بازدید 3678
کاش استقلال هم اینجا بازی کند

بایرن مونیخ هم در یاسوج شکست می‌خورد!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر بایرن مونیخ هم به یاسوج بیاید و در زمین این شهر بازی کند، شکست می‌خورد.
کد خبر: ۲۱۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷ 16 December 2011
مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه پس از شکست برابر شهرداری یاسوج در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، با انتقاد از زمین بازی اظهار داشت: حتی بهترین تیم هم در این زمین با بدترین تیم بازی کند، هیچ تفاوتی بین آنها نیست.

وی خاطر نشان کرد: با اطمینان می‌گویم آن چیزی که در لیگ برتر است کف فوتبال ماست و این عمق فوتبال است و براین اساس باید بپذیریم که دو سهمیه و نیم هم برای فوتبال ما زیاد است. وقتی قرار باشد در چنین زمینهایی بازی کنیم و هیچ حرمتی در استادیوم‌ها رعایت نشود، نتیجه‌اش همین می‌شود.

جلالی اظهار داشت: من از این حرفها ناراحتم ولی در هر صورت همه دیدند که این بازی شباهتی به فوتبال نداشت و وقتی نتوانی در بازی پاس بدهی باید زیر توپ بزنی.

سرمربی فولاد با بیان اینکه این وضعیت خوبی برای فوتبال ما نیست، گفت: فوتبال فقط داشتن چهار تا استادیوم برای لیگ برتر نیست.

رنگ از رخ "ویسی" پریده بود
وی افزود: الان شما رختکن را ببینید، تاریک است و وضعیت زمین مثل قلعه‌ای است که آدم را می ترساند. "خیرالله ویسی" تمام بازی رنگ پریده بازی می کرد.

جلالی ادامه داد: به هر حال نه تنها اینجا بلکه کشور ما اگر می‌خواهد فوتبال داشته باشد باید زیرساختها را آماده کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم فیفا و ای اف سی ما را وادار به ایجاد زیرساختهای فوتبال کند، اظهار داشت: شهری با این علاقمندان و این خیل طرفداران باید این استادیوم را داشته باشد؟ آیا تیمها باید با این وضعیت بیایند و اینجا بازی کنند؟

کاش استقلال در یاسوج بازی کند
جلالی گفت: در هر صورت من امیدوارم که در قرعه کشی، استقلال هم مجبور شود در یاسوج بازی کند چون در این صورت آن چیزی را  که بر ما می‌گذرد همه می‌بینند و در مورد آن حرف می‌زنند.

وی ادامه داد: ما اگر چیزی بگوییم و حرفی بزنیم می‌گویند چون باخت این حرفها را می‌زند.

جلالی افزود: مثل آقایی که باید صحنه‌های داوری را در برنامه 90 کارشناسی کند اما می‌آید و درباره آدمها صحبت می‌کند در حالیکه هیچکس نمی‌داند مسائلی که آن شخص با باشگاه دارد چیست و من این را قبلا به آقای فردوسی پور گفتم.

به فردوسی پور گفتم هر کارشناسی  را به 90 نیاورد
سرمربی فولاد تصریح کرد: به او گفتم شما کارشناسهایی را که به برنامه می‌آورید روی آنها مطالعه کنید و کسانی را بیاورید که آنجا فقط در مورد حرفه و کار خودشان صحبت کنند بدون اینکه ساخت و پاختی در بیرون داشته باشند.

وی همچنین یادآور شد: باشگاه فولاد به سازمان لیگ نامه نوشت که بازی به دلیل سفر هیئت دولت به یاسوج به تعویق بیفتد ولی سازمان لیگ اصرار داشت که این بازی در همین زمان تعیین شده برگزار شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میهمان تیم شهرداری یاسوج بود که در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد.

تیم شهرداری یاسوج با این برد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور باید به مصاف استقلال تهران برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست