بازدید 35523
۴

انتقال مالکیت تلفن ثابت پس از تغییر نام ضروری است

مدیر کل بازرسی مخابرات استان تهران گفت: مشترکین تلفن ثابت در صورت انتقال مالکیت و خرید و فروش خطوط تلفن ثابت باید برای ثبت تغییر نام تلفن ثابت به مراکز مخابرات مربوطه مراجعه کنند.
کد خبر: ۲۱۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۳ 21 December 2011
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مجید علیمردانیان گفت: براساس آیین نامه و قوانین جاری شرکت مخابرات در صورت عدم پرداخت بدهی تلفن سایر خطوط مشترک بدهکار نیز قطع می شود.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات استان تهران افزود: ضروری است مشترکینی که نسبت به خرید و فروش تلفن ثابت (سند وکالتی، ثبت در دفاتر رسمی) اقدام کرده اند برای ثبت و تکمیل پرونده با ارائه مدارک مورد نیاز به مراکز مخابراتی مراجعه نمایند تا از این پس قبوض تلفن ثابت به نام مشترک صادر شود.

علیمردانیان ادامه داد: با توجه به مسائل حقوقی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از تلفن ثابت و سایر مسائل مطرح شده در انتقال تلفن ثابت به غیر، از مشترکین درخواست می شود اگر تاکنون به هر دلیلی نسبت به ثبت تغییر نام اقدام نکرده اند هر چه سریعتر با مراجعه به مراکز مخابرات مربوطه و ارائه اسناد قانونی اقدام لازم را در خصوص تغییر نام به عمل آورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
شش ماهه تلفن ثابتو بنام خودم کردم از اون موقع قبضاش یکی در میون میاد تازه هنوزم بنام نفر قبلیه!!!!!
ایا برای انتقال نام تلفن ثابت قول نامه وسند ملک که در ان فروش تلفن ذکر شده کافی هست یا باید بعد هشت سال مالک قبلی باشد لطفا راهنمایی بفرمایید
آیا انتقال خط تلفن از شهرها به همدیگر قابل اجرا هست. مثلن لنگرود به رصت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست