بازدید 1390
به دلیل طرح اشکالات نمایندگان؛

افتتاح نمادین سامانه الکترونیکی رأی گیری لغو شد

کد خبر: ۲۱۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳ 20 December 2011
با وجود اعلام قبلی برگزاری مراسم نمادین سامانه الکترونیک رأی گیری با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور و نمایندگان مجلس این مراسم به دلیل آنکه نمایندگان مجلس زیرساخت های لازم اعمال این شیوه را برای انتخابات مجلس نهم ناکافی می دانستند و اشکالاتی را به آن وارد کره بودند لغو شد.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در جلسه غیرعلنی با حضور رئیس ستاد انتخاباتی کشور جلسه ای تشکیل دادند در خصوص سامانه الکترونیکی رأی گیری که قرار است از سوی وزارت کشور در انتخابات مجلس نهم مورد استفاده قرار گیرد، گفتگو کردند.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس سوالات و اشکالات مطرح برای استفاده از این شیوه را بیان کردند.

قرار بود پس از جلسه غیرعلنی مجلس سامانه الکترونیکی رأی گیری به صورت نمادین با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور، اعضای هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان در تالار آفتاب افتتاح شود، اما گویا به دلیل مشکلات و سوالات مطرح در این شیوه از سوی نمایندگان و پس از آنکه رئیس مجلس خواستار تشکیل کمیته ای برای بررسی ابهامات مطرح شد، این مراسم لغو شد.

این در حالیست که صبح امروز از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران درخواست شده بود برای مراسم افتتاح نمادین سامانه الکترونیکی رأی گیری در تالار آفتاب حضور داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار