بازدید 35286
۶

دستگيري دختر مدعي ارتباط با خدا !

کد خبر: ۲۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶ 22 December 2011
 دختر جواني که ادعاي ارتباط خاص با خداوند را داشت، طي روزهاي اخير در استان زنجان دستگير شده است.

به گزارش نداي انقلاب، نکته جالب اين ادعاي تکراري اين است که اين بار، پدر و مادر دختر نيز که اهل شمال شرق کشور بوده و طي روزهاي اخير به زنجان آمده بودند، پس از سخنراني کوتاه اين دختر، گفته هاي او را تصديق کرده و گفته اند که او هر حاجتي را که وي از خداوند سبحان بخواهد، برآورده مي شود و دروغي در کار نيست.

در نهايت نيز مردم حاضر در مسجد، به سخنان اين افراد خنديده و آنها را بيرون کردند و آنها نيز براي اداي توضيحات توسط ناجا دستگير شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
همه ی انسان ها مرتبط با خدا هستند و این اصلا عجیب نیست! ارتباط خاص هم با دعا و نیایش و تقوی و پرهیزکاری به دست می آید و غیر عادی نیست.
لطفا تیتر را عوض کنید!
ارتباط با خدا از اصلی ترین اصول معرفت وعبودیت است که با صفای باطن وپرهیز از معصی وانجام اعمال صالح توام با ایمان عبد به مرحله قرب الهی دست می یابد وخداوند تبارک وتعالی به او جزائ احسن وقلبی سرشار از حکمت وعلم شهودی نیز عنایت میفرماید که شامل افرادی است که از رحمت خاصه ذات اقدس اله مستفیض میگردند.ولی این موقعی ارزش دارد که هرکه را اسرار حق آموختند***مهرکردند ولبانش دوختند.نه آنکه ادعایی باشد برای سوء استفاده از افراد جاهل ومقدس مآب.
اعاذنا الله من شرور انفسنا وسیئات اعمالنا
این که جای تعجب نیست همه مردم با خدا ارتباطط دارند منتهات هرکس به شکلی و تا حدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست