بازدید 17108
۲

یک آمار از درخواست تغییر جنسیت در تهران

کد خبر: ۲۱۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۴ 18 December 2011
 ایسنا نوشت:

رئيس دانشكده حقوق دانشگاه شهيد بهشتي تهران در همايش اخلاق و شيوه‌هاي نوين درمان ناباروري در جهرم گفت: تاكنون 2 هزار و 600 نفر به پزشكي قانوني تهران درخواست تغيير جنسيت داده‌اند.

گودرز افتخار جهرمي با تاكيد بر لزوم طرح و بررسي اين موضوع از جنبه‌هاي مختلف علمي و فقهي، خاطرنشان كرد: در مورد درمان ناباروري روش‌هايي در كشور ما پذيرفته شده، فقها و مجتهدان نيز اين نظريه‌ها و روش‌ها را تأييد كرده‌اند.

گروه نسبتاً كوچكي از دو جنسي‌ها در جهان وجود دارند كه تعدادشان به طور منظم درحال افزايش است اما اكثريت آنان در انزواي كامل بسر مي‌برند كه دلايل اصلي اين انزوا را مي‌توان ترس و خجالت عنوان كرد.

اين افراد اكثراً از سوي خانواده؛ اطرافيان و حتي جامعه طرد مي‌شوند و به همين دليل تصميم مي‌گيرند زندگي در سكوت و خاموشي به دور از اينكه در معرض عموم مردم باشند را ادامه دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
من با اطلاع و تخصص نسبي كه دارم عرض ميكنم 90% اين تغيير جنسيت ها از نظر علمي و شرعي خطاست و سرنوشت بسياري از اين ها خودكشي و رفتن به راه بي بازگشت نابودي است.
جنايتي در حال انجام است
مراجعان زيادي از اين گروه داشته ام بايد بين خلقت جمسي و روحيات و خلقيات رواني تفاوت قائل شد و اصالت را به خلق داد چراكه ذهنيت هاي روحي اكتسابي و قابل انحراف است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی