بازدید 1808
فوتبال جام حذفی اسپانیا :

رئال با پیروزی در سال 2011 تمام کرد

تیم فوتبال رئال مادرید سه شنبه شب با یك پیروزی پرگل دیگر این بار در جام حذفی و مقابل یك تیم دسته پایین به كار خود در سال 2011 پایان داد.
کد خبر: ۲۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۴ 21 December 2011
ایرنا : رئال كه پیش از این ، در خانه پونفرادینا حریف دسته سومی خود دو برصفر پیروز شده بود در دیدار برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز این تیم را پنج بر یك مغلوب كرد و درجمع شانزده تیم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به كوپا دل ری قرار گرفت .

ژوزه مورینیو سرمربی رئال عمدتا بازیكنان تیم دوم خود را به میدان مسابقه فرستاد و هنوز چیزی از شروع بازی نگذشته بود كه صاحب دو گل توسط ' خوزه كالخون ' و ' نوری شاهین ' شد.

برای شاهین هافبك تیم ملی تركیه این گل نخستین گل وی از زمان انتقال به رئال از بورسیا دورتموند آلمان در تابستان گذشته بود.

' رافائل واران ' جوان فرانسوی و ' ژوسلو ' زننده دو گل دیگر پس از پایان وقت استراحت دو نیمه بودند و پس از ان كالخون در اواخر بازی یك گل دیگر به نام خود به ثبت رساند.

هرچند كه ' آكوران باریرا ' یك گل تسلی بخش برای پونفرادینا به ثمر رساند ولی در نهایت رئال هفت بر یك در مجمع دو دیدار از سد حریف دسته سومی خود گذشت .

در همین حال ، اسپانیول نیز در مجموع با نتیجه چهار بر دو بر سلتا ویگو حریف دسته دومی خود غلبه كرد و مایوركا نیز كه یك گل در دیدار رفت عقب افتاده بود در نهایت دو بریك بر اسپورتینگ خیخون پیروز شد.

سه ویا فاتح جام حذفی در سال 2010، به لطف دو گل ' فردی كانوته ' دو بر یك بر ' سن روكه ' حریف دسته دومی خود در دیدار برگشت پیروز شد و در مجموع با نتیجه سه بر یك از سد این تیم گذشت .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم