بازدید 9637
تشویق دنیزلی، کریمی و شعار علیه سازمان لیگ

حواشی بازی راه آهن - پرسپولیس

دیدار تیمهای فوتبال راه آهن شهرری و پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه به تشویق مصطفی دنیزلی، علی کریمی پرداخته و علیه سازمان لیگ شعار می‌دادند.
کد خبر: ۲۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷ 15 December 2011
مهر، دیدار تیمهای راه آهن و پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در حالی از ساعت 16:15 آغاز شد که کمتر از 10 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند. حاشیه‌های این مسابقه در زیر می‌آید:

* پیش از آغاز مسابقه تماشاگران پرسپولیس با شعار "مصطفی دنیزلی برگرد به تیمت" سرمربی ترکیه‌ای که یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم است را تشویق کردند.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس که در حال ورود به زمین بودند با تشویق تماشاگران این تیم مواجه شدند که در این بین معمارزاده و اولادی بیش از سایرین تشویق شدند و معمارزاده هم به این تشویقها پاسخ داد.

* در فهرست بازیکنان دو تیم رضا نورمحمدی از پرسپلویس و حامد نورمحمدی از راه آهن با یکدیگر برادر هستند که در ترکیب اصلی دو تیم حضور دارند. علی کریمی کاپیتان پرسپولیس و فرشید کریمی دروازه بان تیم راه آهن نیز چنین نسبتی با هم دارند.

* حسن رودباریان، حسین کعبی و بهادر عبدی بازیکنان پیشین پرسپولیس هستند که با پیراهن راه آهن امروز مقابل سرخپوشان قرار گرفتند.

* تماشاگران پرسولیس در ابتدای مسابقه با شعار "سازمان لیگ می‌دونه، داش علی عشقمونه" به سازمان لیگ انتقاد و کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.

* علی کریمی کاپیتان پرسپولیس بیش از سایر نفرات در این دیدار مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و بارها به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* در هنگام ورود علی دایی به زمین، از بلندگوی ورزشگاه قرآن پخش شد که سرمربی راه آهن به احترام کلام الله مجید ایستاد تا تلاوت قرآن تمام شود.

* سرمربی پیشین پرسپولیس در بدو ورود به زمین مورد تشویق تماشاگران این تیم قرار گرفت و به سمت هر دو جایگاه رفت و با دست تکاندن و تعظیم به تشویقهای آنان پاسخ داد. دایی سپس به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با تمامی عوامل این تیم احوالپرسی کرده و دسته گلهایی را به رسم یادبود دریافت کرد. دایی در نهایت این گلها را به سمت تماشاگران پرسپولیس پرتاب کرد.

* پیش از آغاز مسابقه و در حالی که در بازیهای گذشته پیش آمده بود علی کریمی و جواد کاظمیان به سمت علی دایی نرفته بودند در این مسابقه و پیش از آغاز بازی، علی کریمی تمام بازیکنان خود را به سمت نیمکت راه آهن برد. پرسپولیسی‌ها پشت سر علی کریمی و به صورت منظم به سمت علی دایی رفته و با وی دیدار کرده و برای حضور در زمین مسابقه از سرمربی پیشین این تیم رخصت گرفتند.

* از دقیقه پنجم بازی نورافکنهای ورزشگاه روشن شد تا تماشاگران اندک پرسپولیس زیر نور تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی