطر در حال ضربه زدن به عربستان از نظر اقتصادی و سیاسی است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار